Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 4321 ggr
shigne
0

Pratbubbla 13 september

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron alla!

Visste ni att under den här veckan som nu går, kommer dagen att bli ung. 30-40 minuter kortare Förvånad …..

Jaha, tänkte jag först när jag fick höra det - trist att det går så fort. Men man kan vända på det lite också; tänk att det går så fort, då kan jag tända myspys ljusen tidigare och tidigare på kvällen Skrattande

Idag vaknade jag irriterande tidigt - jag tror jag kommit in i "tant-åldern", ni vet den där åldern när ingenting fungerar och ingenting stämmer och varje dag är ett äventyr!!

Igår kväll satt jag ute på trappen och titta på norrsken - jag kommer alltid att facineras av detta fenomen, det syns som det går änglar på himlen.

Ha nu en fin dag och är rädd om ER! kram

Ians
0

Hello Shigne…

Jag var lite snabbare 05.55…..men eftersom du har en så fin bild så stänger jag min bubbla Flört o klistrar in det jag skrev i min här…..

Hejsan alla Goingar!

Igår var jag helt …Geknäckt !….som vi säger på jobbet…

Hade lyckats boka in ett möte på fm…för Då var jag ju ledig…hm Obestämd

Hade jag kollat söndagen också i agendan så hade jag sett att jag jobbade på natten…Att jag sedan hade fullt upp på eftermiddagen dessutom gjorde att det blev 2 timmars sömn mellan aktiviteterna!

Så jag var som en zombie i går…men det gick Skrattande kl 20 föll jag som en fura i sängen och slocknade omedelbums!

Men idag är jag tillbaka på banan…skall dra fram symaskinen o göra lite nytta idag tänkte jag!

Just nu låter det som det är full höst storm där ute i mörkret….o regn skall det bli idag också så det blir till att gå runt med ett paraply som en trattkantarell efter sig i dag om man skall bege sig ut….o det skall jag sedan….för dottern har träning idag oxå!

Önskar alla en bra dag!….kram på er i höst rusk

Elpida
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Goder morgon!

En blåsig dag idag mina vänner. Stormen Katja är tydligen här, särskilt i trakterna runt Göteborg. Det gäller att hålla i hatten!

Måste stressa färdigt med en instruktionspärm som skulle varit klar för veckor sedan, tråkgöra men det är ju så ibland. Får köra förbi affären på vägen hem oxå, jag var ju inte hemma så mycket i helgen så det är alldeles tomt i kylskåpet. Hallå… hallå.. hallå…, det ekar liksomGlad.

Hoppas ni får en mysdag, hinner samla in förlorade krafter och sömn. Och du Shigne, lite spännande lät det ändå… att inte veta alls vad dagen ska bjuda påFlört.

Må så gott!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Clary
0

Go morgon på er

Av någon anledning har jag börjat sova längre rätt skönt men ovant. Regn är det idag med men eftersom jag fick fina älgben och kött igår av vår granne ska jag koka en härlig mustig buljong som får bli till soppa senare.

Jag inser att jag faktiskt har helt fantastiska grannar och är så tacksam för den styrning som gjorde att vi flyttade hit. Hade underbara grannar på förra stället också och att sen få det även här, ja vad säger man?

Norrsken är något speciellt Shigne, var länge sedan jag såg det.

Ska du sy nåt trevlig Ians, i så fall får vi väl bildbevis Flört

Ha en trevlig dag Kyss

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Tuva-Lena
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Go'morron allihop!

Skitseeegt går det men jag gör ett försök.. Tyst datorn är hård i magen verkar det som. Ha ha..

Regn o rusk här också på morgonen, men igår kväll var det en fin kväll med fullmåne och allt det där extra som gör att man tinar upp. Nåt norrsken såg jag inte shigne men det var inte klart väder hela tiden heller.. och visst är norrsken nåt alldeles extra, som att få kontakt med himlafolket på nåt sätt, tycker jag. Oskyldig

Ja det blir väl till att fortsätta med köket idag, torka bakom spisen tänkte jag, vi får se vilka innevånare jag träffar på… Ladybug

Håller tummarna för dig Pidan med försäljningen! Gu' så spännande!

Ha en underbar dag allihop! 

(Fördelen med hösten är att älvorna blir lättare att uppptäcka..;)

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

abbis
0

Morn alla goa

Här blåser det så träden står på snedden i parken utanför..

På tal om att elda ljus så tänder jag upp i hela butiken..t.om så att jag glömde släcka ett av gilleljusen när jag stängde i lördags.Som tur åkte vi dit på kvällen och lastade ur grejer och fick syn på det! Brann så fint så!

Igår hittade jag en vindsvåning på blocket mitt i centrala Kristinehamn på andra sidan av kanalen där vi har butiken.Ett hus som har "torn".80kvm  5400:- .Den fanns kvar konstigt nog och vicevärden undrade när vi ville titta! Man kan ju undra vad catchen ärTungan ute.hmmm

Fortsätter producera..Sambon hos mig idag..

Ska skicka in papper till försäkringsbolaget om ersättningen för avbrottet i maj och juni..Guld i mun..ska bli kul och se hur dom bedömmer detta!

Kraaaaaaam

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

szirius
0

God morgon! Har inte så mkt att delge eller ge av, känner mig låg men så får det vara ibland - I´ll be backFlört

Önskar er alla en bra dag med allt vad ni ha för er.

Jo - en sak, vår damm är nu nästan helt klar!Glad Vi jobbade på i lördags och nu fattas bara en kruka som vattnet ska rinna genom hade jag tänkt, och så ska jag plantera vårlökar så att det blommar fint till våren.

Och ikväll ska sonen prova nåt nytt…minns inte ens namnet…nån kampsport var det iaf, hahaha. Får se om han blir biten, han har en tendens att tröttna fort på allt, och vill göra nya saker….vet inte alls vem han ärvt detta av.Oskyldig

Läste dock ett bra citat " Om du tycker att förändring är farligt -prova rutin - det kan vara förödande för utvecklingen"

Man tar liksom det som passar en….Tungan ute

Kram på er alla.

Tride
0

Goddagens! Ja här stormar det också för fullt. Katten var inne o jagade en fjäril samt passade på att ställa till oreda bland mina fint sorterade bilder. Kattskrälle!

Skall flytta datorn till köket o börja scanna, som planerat. Scannern finns i köket, nämligen.

I kväll blr det fika med tangodansarna, men jag asvtår nog från själva dansen. Tyvärr. Tån är inte riktigt i form efter gårdagens äventyr.

Glad tisdag!

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

Ians
0

De bidde en värme kudde idag…efter inspiration från tråden om värme kuddar….

och Egen händigt ritat mönster….ett tyg som jag hade hemma och 1 kg ris…skall bli ett fodral till kudden också under dagen Flört

en halv  stickadmössa har det blivit också idag….

en får mycke gjort när en vaknar vid 05 tiden…hehehehe

Toyan
0

God eftermiddag allihopa!

Här stormar det , hoppas det inte blåser in delar av nåt träd i sovrummen, himlen är blygrå så regnet är väl på G.

Så flitiga ni är och kreativa, själv somnar jag om jag sitter nån längre stund efter jobb och mat.

Önskar er en trevlig kväll vad ni än hittar påGlad

Inlägget är låst för nya kommentarer