Pratbubbla 21/9
Gomorron alla!
Dimmigt och vacker höstmorgon. Som vanligt ligger hunden och sover fortfarande - måste nog väcka henne snart.
Ska stöka undan lite här hemma nu på morgonen, sen blir det långpromenad med syrran och hennes hund.
Har tid hos veterinären med kissen mitt på dagen ….jag vet inte hur gammal kissen är, för hon är en lyckad kidnappning för ca 11 år sen 
Men nu har hon hoppat på 3 ben i flera dagar, och vi har verkligen fått vänta på den här tiden hos vet. Jag hoppas att det inte är något allvarligt…
Ha en fin dag - och är rädd om den, för den kommer aldrig mer tillbaka!
kram

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon Shigne, vilken stämningsfull bild!
Igår var det mörkt redan innan 19.30 och det var mörkt när klockan ringde i morse. Hösten är här på allvar! Fikade hos mor igår (alldeles för många bullar…
) och det var mysigt! Idag är det lunchzumba och sedan har jag lite ärende att uträtta så det blir till att jobba några extra timmar ikväll så jag kommer ikapp högarna…
Jag ska göra mitt bästa för att ta vara på dagen och önskar samtidigt Ians lycka till idag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon på Er Clary och Elpida!…och alla andra som ramlar in underdagen!
Tack Elpida….magen är lugn nu….skall iväg till doktorn…måste iväg dit!
Jag har väntat på denna tiden…så jag har inte råda att ute bli…
Har vaknat med ont i halsen som lilla dottern har haft så det får bli Zyx..de är suveräna…och vitlök…idag i svaga doser så inte magen drar igång….
Då gör jag som så kläm en vitlöksklyfta i varmt vatten….lägg på ett lock o låt dra en 10 min sedan dricker man sj vattnet och undviker bitarna som ligger i botten…
Vill man ha en matigare variant …så ta buljong och gör likadant…men dra inte i er bitarna så de ligger o pipplar i en redan ansträngd mage…

Detta får bli min kur idag…..!
Det regnar i Götet idag! …men ett paraply och gott humör så funkar det iaf!
Var det idag Abbis skulle börja sin kurs oxå…Lycka till Abbis! Att eleverna är trevliga…och känner mkt folk i nya staden!
Så får du snurr på grejerna
…inte bara drejskivan!
kramar i massor till Er alla…vad gör man utan Er?
Bjuder på en regn bild från balkongen idag….
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Go'morron på er! 
Dimman ligger som ett lock över dalen och det enda jag kan uppfatta är trastarna som kalasar på rönnbären ute på gården. Måste skynda mig och plocka lite o frysa in till dekorationer..
Önskar dig Ians lycka hos nye doktorn, ibland räcker det med att få träffa någon som man harmonierar med, som har hjärtat på rätta stället vill säga.
Och du abbis får en lykospark av mig inför "skolstarten"! Vilken bra idé att dela med dig av dina kunskepr! Och du kan vara helt lugn, dom lär aldrig hinna ikapp ändå så någon framtida konkurrens behöver du inte oroa dig för.
Du shigne, här springer katten också på tre ben men jag tror inte att det är så allvarligt ändå - han gick ut nu på morgonen och var helt frisk igår kväll när han kom in - blir väl stel under natten bara. Vovven har dessutom en öm framtass, verkar vara nåt som går.. 
Apropå kursande så har jag en idé om att kombinera yoga med mina nya kunskaper i hypnosterapi. Kanske ett lättare yoga pass och sedan som avslutning en djupavslappning med hypnosterapi. Yogan får ju också sinnena att koppla av, så terapin efteråt borde ge dubbelt i behållning. Det svåra är just att kunna slappna av tillsammans med andra, men yogan underlättar det hela.. Ja helt klart nåt att fundera över i alla fall.
In i dimman står på programmet så jag önskar er fin dag allihop! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
mörn mörn
snabbis
öpnnar om 12 minuter
Tack för lyckosparken och nääää jag tror inte dom kommer ikapp..men å andra sidan skulle det vara kul att sitta i någons CV..he he
ha de gott
är hemma ikväll 21,30 lååååång dag!
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

God förmiddag!
Bra att du fått tid hos vet shigne. Med hjälp av en granne kidnappade jag också en liten katt för många år sedan
Kunde inte själv ta hand om kissen, hade blivit kaos med mina 2 hundar.
Han fick ett kärleksfullt hem hos en vän till mig i 13 år , fick resa till regnbågslandet pga sjukdom.
#2 Skönt att det är lugnt i magen Ians, hoppas halsontet går över fort.
Här öser det ner just nu, lönnarna är vackert rödgula.
Ha en fin dag alla
Goddagens. Mulet här och lite kyligt. Här är en till som behöver vitlök. Ingefära är en variant, men den tog slut i går hos mig.
Hoppas det går bra hos doktorn i dag, Ians. Min fot är såpass bra nu, att jag kunde dansa helt normalt i går. Så kommer hostan o snörflandet i stället. Alltid är det något!
Tride.
Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling
"Livet är inte lätt men intressant" storafamnen

Gomiddag på er.
Mulet och lite regn kommer det nu.
Spaningarma efter den dementa kvinnan har man nu avslutat, de tror inte att hon är vid liv längre. En GPS hade med all säkerhet räddat henne, tack Ians för länken, såg att man nu ska testa på dagisbarn. Det var 60 poliser, helikoptrar och militär som var ute och letade igår, kan bara gissa vilken nota det blir så jag tycker helt klart att en GPS på dementa personer är något att överväga. Om någon av de mina skulle bli dement hade jag definitivt skaffat en sådan.
Hoppas allt går bra med vet- och läkarbesök och att förkylningarna drar förbi snabbt.
Ha en bra dag
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Gps åt alla? Verkar vara en bra livförsäkring för den som gillar att ströva i de djupa skogarna, dement eller inte.
Tride.
Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling
"Livet är inte lätt men intressant" storafamnen

Ja, det kanske inte vore så dumt Tride 
Medarbetare på Feng Shui och Indien