Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 1044 ggr
shigne
0

Pratbubbla 28/9

Gomorron!

Har precis vaknat, väntar på kaffe som puttrar i bryggaren….. Bara jag och kisse vaken.

Jag undrar ifall Metacam (smärtstillande som kissen får) är beroendeframkallande? Hon är helt galen i medicinen….hon formligen slukar hela sprutan när jag ska ge henne lösningen på morgonen…

Fyllehund har jag hört talas om, men en katt som går på Metacam Förvånad

Inget nytt idag, hundar, hundar och hundar - samt en hel del promenader!!!

Önskar alla en fin dag! Kram

MaMaMade
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Godmorgon!

Håll tummarna för mig här vid 8-tiden då jag ringer till lönekontoret o försöker charma till mig augusti-lönen lite tidigare!

Sedan väntar jag ett till samtal där jag kan behöva lite råg i ryggen men det vet jag inte när det blir. *USCH*!

Min dam har besök av min tjej…en till säng att bädda, mer disk att diska o så tvättdag på det…

Ha en fin dag! Kyss

Toyan
0

God morgon Shigne och alla som kommer senareGlad

Här är blåsigt och 7 grader, hoppas på uppehåll.

Bra att hon vill ha medicinen shigne, om den är beroendeframkallande vet jag inteObestämd

Önskar er alla en riktigt fin onsdagKyss

Clary
0

God morgon på er.

Kaffet avklarat och en något kylig morgon.

Skönt att kisse vill ha sin medicin, brukar kunna vara svårt att få i de små liven sånt, den smakar tydligen gott då Flört

Ska skriva min inköpslista och så åka in till stan och handla, sonen min möter upp så jag får skjuss hem, den pojken är guld värd Kyss

Innan dess ska jag sortera stenar som jag fick av vår norske kompis och klura ut var jag ska lägga dem för att de ska komma till sin rätt.

Önskar er alla en fin onsdag

Medarbetare på Feng Shui och Indien

LottaO
0

Hej på er. Lite kallt här idag - inne på jobbet. Ska ta mig ut så småningom. Inte varmare men ok att ha mer kläder. Idag ska jag kasta mig ut! Idag ska jag göra något som, OM man börjar så kanske det är när man är hälften så gammal som jag. Men jag vill och ska i alla fall försöka. Hålla mitt första träningspass (latin/zumba). Håll tummarna för att det går bra!

Dansa kan man alltid göra!

Tuva-Lena
0

Go'morron på er alla! Lyckades ta mig in i alla fall.. måste åtgärda den urusla uppkopplingen idag.. :( Grått idag igen, men lite energi fick vi tillbaka igår när solen lyste hela dagen - tack o lov för den!

Ang kissen shigne, det kan ju bero på att smärtan lindras också så lilla kissen tror att du har händer som kan trolla. :) Ja vad gjorde vi utan våra kissar och voffar..? Är dom inte underbara så säg?

Nu skall jag gå ner till "hästapållarna", som hästmannen säger, och ta av den ena täcket. Dom ville ju prompt stanna kvar ute inatt, tror jag det, grönt saftigt gräs är väl bättre än torrt och knastrigt hö, speciellt för gamlingar som har svårt för att tugga.

Får se vad ajg hittar på idag, det finns massor att sätta händerna i, om inte annat så färdigställa min krans av trädgrenar. Skulle haft några paradisäpplen… tänk så fint det skulle bli..

Jag kan inte använda smileyfunktionen med risk för att uppkopplingen försvinner, så jag får säga; Bästa dagen ever till er alla istället! Styrkekram till dig MaMa! :)

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

abbis
0

Morn

Jiiiisssuuuusss var tar tiden vägen..28 september redan..

Kurs ikväll så det blir ett 13 timmars pass på jobbet..Ska bli riktigt kul nu när tjejerna är igång..

Sambon har nerver…inför föredraget på torsdag..Kul att se faktiskt!Jag är skit fånig..När han läser för mig vad han ska säga………då tjuter jag.Hur i helskotta ska jag kunna samla mig..

Sätter klart en ugn idag och fortsätter att putsa..Förbereda kvällens urs och lite sånt

Shigne lite roligt där med kisse .Man får ju tvångshålla dom annars..he he Som tuvan säger hon känner nog att värken försvinner..eller så dansar hon runt på små rosa moln..Tänk om dom kunde prataGlad

kraaaaam

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Ians
0

Hejsan Svejsan…kunde inte komma in alls på internet i går em.

Så det blev stickning istället……vilket ifs inte är fyskam det heller!

Hade tänkt gå upp vid 8 i morse…men har snoozat fram till 11.30

Skall jobba i natt så lite vila är inte fy skam trots allt….

önskar alla en underbar dag!

Skall skicka lite healing under dagen för jag jobbar i kväll som sagt…så känns det lite konstigt under dagen så är det bara jag som är igång!

kramar i massor till er…

Tride
0

Gomidda. Ja, det där med missen som gillar medicinen låter som en gudagåva. Det brukar ju inte vara det lättaste annars, eftersom de inte brukar ta förnuftiga argument i stil med "det är för ditt eget bästa", i varje fall inte mina. Och jag är jätteglad att jag kan köpa ett pulver som hjälper dem att få bort tandsten och som de faktiskt gillar. Man strör det på maten som en krydda.

Här är det mulet och jag är trött. I går var det "extratango" dvs gratis övning för oss som går kurs. Det var inte så många som kom, för många var sjuka, och av de som var där var flera inte i sin bästa form. Hängiga o eländiga. På bussen hem började jag hosta, och jag som trodde det var över! Satt en stund vid datorn innan jag gick o la mig. Hostade igen. Men så gick jag upp och tog en kopp varm mjölk med vitlök, och hostan försvann som med ett trollslag!

Det kommer att gå jättebra, i morgon abbis! Det blir såååå kul.

Ha en fin em o kväll!

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

Elpida
0

God eftermiddag!

Jasså, vi har en kisse i församlingen som gillar att bli lite "hög" Flört. Skämt åtsido så är det ju tur att hon gillar den för som sagt här innan så tillhör det ju inte vanligheterna…

Mama, pyss och kram och massor med råg till dig.

Lotta - Zumba!!! Skitkul, jag har varit instruktör i över 2 1/2 år och jag tröttnar ALDRIG. Det är en sån himla glädjekick varje gång! Lycka till!!!

Abbis, lycka till på kursen!

Ians, det lät sköööönt! Hoppas det går bra att jobba ikväll!

Tride, skönt att hostan inte hänger kvar!

Jag har haft Zumbapass på lunchen och de var så glada när de såg mig eftersom jag fick ställa in förra onsdagen pga personalmöteGlad. Ikväll blir det lite kvällsjobb och sedan är det föräldramöte på dotterns gymnasieskola. Hinner nog inte hem till prick 21 men jag tar det när jag hunnit varva ner senare!

Ha det bäst idag och hej hej till Tuvan som lyckades komma in idag!Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Pagan
0

Hej ligan

Kul att se er. Någon som sett nya serien "Bron"? del 2 kl 20  i kväll. Verkar arta sig.

Skrattar gott Shigne, ingen aning om det är beroendefaramk, men blir nyfiken på ingredienserna. Kanske man kan göra sig en egen dosFlört

Här börjar livet lugna sig något. Fattar inte att vi snart har oktober redan. Tur man inte blir äldre.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tride
0

Jag kollar bron.

Håller också med om den sista meningen, Pagan. Vicken tur!

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

abbis
0

kollar oxå bron men spelar in den Flört

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Inlägget är låst för nya kommentarer