Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 1546 ggr
shigne
0

Pratbubbla 3 oktober

Gómorron!

-0,8 när jag steg upp….sitter och väntar på att kl. ska bli 8 så jag får ringa vet. igen. Nu åker vi inte in fler gånger!!! Hårt, men sant!

Idag är det full rulle med allt jag tagit på mej - men sambon kommer nu äntligen hem ikväll, så det blir inte lika tungt.

Ha en skön måndag! kram

Tuva-Lena
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Go'morron shigne!

Ja tänk att det är minusgrader! Äntligen höst men det får gärna stanna vid den temperaturen. Just nu är det dimmigt så jag ser inte ner till vägen, men solen skymtar bakom slöjorna så dagen blir säkert fin.

Jag skall åka in till stan o fixa lite tills vi flyttar in igen, fyyy jag gruvar, jag vill nog helst bo kvar här ute på landet men ekonomin sätter sina gränser för det, tyvärr.

Snart dags för dubbla kallingar igen, tänk vad tiden går fort..

Ha en fin dag allihop och jag hoppas att din dotter har piggat på sig Clary.. Kram kram! Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

LottaO
0

Godmorgon! Var på höjdar-äventyr igår! Gick balansgång på en stock 10 meter upp i luften. Kul att utmana sig själv ibland. Tänkte bjuda på en bild men det går inte att lägga in från mobilen :( På kvällen körde jag ett riktigt svettigt zumba-pass. Det är så skönt att svettas ordentligt! Det hade regnat inatt, men det är fortfarande ganska varmt. 12-13 grader iaf. Helgen har ju varit magisk med över 20.

Dansa kan man alltid göra!

Elpida
0

God dag! Morgonen började bra… Ända tills tonårsdottern plötsligt vaknade till..:/ på ngt vis ska jag vara tankeläsare hemma, förstå hur alla mår utan att man säger ngt… Att dessutom lyssna på goda råd eller göra saker som är BRA för en… Nä, dt kan vara dumt! Någon som känner ICE sig från tonårstiden? Nu kan dagen bara bli bättre o ikväll har jag Zumba o pilates, precis vad jag behöver för min värkande kropp! Någon som hört av Mama? Stor måndagskram!!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

LottaO
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag kommer ihåg precis hur sur och korkad jag var när jag var tonåring, men jag fattade ju inte då hur dumt det var…

Här kommer bilden på mig i på 10 meters höjd.

Dansa kan man alltid göra!

abbis
0

Lunch hej

Gråvöder här

Tonåringar är inte roliga..små barn små bekymmer stora barn stora bekymmer..

Själv har jag varit nog den mest skötsamma tonåringen på denna jord..I och för sig så flyttade jag hemifrån när jag var 15 år..he he he

Har haft en dam från elsäkerhetsverket inne i butiken(dom ligger i Kristinehamn lyckat va) Hon påstod att jag sålde visserligen säkra lampor men dom är olagliga utan CE märkning.Min leverantör på elfästen som säljer fästena CE märkta höll på att skratta ihjäl sig..

Nu påstår damen att även keramikskärmen ska CE märkas..Varför då undrade jag då lecerantören säger annat..JO därför att det bara är så..svarar hon..

Man får sätta på tygskärmar på en fot utan CE märkning men inte skruva dit en keramikskärm på ett godkänt skomakarfäste..

Nu vill jag verkligen veta och kommer dra det så långt det går utan att det kostar mig pengar..

Tror ni abbi blir rabiat?

Damen ville ha ett möte med mig så dom slapp att ge mig böter eller t.o.m stänga min verksamhet..JA hör ni hur hon låter..

Nu väntar jag på ett konkret svar från han som säljer min CE märkta fästen..och som jag sålt av i 38 år..

kraaaam

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Toyan
0

God middag!

Idag blir det inte riktigt ljust på hela dagen, är verkligen höstlikt.

Ska snart iväg på besök till en väninna.

Önskar er alla en fin fortsättning på dagen.Glad

Tride
0

God em! Här känns fuktigt o höstlikt. Regnade ordentligt i går när jag kom hem på kvällen. Nu är jag på väg till tangon och ett besök i matbutiken.

Ha en bra kväll!

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

Ians
0

Godeftermiddag!

Abbis…vad var det för surkart som var inne?

Och vad kan ett sådant tillstånd kosta…för det var väll det hon egentligen ville sälja Flört känns lite Nora…..det har ju funkat så bra i k-hamn innan!

Clary..hoppas allt är bra med dotera.

Elpida.. Mama dök upp i foto trådenFlört

I övrigt kan jag berätta att jag satt mig sj i karantän idag……flera av damerna la sig styggt på sina larm i morse……De hade alla samma önskan …EN PÅSE ATT KRÄKAS I…

Så för säkerhetskull fick systern och dotterns träning avbokas för min del…

Skall tillbaka till jobbet i natt…så får vi väll se hur det utvecklade sig under dagen…

Även en små mysig förkylning härjar…så det blir ingefärs te med vitlök i natt…

En av damerna var rädd för att de kan lukta om man äter vitlök….Men då har det dubbel effekt med kuren…Ev smitt härdar håller sig väck också pga lukten….

Det skrattade hon gott åt…..så vi kan ju osa vitlök tillsammans hon o jag i natt….för här skall fn inte fås varken det ena eller det andra!!!!

Skall grunda med några vitpepparkorn också innan jag går!…så det så!

Ha de nu gott i höst diset….och njut av livets alla faser!

Tride
0

Men så bra, ians, det där med vitlöken. Bra sätt att slippa ovälkommet sällskap!

Nåt för dig, abbis, nästa gånd du väntar besök från den där damen?

Det var kul på tangon i kväll men jättesvårt mot slutet. Och vägarbete vid bussen, som inte kom, varpå jag gick några 100 m till o tog tunnelbanan. Vad hände där? Spårarbete! Så vi måste vänta tio min, innan vi släpptes iväg.

Alla dessa ilandsproblem!

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

Inlägget är låst för nya kommentarer