Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 861 ggr
LottaO
0

Pratbubbla 27 oktober

God morgon! Igår höll jag i två zumba-pass i rad. Såååå roligt! Folk verkade nöjda i alla fall. Det var andra gången i livet jag gjorde det så jag är stolt! Ikväll ska jag packa för danshelgen i Göteborg! Det ska också bli galet roligt! Ha en bra dag allihop!

Dansa kan man alltid göra!

Farwuq
0

God morgon. Nej inga zumba-pass här inte. Jag är ohälsosamt fet.

Flört

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Ians
0

Godmorgon på Er Lotta och Farwuq

Samt resten av gänget som tassar in så småningom….

Grattis Lotta Visst är det kula när man gör något man inte brukar göra o det blir bra!….det blir ett lyft för själen!

Igår när jag kom hem från konferens o spa vistelse…var jag så trött att ja somnade m kläderna på redna vid 18-19 tiden…skulle vila mig liten stund…hur jag nu kom på det Obestämd vaknade vid 24-tiden gick upp o bytte om till natt kläder o sedan lade jag mig igen…så jag borde vara rejält utsövd idag!

Det tar på krafterna att sitta still i många timmaroch lyssna o jobba samt sova borta och bada…..för att inte tala om all mat vi har ätit! Frukost , lunch o middag samt fika både nu och då o godis torkad frukt etc med fri tillgång…..

Pga att jag äter anti-inflammatorisk medicin fortfarande så vågade jag mig inte på ngt vin före-till- och efter maten som flera av de andra tog, på tisdags kvällen….då hade jag väll inte ens orkat hem igår…hehehehe

Däremot valde jag en efterätt till kaffet…som bestod av en sträng choklad samt en dessertsked stor klick bär sorbe och ett blåbär…..även en dessersked stor gräddklick…

Som kostade 105 kr…jag höll på att ramla av stolen…hade jag vetat vad den kostade hade jag tagit en kaffe för 20 kr bara…Jag är inte snål men jag vill gärna ha ngt för pengen jag betalar!

Elpida
0

God morgon!

Vad härligt Lotta, och jag är liite avis på danshelgen.. fast jag åker ju snart till Berns i Stockholm..Flört.

Ians, förstår att du är trött. Det lät riktigt ansträngande, den där spa-resan! 105 spänn för en sked sorbet!!!??? Jo jag tackar jag, man är ju i helt fel bransch förstår jag…

Här ska jobbas på, sedan är det utvecklingssamtal på gymnasiet och lite inhandling av presenter. Minsta dotern ska på två kalas i helgen.

Må så godis!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Tride
0

105 spänn, Ians. som hittat! Jag läste om desserter på ca 100 000 tror jag att det var. Finaste choklad från hela världen, guld o diamanter. Se upp nästa gång du åker på spa, så du inte åker på en riktigt saftig räkning och slipper sälja huset.

Nu skall jag ut i morgonregnet.

Ha det gott!

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

Tuva-Lena
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go'morron Lotta, och ni andra också förstås! Och grattis till utvecklingen Lotta! När man gör något man har bävat för tidigare, som t ex att stå inför en stor samling människor och alla förväntar sig nåt av en - å det knyter sig i magen o musklerna inte gärna vill lyda, men man stor emot all nervositet och ger järnet, då har man vuxit flera deci!Tungan ute Bra gjort!

Välkommen in till oss Farwuq! Sååå roligt att se dig! Fet, flintis och fyrtio, som han sa Fogelberg - men vi vet ju att det är innehållet som räknas, eller hur?Flört

Ians, det är meningen att det skall vara dyrt. Hade sorbèn kostat 10 spänn så har alla undrat vad skit den innehåller. Är vi inte galet konstiga? Obestämd Och tänk, ibland blir man trött av att "ha det bra" också. Är man van att kuta runt hela dagarna och ovan vid att bli uppassad, ja då blir man trött utav det också. Eller kanske liite uttråkad..?

Tride, jag tror till o med att efterrätten kostade 230 000! Jag hörde det på rapport och inte såg den såå märkvärdig ut heller.Förvånad F*n, det får man en bättre beg villa för här i ödemarken!

Här har det precis börjat regna men prommisen blir av som vanligt förstås. Går man i skogen så är det inte så farligt och det är mycket varmare ute idag.. tyvärr får jag säga, som vill ha frusen backe att gå på. Lerigt o skitigt har det blivit med värmen.

Bästa dagen till er alla härliga människor!Kyss

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

abbis
0

Morn morn

Är nog oxå i fel branch..får antingen väldigt lite betalt för mitt jobb eller inget sålt he he

Ringde ett studieförbund som ville ha namnen på mina elever då skulle jag kunna fakturera lokalhyran till dom.Eftersom det va studietimmar dom levde på.Skulle bara fyllas i en närvarolista sa hon.Men avgifterna för kursen skulle jag kunna ta in själv dock utan timpening då..Hur fungerar sånt…nån som vet?

kraaaam måste rusa nu

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Toyan
0

God morgon allihopa!Glad

Idag är det gråmulet och 7 grader.Nu går det fort, löven faller i snabbare takt, snart ser jag husen på andra sidan den lilla skogen.

#2 Visst är det härligt att komma iväg några dagar Ians, gå till dukat bord och inte behöva ta hand om disken, bara det känns ju lyxigt.

Sitta still och lyssna och så äta antiinflammatoriskt, klart du behövde sova.

Hemma från jobbet idag, ont i ryggen så det blir lugna puckar.

Ha en riktigt fin dagKyss

Elpida
0

#7 Blåser lite på din onda rygg Toyan!Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Tride
0

#1 Kul o se dig här, FAruq. Jag rekommendar tango! Det hjälper mot det mesta.

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

Farwuq
0

Nu är jag inte särskilt dansant, jag är glad åt att bara kunna gå.

szirius
0

#10 skönt att du kan flyga iaf - det är mer än vad vi vanliga kan Flört. Kul att se dig härGlad

Här är det - håll i er : 17 grader och solSkrattande Såååå skönt! Barnen är ute  med bara armar och cyklar o spelar fotboll. Underbart, jag får sommarkänsla.Nu ska jag ut och elda löv. Förhoppningsvis hinner jag med en kaffe i hammoken innan mina elever kommer.Cool

Gissa vad? 9 nya elever igår, jippie!!!!Skrattande De var helt lyriska och frågade när vi skulle ha uppvisningFlört.

Idag blir det spännande att se om det kommer några nya också….detta är den äldre gruppen, igår var det lågstadiet.Två st har iaf sagt att de ska komma, men jag hoppas på fler. De är 5 sedan förut, det skulle vara toppen med 5 till…

Allt vore toppen - om jag inte hade sån nackvärk så att jag snart går AVRynkar på näsan. Det verkar vara tiden nu….utrensningar och transformering.Det sker iaf mkt för mig inombords just nu…

Kram till er alla!

Farwuq
0

Jo, jo. Men så bor du på Pustan.

Tungan uteFlört

Toyan
0

#8 Tack ElpidaKyss

Inlägget är låst för nya kommentarer