Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikett: övrigt
Läst 1606 ggr
Toyan
0

Torsdagsbubblan 10 november

God morgon på er alla!

En dag fylld av ljus och kärlek önskar jag erKyss

Tuva-Lena
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go'morron Toyan!Glad Hoppas att din dag blir fylld med densamma!

Och go'morron på er alla andra! Dimman ligger tät över dalen än så länge men jag hoppas på uppsprickande längre fram..

Känns lite trist idag för Cilla skall åka hem till husse som kommer hem från sjukhuset. Känner så för hunden som aldrig får komma ut eller vara hund när hon är hemma. Husse är "gammal" och skruttig sa sköterskan till dottern igår och nu har man gett honom diagnosen KOL. Han orkar inte gå själv till toan, hur skall han då kunna ge hunden det den behöver..? Hemtjänsten kommer att titta till honom 4 gg per dag, men tänker dom på hunden? Usch, känns inte bra.. Gråter SEn är han egoist också, så han lär aldrig vilja lämna hunden hos oss… vi får se hur han klarar det.

Hoppas att ni alla får en underbar dag! Kyss

Vi är bästisar vi..

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

MaMaMade
0

Morrn!

Tråkväder här men inte lika dimmigt som igår, "bara" grå himmel…o nästan 4 grader varmt! Hoppas att vi slipper en grön jul bara!

Tråkigt för vovven…han skulle ha haft en katt istället, mkt enklare. Hoppas att han tar sitt förnuft tillfånga o att Lilla Cilla får flytta hem till er istället…ni kan ju hälsa på!

Ledig o har slappat framför datorn. Har "startat upp" på smyckestillverkning iFokus igen. La ner den verksamheten när allt barkade iväg här hemma men nu har jag lust igen, även om jag tänker försöka hålla mig lite på mattan såhär i början…kan lätt bli lite för mkt av det goda o jag vacklar än.

Ska väl ta en sväng med Tassen men resten av dagen tänker jag ägna åt att göra ett armband åt mig själv o laga middag…o ingenting annat (om jag inte får lust vill säga). Lite tröst för att jag missar spa o middag på jobbets bekostnad!

Ha en fin dag allahopa! Kyss

Elpida
0

God morgon! Här är det oxå gråväder, vilket det varit hela veckan… Jag märker t.o.m på Zumbagruppen att det fattas energi. Idag ska jag köra företagspass, kan bli kul om de är laddade! Har äntligen sovit ut ordentligt. Somnade i minstans säng och släpade mig över till min - det var välbehövligt! Tuvan, vi skickar ut en affirmation tycker jag att Cilla lillfrilla får komma och bo hos dig!!!! Önskar er en skön dag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Clary
0

Go förmiddag

En o annan glimt av blå himmel ser jag, kanske solen också orkar titta fram.

Väntar gäster så jag får nog mata snabeldraken med lite päls Flört

Såg ni Sanning och konsekvens i går på 3:an? Tycker det var mycket intressant och skulle gärna höra vad ni andra tycker. Det går ju att se på tv3 play i 7 dagar.

Önskar er alla en fin dag

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Tride
0

Solen lyser. Jag har startat dagen med att prata med nyfiken journalist, som ville veta meningen med morgondagens datum: 11 11 11. Inte vet jag, svarade jag. Har inte ens tänkt på det. Har det nån mening? Vad säger ni andra?

11 anses ju vara ett sk mästarnummer och tre strår för expansion. Det var allt jag kunde bidra med.

Ha det gott!

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

abbis
0

Jisses vilket tempo det blev i morse ..hann inte titta på alla sidor..

Men nu är jag här..

Idag har jag plockar ur en ugn med första gruppens färdiga alster och dom har varit så duktiga..

Ska tigga till mig nått jag får låna av var och en för en fönsterutställning..

Dagen har annars gått i putsandes tecken och nu ska jag försöka krysta fram en annons..

#4 det låter som nått man höll på med som 7åring..he he är det bra?

ha en go tordagskväll

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Ians
0

Gokväll på Er!

Här har sovits….skulle sova kort idag för jag jobbar inte inatt…men min kropp ville sova färdigt…så jag sov från 10-18 dvs 8 timmar.

Hade en diskussion m min lilla dotter igår ang när man sover på dagen..då tycker alla att man sover länge om man sover efter 13 typ…är de vet att man jobbat.

Gjorde jämförelsen att om någon väcker dig kl 01 på natten o påstår att du sovit färdigt klockan är mycket…vad hade Du tänkt då?…svaret kom med engång…..Idiot! Låt mig sova…

Så hm…..då kanske du förstår varför jag sover till mellan 15-17 när jag jobbat o skall jobba igen….skall jag vara ledig går jag upp tidigare för att kunna sova på natten o vara Vaken nästa dag!

Aha sa hon….Då förstår jag!

Hoppas jag sover inatt bara nu när jag sovit 8 timmar…..

Önskar alla en bra kväll…nu skall jag titta runt o läsa vad n gjort idag Flört kram på er alla!

Tride
0

Sömnen är ett livselexir, så var rädd om den!

Tride.

szirius
0

Hej hopp, nu är jag hemma och tröööött, men med många intryck och mkt var bra.Berättar mer när jag varvat ner och hunnit landa.

Jag hittade iaf Förvånad - utan GPSFlört.

Här proveldas just nu kaminen…mmm.. det blir varmtGlad

Tride - och alla ni andra - morgondagen är ju en jätteviktig dag rent energimässigt! 11 är ett högfrekvent energital och kan jämföras lite med kundalinkraften - om man håller sig "ren" så är den väldigt positiv, men den kan också väcka upp blockeringar - så var varse om vad som sker med er i morgon, det visar vad ni har att förlåta och släppa!

Samtidigt är det liiite läskigt att se om nåt stort kommer att hända…med tanke på alla maktfulla människor med mindre goda avsikterTyst- kommer nåt att lösas ut? Det blir spännande att läsa tidningen på lördag…hur som helst så är allt i slutändan positivt, skit ska rensas ut helt enkelt.Glad

Kl 12 i morgon kommer väldigt många att meditera, med fokus på att heala jorden. Pga tidsskillnaderna så betyder det att ett healingarbete kommer att pågå ett dygnGlad. Ni är väl med???

Pagan
0

godkväll på er

Har inte sett programmet Clary, får se efter på webben, är det ett "vuxen program"?

Jobbade idag, liiiite för tidigt kanske. Var totalt slut redan innan frukost. Nåväl tur det finns flex så jag smet hem o lade mig efter lunch.

Här har det varit väldigt vackert i dag. +12 och strålande sol. Kändes mer som september.

Blir nog en tidig sänggång i dag. En får ligga horisontellt länge för att uppnå skönhetssömnen, inte som förr inte………Skäms

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

MaMaMade
0

#9 Långdag på jobbet, städa, laga mat o sedan iväg mitt på dagen; kafé o underhållning. Tar väl ett inombordssnack med "gänget* när jag lagar lunch o sedan när jag väl satt mig på kaféet! Ev skjuts till födelsedagskalas o då kommer jag inte hem förrän 20:30 - *puh*!

Låter spännande med din "utflykt", ser fram emot att få höra mer!

Clary
0

Abbis och Pagan, Sanning och konsekvens tog upp alternativa behandlingar. Jag trodde nog att det var fler än jag som hade sett det men tydligen inte Obestämd

Fått besök från Norge nu så i morgon blir det till att gå ut och äta, det ska bli så trevligt.

Ha en bra kväll alla

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Ians
0

#12 jobbade…men skall se det i efterhand Flört

#9…klart jag är med!…kl 12 imon!

LottaO
0

Go kväll! Läser och tänkte kommentera flera av er men jag orkar inte. Imorrn får jag meditera med brösten i kläm… Mamografi just den tiden. Men jag får försöka få till tankarna i bilen på vägen dit. Godnatt

Dansa kan man alltid göra!

Tride
0

Sure! 12 i morgon. Varför inte 11?ObestämdOskyldig

Tride.

Elpida
0

Jag hakar på kl. 12 idag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus