Onsdagsbubbel 23 november
Go'morron på er allihopa!
Idag regnar det här, igår kväll när jag kom från jobbet låg dimman tjock,riktigt sjusovarväder.
Oavsett väder och vad ni än fyller den med så önskar jag er en underbar dag
Godmorgon Toyan! 5 grader. Ser inget väder. Min fundering idag är om jag ska åka till vc och be om kortison i knäet eller om jag ska förlita mig på Thailand. Vi åker imorrn så jag kan inte vela alltför länge… Skön onsdag på er!
Dansa kan man alltid göra!
Morrn!
Gillar inte kortison men å andra sidan vill man ju inte (ev) få sin semester förstörd heller. Kanske ta "en sista gång" o sedan låta värmen o vattnet (havet) läka på det?
Måste rusa! *KRAM*! 
God morgon! på er
vad härligt Lotta med en resa till värmen nu!
Här har vi 4.7 plus o det ser ut att bli en bra dag…..
Ikväll är det healing stund för dem som så önskar o för dem som vill vara med….
Nu skall jag iväg med lilla dottern till Tant doktorn….dottern har en förkylning som inte går över liksom…o kompisen har streptokocker så det är läge med en check!
Sen får vi se vad dagen bjuder på….ha en bra dag Toyan, Lotta oc Mama
Önskar er som droppar in senare det samma! kram

Go morgon
Disigt och grått men fåglarna sjunger ändå. Min mans dotter kommer vid 11-tiden med massor av äpplen och sedan drar vi in till stan och shoppar, skönt att få det gjort.
Lotta, thaimassage kan kanske göra nytta tillsammans med värme och bad, om vi inte hörs innan du åker så önskar jag dig den bästa av resor 
Ha en riktigt bra dag alla, det ska jag ha
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Regn här i Stockholm idag!
Svärdotter har åkt till jobbet, sonen sover än…. Så det är bara jag och datorn som är igång.
Härligt med Thailandsresan… Jag hoppas knäet blir bättre så du får njuta av resan till 100%.
Kramar till er alla - är rädd om dagen!
Go'morron på er där ute!
Tänk, himlen är klar nu på morgonen! Solen skall precis stiga upp ovanför bergkammen och 1 minus. Igår kväll såg jag inte vägen… nu är allting i guld.
Jag skulle nog satsa på Thailand Lotta, fast å andra sidan vet jag ju inte hur ont du har. Låt magkänslan avgöra den här gången och i vilket fall som helst så blir det nog bättre när du kommer fram till värmen.
(Nu tittar solen fram..) Just nu sitter jag och förbereder en cirkel jag skall starta efter jul. Helt neutral som jag är skall jag hålla en cirkel i "Intution /medial utveckling". Efter sönadgens seans inser jag hur mycket kunskap jag har inhämtat under åren, så varför inte dela med mig av den? Intresset och samtidigt okunnigheten på seansen var den tändande gnistan så jag tror säkert att kursen kommer att bli efterfrågad. Många är fascinerade av det här!
Idag blir det stada tror jag, lite småplock i lokalen återstår, eller så tar jag det sedan och sitter med hemsidan istället, som dessutom är roligare, he he..
Ha en fin dag allihop!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Morn
Här är det gråväder..vore kul med lite snö till söndagen och julskyltningen..
Idag ska vi vara med på en kundkväll hos ett företag som bjudit in ett 100 tal ..Vi ska demonstrera kaffe och visa keramik och visa upp oss..
Så vi stänger båda butikerna vid 17,30 sen tempo tempo bort till sveamagasinet och arrangera upp där inne..
Härligt med resa LottaO
Den kursen skulle jag velat gå,tuvan
Idag ska det slås in pris till jukskyltningen och tipspromenaden samt göras klart det jag drejade igår..blev bl.a 2 nya produkter med siluetten av Kristinehamn..
Igår va tidningen här och skrev om dom jag redan tagit fram ..kommer som artikel på fredag när alla får tidningen i brevlådan..bra va!
här ett av fönstren i KGA butiken
kraaaam på er
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Hej svejs!
Kilar in blixtsnabbt. Efter att datorn inte fungerade alls igår har jag ganska mycket att göra.
Thailand Lotta!!! Låter perfekt för dina ömma muskler just nu!
Tuvan, tror det kommer att ge dig en hel del att driva den cirkeln. Man kan ju inte låta bli att utvecklas lite själv, komma in i tänket så att säga…
Abbis - tjusigt!!!1
Någon frågade vilken glögg jag drack i helgen. Den heter Tindra, fortfarande söt men inte som en del som krullar sig på tungan. Igår drack jag Chili choklad smak på glöggen. Inte söt alls faktiskt och riktigt god!
Hare gott, så hörs vi förhoppningvis ikväll!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Wow abbis, det skyltfönstret skulle jag vilja ha!
Ska vi byta, ska vi byta grejer med varann'..?
Visst Elpidan, det tror jag också
, att det kan vara en väg tillbaka, eller så var det precis den här vägen jag skulle välja.
Det är ungefär som med healing: man sätter alla möjliga namn på den, men det handlar om samma sak, eller samma energier..
Att ifrågasätta kan antingen fördjupa det man tror/trodde på, eller så kan det vara en väg att finna någonting som passar en bättre. Svälj inte betet förrän du är säker på att det ger dig den "näring" du behöver. Framför allt så tror jag att det är viktigt att kunna stå emot vad "massan" säger - om man känner att det inte passar ens egen personlighet.
Ha bästa dagen! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Gu vad rolig Tuva med en kurs….Äntligen kommer du tillskott….du är klok som en bok o har mkt att ösa ur så det blir toppen!
synd att du hålls så långbort…annars så hade jag velat vara m i den cirkeln
Gomidda! Rentav em!
Jag undrar hur det gick med Lottas knä? Jag skulle nog satsa på Thailand, men det gäller ju att klara av knät under resan oxå. De kan vara påfrestande för knän att sitta länge i en flygplansstol.
Här är grått, regnigt och varmt. Jag håller på att komma i ordning efter resan till Norge och mässan där. Mässan blev en fin upplevelse, men samtidigt krävande.Bilden visar scenen, där det trummades, dansades och sjöngs.
Tride.
Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling
"Livet är inte lätt men intressant" storafamnen
Tack för frågan, Tride. Jag väljer Thailand. Har inte ont egentligen (då är armarna värre men där vill jag inte ha sprutor…) det är bara rejält svullet. Det inskränker rörligheten och stoppar cirkulationen lite. Men det får vara nu! Jag vill tro på värmen! Och thaimassage.
då öskar jag dig lycka till på resan, Lotta!
Tride.
Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling
"Livet är inte lätt men intressant" storafamnen
Tack!
Du har väl stödstrumpor till resan Lotta!? Fixade till senaste resan vi gjorde till Thailand. Funkade jättebra! Brukade alltid komma fram med en storlekt större fötter än normalt före det. 
Det är svårt det där, för jag har stödstrumpor men eftersom de slutar nedanför knäet så stryps det ännu mer där än det brukar. Jag tar dem på mig men får se hur de känns.
Såg en reklamannons om stöd som såg ut mer som stay up:s…rev ur den, ska se om jag hittar igen den. Men jag tror att de måste skickas efter, tar nog några dagar. Men minns att jag gillade utförandet o tänkte att det kanske är ngt för mig som är på benen hela dagarna, vissa dagar känns benen som trädstammar!