Grafologi..
..alltså där man kan utläsa en personlighet genom att studera handstilen, stämmer nog ganska bra..
Jag tittade på abbis skyltfönster, i hennes tävlingstråd, och jag antar att det är hon som har skrivit texten nedanför..? Eller hur abbis?
Av texten kan man nästan utläsa vem hon/du är. Tittapå dom "runda" varma och lite "utsvävande" bokstäverna. Gömmer det sig inte en lika fritänkande konstnär bakom dem? Dessutom en varm och mjuk personlighet..?
Har ni möjlighet, så sätt gärna in en bild på en text som ni själva har skrivit så kan vi andra få träna på att läsa av era handstilar, era personligheter. 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Vacker skrift!
Tride.
Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling
"Livet är inte lätt men intressant" storafamnen
Det stämmer
Kan man se allt detta på handstilen?…lät ju hur bra som helst..
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
#1 Ja, visst är handstilen vacker Tride, fast den här lånade jag från nätet..
#2 Japp, det sägs så abbis. och lite stämmer det allt. Jag är också lite konstnärligt lagd, har nog rätt "snygg" handstil, men min är liksom "ordentligare" än din. Ha ha..! 
Jag skall tota ihop en text jag också så får ni se vem jag är.. 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
#3.Aha. Jag som just tänkte att inte vågar jag lägga ut min handstil till allmänt beskådande. Inte har den blivit bättre av all nät-korrespondens. Vi skriver ju inte brev till varandra längre som vi gjorde innan it fanns, och tränar knappast ens att skriva våra egna namn numera.
Tride.
Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling
"Livet är inte lätt men intressant" storafamnen
Spännande!!! Vem "tyder" texten? Kan man lägga ut sin handskrivna text här i tråden - eller hur går det här till?