Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 584 ggr
shigne
0

Go´morron 3 december

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron alla!

Det ser lungt ut ute och -5,7. Jag tror att solen är på väg upp, ser så ut på himlen.

Idag ska vi börja lägga in golv i köket - änklingen!!!! Fy tusan vad jag har väntat på denna dag!!

Nu sitter jag och katten i kökssoffan och mojsar, kaffe och dator på bordet…brinner lite ljus här och där = den här stunden på dagen är verkligen min egen.

Var till läkare igår (återbesök), han sa till på det bestämdaste att jag måste sluta röka! Obehagligt, så kändes det. Så det ska jag kämpa med fram till jul/mellandagarna/nyår …nånstans där!

Jag önskar Er alla en jättefin lördag! Kramar i massor

Ians
0

Godmorgon Shigne..

Håller tummarna för ditt projekt med att sluta röka!

Här är det så mörkt fortfarande så man ser inte vilket väder det skall bli än….

Har så ont i ryggen, knät och leder idag så jag får ta ….starka tabletten för att ens komma upp….inte skoj alls! Gråter

Idag blir det till att överleva….önskar alla en härlig lördag…varma kramar i massor till Er

Toyan
0

God morgon Shigne,Ians och alla som tittar in senare!

Håller också tummarna Shigne, bara vinster med att sluta röka.

Minus 3,5 här idag och ser ut att blåsa en del.

#1 Jobbigt att vakna med värk Ians, sänder goda tankar, skimrande bubblor och en stor krya-på-dig-kramKyss

Ska åka till bibblan och hämta bok lite senare, J.Guillous senaste som jag är väldigt nyfiken på.Glad

Ha det gott allesammans!!

Tuva-Lena
0

Go'morron shigne o Ians! Och samma till er andra som droppar in efter sovmorgonen!

Kallt idag, ja "kallt" men betydligt kallare än vad vi är vana vid nu i höst, minus 8 har vi nu och himlen är knallröd, och såå vacker! Blir nog snö senare idag, det ser man på himlen…

Åker in till stada igen för att ha Öppet Hus några timmar. "Köp en lott, vinn valfri behandling", tänkte jag skulle locka många besökare men vad vet man egentligen…? Fixade ny tvålstöpa igår kväll och nu gick omsmältningen bra, hurra!!Tungan ute Doftar mandarin och apelsin den här gången så man blir riktigt sugen på frukt faktiskt. Ikväll skall jag testa att marmorera tvålarna… det blir ett spännande projekt och nåt som jag aldrig testat förut..

Ha bästa dagen och spark där bak i hopp om att rökstoppet blir premanent shigne! Läkande ljumma blås till dig Ians och din värkande leder.. Gråter

Ta hand om er idag!Kyss

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

abbis
0

Jävla irriterande reklam på sidan(redbet) som följer med ned..

kommer jag uindvika därav..

Morn

Idag kortdag ..har gratis arbetskraft i en av mina elever hela helgen..

Blir kul med lite sällskap om inte annat..

Gråväder

Sköt om er

kraaaam

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

szirius
0

God förmiddag.

Idag är jag på kreativitetshumör - äntligen- det känns som stiljte ett tag nu. Har suttit vid pianot i min härliga ensamhet( alla utflygna under förmiddagen) och spelat och sjungit julsånger- underbart!

Har också plockat fram Abundance-tavlan…har dock inga bra färger att göra " hudfärg" av, så jag får börja färglägga hårsvallet kanskeTungan ute

Får se vad det blir av denna skapelse….

Köpte för övrigt en liten liten  feng shui -guldsköldpadda i en sån rökelse/stenar- affär och har placerat i ekonomiområdet. Hurra och tack för att både maken och jag får betalt innan jul!!Flört

szirius
0

Sighne, det finns ju många avslappningsband som är som mental träning för alla möjliga åkommor och besvär, bl. a för att sluta röka. Kan det kanske vara nåt? Jag har en nära vän som slutat och börjat igen många gånger, har följt på nära håll hur otroligt svårt det kan vara, och då är det ju det mentala….rökningen fungerar ju som lugnande och lite avtrubbande på känslor, så mkt flyter upp till ytan då. Vi finns här! Kram

Tride
0

Lycka till Sighne! Jag slutade röka för 19 år sedan. Så jag vet att det kan fungera!

Tänk att slippa hosta o allt annat elände som följer med rökningen. Du blir en fri människa med makt över ditt eget öde.Glad

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

Inlägget är låst för nya kommentarer