Annons:
Etikettövrigt
Läst 2601 ggr
Magi-cat
12/19/11, 10:24 PM

rynkfri med bistick?

Kändisarna har tydligen, enligt artikeln, en ny metod att bli av med rynkorna - bigift.

Bigiftet bildar kollagen som slätar ut rynkorna.

Någon som känner behov att pröva?Obestämd

http://www.aftonbladet.se/sofismode/article14099987.ab

Ett företag har nu lanserat en produkt med biprodukter.

"Det här är det bästa alternativet till Botox - på burk" skriver företaget på sin hemsida.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
Ians
12/20/11, 7:00 AM
#1

Ja man upphör inte att hitta nya metoder för att slippa rynkor…den ena värre än den andra…

För i en perfekt värld skall vi ALLA se ut som 20 år hela livet…… Obestämd för det gör de på TV….så det så!

shigne
12/20/11, 8:42 AM
#2

Jamen ….människan är otrolig iallafall, det måste man väl ändå medge.

Uppfinningsrikedomen är otrolig - på både gott och ont!

Men väldigt trist att man inte ska kunna åldras naturligt, att man ska prackas på än det ena än det andra - och det mesta är en massa skit!

Fy vad less jag blir på sånt där, både less och ledsen över att det ska vara så!

Även om jag är emot en massa jox och påhitt, så vet jag med mig att jag blir påverkad på ett märkligt sätt.

Elpida
12/20/11, 8:46 AM
#3

Jag har provat… helt ofrivilligt. Fast det var ju ett getingstick förstås. Förra sommaren hade vi ett getingbo precis över dörren in till garaget. En eftermiddag när jag kom ut från garaget kom getingen med rumpan före - tog sikte på min överläpp och landade rakt i mitten på amorbågen på överläppen. Jäklar vad ont det gjorde, getingen hade satt sig ordentligt och jag fick dra ut den.  Efter typ 2 timmar såg jag ut som värsta restylanefallet. Min överläpp var typ 4 ggr så stor som underläppen och det såg helt bisarrt ut. Fick fina kommentarer på jobbet kan jag säga. Effekten är rätt god, den höll i sig i nästan en vecka. Även om den lade sig någorlunda efter ca 3 dagar så svullnade den upp varje natt eller om jag lade mig och vilade… Så visst, det är säkert rätt bra krut i giftet…

Ska de börja föda upp och ta livet av en massa getingar nu då…Obestämd

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

MaMaMade
12/20/11, 9:06 AM
#4

Det ska ju hjälpa mot MS påstås det…men att ta ihjäl stackarna bara för några rynkors skull…totalt onödigt!

Visst är det svårt att stå emot reklamen ibland, shigne! Man får vara på sin vakt hela tiden. Jag brukar lämna rummet, sätta mig vid datorn el fly i tankarna när det blir reklamavbrott i programmet jag ser på.

Tuva-Lena
12/20/11, 9:51 AM
#5

Ha ha, ja det skall vara av svullnaden då! jag blev också biten av getingar i somras, fast på fel ställe då får man väl förmoda, på foten nämligen. Botox innehåller ett nervgift och kanske påminner getingens gift om det då..?

Nä hör ni tjejer, vill ni bli rynkfri så kör med den naturliga metoden - kosmetisk akupunktur, som jag kan tillhandahålla!Cool Inte för att jag gillar getingar men dom har väl samma rätt att få finnas som ett Botoxföretag i alla fall. DEssutom gör dom nytta, rovdjur som dom är och slukar flugor o annat knytt som vi hellre kan va utan.

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Tuva-Lena
12/20/11, 9:54 AM
#6

Oj då läste just att det gällde bin! När då tycker jag att det är bättre med honungen dom ger oss! Låt bina få leva! Förresten så är honung en mirakelkur för huden!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Annons:
LottaO
12/20/11, 11:04 AM
#7

Och jag läste bestick - flera gånger… ;-)

Dansa kan man alltid göra!

Tride
12/20/11, 6:31 PM
#8

Häromåret trampade jag på en geting som trampade tillbaka, sas.Tror det var samma år som jag fick beröm för min fina släta hy. Foten i munnenFlört

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

 

 

Magi-cat
12/20/11, 9:13 PM
#9

#8 heheSkrattande


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Hellas
12/20/11, 10:36 PM
#10

Är det inte gränsfall till djurplågeri?
Bin dör oftast efter ett stick eftersom de har en liten hulling på sin tagg.
Taggen fastnar i huden och slits ut ur Biets kropp Gråter.

Ett Bin sticker aldrig om de inte är direkt hotade till motsatts till arga Getingar.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Tuva-Lena
12/21/11, 12:26 AM
#11

#7 Lotta! "Besticket bildar kollagen som slätar ut huden..!"Skrattande 

Ja, jag håller med du, Hellas!Skrattande Bina är söta luddiga varelser med vingar, släkt med humlan som är lika söt, getingarna däremot - tror dom har nåt släktskap med svärmors tunga om jag inte minns fel.. Oskyldig(Varning: Ingenting är sant..!)Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Ians
12/21/11, 9:22 AM
#12

hahaha …bestick o svärmorstungor

Ni är för goa!

Upp till toppen
Annons: