Annons:
Etikettövrigt
Läst 1339 ggr
Tuva-Lena
2012-01-10 10:24

Personlighetstest kanske..?

Jag gjorde testet och jag blev inte förvånad, har ju sysslat med personlig utveckling ett antal år nu; introvert, känslosam och intuitiv. Flört

Testet innehåller 41 frågor och går snabbt att göra.Tungan ute

Personlighetstest

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Annons:
Magi-cat
2012-01-10 11:18
#1

hmmm…. tystlåten, idealistisk tänkare som vill tjäna mänkligheten…..


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

shigne
2012-01-10 11:56
#2

Kände att testet stämde så himla bra!!! Tyvärr tjabbla jag bort det, men hoppas få det till min mail strax!

[GunillaF]
2012-01-10 12:28
#3

Din personlighetstyp:

Populära och känsliga, med enastående social kompetens. Utåtriktade och empatiska. Uppriktiga och ärliga i sin strävan att förstå hur andra mår. Tycker i allmänhet inte om att vara ensamma. Ser allt ur ett mänskligt perspektiv och ogillar objektiv analys. Mycket framgångsrika i att hantera relationsproblem och att leda debatter. Vill vara till nytta för andra och sätter troligen andras väl före sitt eget.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Lärare, konsulter, psykologer, socialarbetare, personalvetare, präster, affärsbiträden, säljare, HR-personal, direktörer, eventkoordinatorer, politiker, diplomater, skribenter, skådespelare, designers, hemmafruar/hemmamän, musiker.








szirius
2012-01-10 16:21
#4

Känner ni igen mig? Tungan uteFlört

Din personlighetstyp:

Tystlåtna, idealistiska tänkare. Vill tjäna mänskligheten. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Extremt lojala. Flexibla och avslappnade så länge de inte upplever att någon av deras grundläggande värderingar hotas. Oftast begåvade skribenter. Kvicktänkta, med förmåga att se nya möjligheter. Vill förstå och hjälpa andra.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Skribenter, artister, personalvetare, socialarbetare, svensklärare, bildlärare, förskole- och dagispersonal, präster, psykologer, forskare, fritidspolitiker, redaktörer, studievägledare, journalister, religionslärare.








Ians
2012-01-10 16:29
#5

Lite kul….

Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.

Tuva-Lena
2012-01-10 17:04
#6

#4 Du och jag är kopior av varandra Szirius - jag fick samma.Tungan ute Något högre på perception och intuition bara.. Ska vi byta grejer med varann'..?Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Annons:
szirius
2012-01-10 18:18
#7

Haha, javisst TuvisKyss - jag såg att jag och Gunilla också var väldigt lika, förutom på det sociala då, där vi var på varsin ändeFlört.

Isa56
2012-01-10 19:09
#8

Jag har visst hamnat helt fel i kärriären Flört

Isas personlighetstyp:

Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.

Karriärer som skulle kunna passa Isa:

Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.








*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

szirius
2012-01-10 19:21
#9

Det är uppenbart att vi håller oss på den högra sidan i detta testFlört

# 8 känns nåt av det lockande då?

Jag jobbar/är utbildad i tre av de som kom upp för mig och andra har varit andraval. Det är nog bara fritidspolitiker som går bort för migTungan ute

Isa56
2012-01-10 19:35
#10

#9 Jaaa,allt utom säljare (har en fånig telefonfobi Guld i mun)  jag ville bli kurator på högstadiet, när jag var yngre. Istället blev jag verkstadreparatör. Numera utbildad inom plast och el. Idel industrijobb. Obestämd Har alltid varit intresserad av psykologi och samspelet mellan människor. Kanske inte så konstigt att jag är ganska uttråkad av mitt jobb, de ger ju inte den där "kicken" .Flört

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

MaMaMade
2012-01-10 19:59
#11

Hmm…himla svårt att svara på det där ju! Är liksom rejält "eljest" efter väggen…är det bestående el är jag egentligen som jag var innen väggen?!

Din personlighetstyp:

Tystlåtna, idealistiska tänkare. Vill tjäna mänskligheten. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Extremt lojala. Flexibla och avslappnade så länge de inte upplever att någon av deras grundläggande värderingar hotas. Oftast begåvade skribenter. Kvicktänkta, med förmåga att se nya möjligheter. Vill förstå och hjälpa andra.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Skribenter, artister, personalvetare, socialarbetare, svensklärare, bildlärare, förskole- och dagispersonal, präster, psykologer, forskare, fritidspolitiker, redaktörer, studievägledare, journalister, religionslärare.

//

//








Nåja, man kan ju säga att jag jobbar inom den sociala sektorn, jobbade som fritidsledare i några år (never no more!!!) o i högstadiet funderade jag på att bli SO-lärare då jag alltid varit intresserad av religion o historia.

Upp till toppen
Annons: