Annons:
Etikettövrigt
Läst 844 ggr
shigne
1/14/12, 8:55 AM

Pratbubbla 14 januari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron alla!

-16 här på morgonen, alldeles stilla och intet liv. Vet inte var småfåglarna har tagit vägen, dom brukar åtminstone ha fått lite i fart under vingarna.

Idag blir det kalas hos en granne och sen har vi bjudit vänner på middag.

Sonen introducerade mig till Dropbox igår - snabbt och enkelt sätt att dela bilder via nätet! Bjuder på en bild av barnbarnet mitt…..visst är dom härliga dom små liven?!

Önskar alla en fin och lugn dag!

kram

Annons:
Toyan
1/14/12, 9:09 AM
#1

God morgon shigne och alla som kommer.

Söt och cool kille,,härligt med barnbarnGlad

Här är det 4 minus idag och lite blåsigt, väntar hem yngste sonen med sambo..Glad

Önskar er alla en fin helgKyss

Tuva-Lena
1/14/12, 10:14 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Go'moorn shigne och Toyan! Och morrn till er andra också!

Ja visst är dom härliga de små liven shigne! fast jag tror inte att han blir någon linslus precis - blivande kändis kanske..?Skrattande

Här är det -14 just nu, helt stilla och solen är på väg upp över bergkammen.. TV:n stod på när jag kom ner, ingen bra start på dagen tycker jag, som vill ha tyst på morgonen. Beror lite på vad man visar på TV:n förstås, men nyheter tycker jag att man skall vänta med tills man har hunnit svälja kaffet, helst lite längre också.. Tänk vad vi matas med information hela dagarna, och alltid rör det sig om utifrån kommande information. Hur ofta lyssnar vi till informationen vi har inom oss..?Obestämd Det fick mig att fundera över dagens tråd, så snart ser ni den i vänsterkanten.

Under tiden kan ni passa på att ta en prommis och fundera över vilken information ni själva har att delge (er själva). En skön stund som har blivit ett måste för mig, men det spelar egentligen ingen roll när på dagen man tar den - prommisen alltså - men att hålla kontakten inåt är en viktig ingrediens i livet tycker jag.

Ha en fin dag allihop! Dags för prommis här med täckisar idag - ändan med bråkande ischiasnerv protesterar annars och vem vill väl reta upp den?Tyst

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Tuva-Lena
1/14/12, 10:17 AM
#3

Märklig bild jag satte in, men här är den i alla fall och nu vet jag ju vad det finns på bilden..Skrattande

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Elpida
1/14/12, 10:32 AM
#4

God förmiddag! Ska strax köra 19-åringen till arbetsintervju. Jag har varit i gamla huset och eldat o tänt lite rökelse - visning idag. Håll tummarna o hjälp mig affirmera förälskade köpare!!! Jag hoppas baradet hann bli drägligt varmt innan de kom. Stort hus som kyler ur snabbt nu när vi inte eldar så hårt varje dag. Kalas för 17-åringen i eftermiddag. Kul att visa upp i huset men jag har värk i kroppen efter att ha burit akvariet o förkylning på gång. Får bli lite piller idag :-). Önskar er en skön lördag

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Ians
1/14/12, 11:23 AM
#5

God lördag på Er…

Igår var jag helt körd så det blev inget surfande på nätet alls..fastnade i en bra bok på morgonen …efter jobbet…och sträckläste till k 17,30…

Vet inte om jag svimmade eller somnade då…men vaknad 3 tim senare…lite "mingel"  med familjen o så i säng vid 22.3 igen….sov som en stock till kl 8.30

Nu känner jag mig smått "bakfull" skall strax ut på e långpromenix med bästaste voven!

Önskar alla en super bra dag!

Pagan
1/14/12, 6:57 PM
#6

Godafton sötisar

Full rulle här i dag. Målat sista färglagret på väggarna i korridoren nere och lagt ett lager på golvetSkrattande så himla fint det blir. Är det inte typiskt att jag glömde tömma tvättmasinen innan jag började med golvet utanför!! jaja, en kan ju inte tänka på allt här i världen.

Hoppas det gick bra med husvisningen i dag Elpida. De hade säkert ytterkläderna på ändå ska du se.

Hoppas er lördag varit fin. Här har vi haft riktigt vackert väder fast kallt. Nu en dusch sedan ut på galejTungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
LottaO
1/14/12, 10:26 PM
#7

God kväll! Idag har det varit kalas för dottern. Som vanligt fixar maken med den mesta maten. Och vi har haft glasstårta sedan hon var ett år så det är tradition. Jag har kokat kaffe… Hjälpte till att duka också. Hon skulle fått en skolväska av mormor som de tillsammans skulle åka och köpa. Men hon var tillräckligt nöjd med den ärvda ryggsäck hon har och fick en leksak istället (mormor konsulterade mig som sa ok). 10 vuxna och våra två barn på kalaset. Trevligt. Nu är mormor med make kvar och stannar till imorrn. Tror jag ska krypa ner snart! Gokväll!

Dansa kan man alltid göra!

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: