Annons:
Etikettövrigt
Läst 844 ggr
shigne
1/27/12, 8:08 AM

Bubbel 27 januari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

-4,5 nu på morgonen. Känns att jag var på resande fot så gott som hela dagen igår.

Idag blir en lugn dag, ska försöka göra undan morgonpromenaden så tidigt som möjligt - för sen blir det full rulle här. Mina tidigare dagmattehundar kommer mitt på dagen och ska stanna 1½ dygn.

Ev. att yogamattan hinner fram också innan de kommer - vi får se. Iallafall blir det promenader för hela slanten!

6:e dagen som rökfri….knappt jag fattar det själv! Jag skriver det inte för att ni ska klappa mig på axeln etc. , delar bara mina tankar så här på morgonskvisten.

Jag sänder en kram till var och en av er och önskar er den bästa fredagen! Ni är värdefulla för mig!

kram

Annons:
MaMaMade
1/27/12, 8:12 AM
#1

Haha, samma tanke i samma stund, shigne! Skrattande

Klart att du ska skriva o berätta hur det går med rökningen! O def ska du skryta…lite lagom sådär…du har verkligen rätt till det för det är inte lätt att sluta röka! Lite skryt betyder att man är stolt över sig själv o det ska man vara…mkt skryt är…mkt skryt. Så det är väl som med det mesta andra sakerna här i livet; för mkt skämmer o lagom är oftast bäst…utom när det gäller choklad då förstås… Oskyldig Skrattande

shigne
1/27/12, 8:16 AM
#2

*S* Såg det MaMa - snacka om synkronicerade!

FörvånadSkrattande

Elpida
1/27/12, 8:38 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Jösses vilken tajming ni har brudar. Det var verkligen på klockslaget!Glad

Jag inte bara klappar dig på axeln, jag ger dig en grattis kram Shigne till dina fortsatta framgångar!!!Skrattande

Läste i andra tråden att Mama ska ha en egendag imorgon - me like!!

Fredag och minsta dottern har skridskoutflykt idag. Härligt för dem att vara ute och det ser ut att bli kanonväder, -5 på morgonen och solen i antågande! Efter jobbet kommer makens syster och hämtar lillgumman, hon ska vara hos sina kusiner hela helgen. Det stod visst pulkaåkning, liten musikkonsert och badning i simhallen på schemat.Glad På lördag kväll ska även äldsta hemmaboende dottern iväg på fest så maken och jag blir alldeles allena Tungan ute. Nu ska vi bara bestämma vad vi ska göra med den tiden, antingen blir det bio, mat och bio, slappa i soffan eller i soffan och sängenFlört. Gött ska det bli iallafall!

Fredag - yippieyyy!!!!Skrattande

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Toyan
1/27/12, 8:46 AM
#4

God morgon shigne, Mamsen och alla andra.

Du är duktig shigne, säger som Mamsen att man ska vara stolt över sig själv.

Här har vi idag 1,5 minus och mulet ,kanske kommer det mer snö.

Idag är jag ledig, det är så skönt att ta det lugnt på morgonen, ska ut och helghandla senare, igår efter jobbet ville jag bara hem och vila

Ha en härlig fredag och kram tillbaks till dig shigne och alla andraKyss

[GunillaF]
1/27/12, 9:54 AM
#5

Springer förbi och önskar er en bra dag och en riktigt trevlig helg!Skrattande

Tuva-Lena
1/27/12, 10:21 AM
#6

Shit, jag gjorde bort mig och all text försvann!Skrikandes Får ta om'et sedan..

Ha en fin dag allihop så länge!Kyss

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Annons:
Tuva-Lena
1/27/12, 1:06 PM
#7

Jag ändrade bild på första sidan - han såg så elak ut den där amerikanen.. Tyst

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Clary
1/27/12, 3:38 PM
#8

Intet är som väntans tider, min lilla snuttgumma fick värkar vid tre i morse och nu börjar det bli ordentlig fart på dem, ååååå vad vi väntar på den lilla/lille Skrattande

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Toyan
1/27/12, 3:54 PM
#9

Meen..vad spännande och roligt Clary, håller tummar och tår, jobbigt att föda och jobbigt att födas. Allt gott till er allaKyss

Ians
1/27/12, 5:16 PM
#10

Ååååå….grattis Shigne!

Och Clary vad spännande!

Själv har jag sovit gott under dagen…jobbar 3 nätter i rad!

Var pigg som en iller är jag kom hem i morse….och efter promenix med huden var det lite svårt att somna……men väl tillrätta i Morfeus armar så sov jag som en klubbad säl!

Snart natt 2…..ha det gott alla goingar i kväll! O ha en bra helg!

abbis
1/27/12, 7:06 PM
#11

Gokväller

Självklart ska du skryta Shigne…Skulle det skita sig sååå blir vi jättebesvikna..(din morot att klara det)

FlörtFlörtFlört

Det har varit en riktig sketvecka i butikerna..

har folk gått och fått pesten eller nått..

för te & kaffe behöver man även om

inte keramiken lockar i dessa

dystertider..

Har glaserat och drejat lite beställningar..Men

det är trist när man bara känner

"Va fasen sitter jag här för".

Näää nu hoppas vi på morgondagen och att folk fått lönen som dom ska…

kraaam

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Pagan
1/27/12, 10:07 PM
#12

Goder afton

Nämen vad hör jag, Grattis Clary, eller har den lille/a kommit till världen än? Hoppas allt gick bra!!!!

Stort Grattis Shigne, "jag är en rökfri person"Flört

ja Abbis, är det räkningarna efter julafton som folk ligger efter med tro. Hör ofta om det där - julklappar på kredit, sicken jäkla skuldfälla.

Fytifasen vad gott att det är fredag. Jobbveckan var låååång.

Var hos frissan efter jobbet. Nu Sitter jag här och ser ut som en morot i skallen. Första blonderingen blev som vanligt lika tjusigt, den andra brukar bli något åt solstollehållet och den tredje brukar bli som jag vill ha det. Får hoppas att jag får behålla en del av hårsvallet denna gång. Sist rök polisongerna och halva luggenFörvånad ja, men det såg iallfall orginellt ut. En vill ju sticka ut

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: