Litomove
Nu har jag läst en hel del om Litomove( fd Litozine) och det verkar ju hjälpa många att bli bättre/fri från värk.
Undrar om det är någon av er medlemmar som provat medlet och kan berätta lite om ifall det har hjälpt er?
Kramiz på er alla.
Nej Toyan, jag har inte hört talas om det, men jag är också befriad från värk. Vi får se om någon annan har erfarenhet av det.. 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
litomove,som det heter nu innehåller ett nyponpulver som anses kunna hjälpa mot tex ledvärk mm. jag har provat men märkte ingen skilnad,men jag vet andra som har fått jättebra effekt av det så vist kan det vara värt att prova.
~ mayolica ~

#1 #2 Tack för svaren Tuva-Lena och mayolica!
Finns för djur också och heter då litovet.
Kram/ Toyan

Jag äter det dagligen. Det är en av mina livlinor för att slippa värk i finger- och tåleder.
Jag har också två bekanta som plågats av kronisk värk i kroppen som inte kan vara utan Litomove.
Hej Jag äter Litomove sedan drygt ett halvår tillbaka. Min ledvärk har väl inte blivit så värst mycket bättre…men jag tål numera citrusfrukter och kan äta clementiner m.m. utan att få blåsor i munnen, som jag har besvärats av i stort sett hela mitt liv.
Jag kan inte finna någon annan förklaring till detta än Litomove, eftersom jag inte har ändrat på något annat i mitt li. Är nu sjuttio år och som sagt har jag besvärats av blåsor i munnen hela mitt liv. Helt underbart att kunna äta citrusfrukter utan aff få besvär.
"svea"
Intressant att läsa detta. Själv är jag lyckligt lottat o befriad från värk, men skall skriva upp detta, så jag vet vad jag kan föreslå om jag träffar någon som har såna besvär. Det händer ju titt som oftast.
Tride.
Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling
"Livet är inte lätt men intressant" storafamnen
Hej Toyan
Du frågar om Litomove
Ja vill berätta att jag använder Litomove varje dag sedan augusti 2010 och det tog några månader innan jag märkte något. Men så småningom blev min ledvärk (atros på flera ställen i kroppen) bättre och jag blev smidigare.Sover gott hela natten utan värk. Helt underbart. Jag äter ingen värkmedicin längre.
Jag har också märkt att mina blåsor i munnen (som jag haft så länge jag kan minnas är 70+ )har försvunnit helt
. Tror att Litomove har hjälpt mot även detta.
mvh sollan