Annons:
Etikettövrigt
Läst 1466 ggr
Tuva-Lena
2/12/12, 2:17 PM

Frågan/ Hemlighet

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Alla bär vi på en hemlighet sägs det så jag tänkte att jag skulle fråga er om ni bär på någon speciell sådan? Självklart behöver du inte avslöja den!Skrattande

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Annons:
Pagan
2/12/12, 3:14 PM
#1

svarade på andra alternativet ….Ja, fast jag har avslöjat den för de närmaste, fast i det här fallet så bor de närmaste på långt avståndFlört

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Carnosa
2/12/12, 3:21 PM
#2

Jag valde det sista alternativet. Jag är världelös på att ha hemligheter. Även om det finns saker jag helst skulle hålla hemligt så lyckas jag aldrig med detSkäms

Så för min del så är det lika bra att inte ens försöka!

Livet kan vara krokigt, men aldrig utan mening!

shigne
2/12/12, 3:31 PM
#3

Jag tog det första alt. Jag vet att den hemligheten skulle skada så många omkring mig….den är gammal, så egentligen spelar det ingen roll - den kan lika gärna följa med i graven, lugnast så tror jag!

Tuva-Lena
2/12/12, 5:28 PM
#4

Jag bär också på en djup hemlighet: Mitt namn är egentligen Viktoria och jag är gravid i 9:e månaden.. Förvånad

Skrattande

Nä då, jag har en hemlighet som jag anförtrott de allra närmaste, d v s mamma. Egentligen så handlar den inte om mig personligen för jag är öppen som en bok - numera. Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Tuva-Lena
2/12/12, 5:33 PM
#5

#3 När du säger det shigne så fick jag veta en hemlighet av en person för några år sen.. kan avslöja att det stod mycket om det i tidningarna när det hände.. Inget tråkigt men helt sanslöst var det i alla fall.

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

LottaO
2/12/12, 10:27 PM
#6

Tack för kvällens skratt #4! Och tanten på bilden är så cool! Jag bär en hemlighet som jag är rätt irriterad över att jag vet. För det är en sån sak som ingen borde veta mer än högst två personer. Nu är det några för många och om det skulle komma fram skulle några bli väldigt ledsna och besvikna. Och eftersom jag vet så skulle jag bli en del av sveket trots att jag egentligen inte är inblandad. Nä, jag hoppas innerligt att hemligheten bevaras så att ingen behöver bli sårad.

Dansa kan man alltid göra!

Annons:
[GunillaF]
2/13/12, 8:13 AM
#7

En hemlighet är ingen hemlighet längre om man avslöjar den för någon.Flört

Clary
2/13/12, 8:41 AM
#8

Alternativ 1 och den hemligheten stannar hos mig Flört

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Tuva-Lena
2/13/12, 10:12 AM
#9

#7 Man behöver inte avslöja den Gunilla, bara berätta om man bär på nån..Tyst Eller är du rädd, att om du säger "A" så kan du inte låta bli att säga "B" också..? Skrattande

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

[GunillaF]
2/13/12, 10:21 AM
#10

#9 Klickade på alternativet "Annat" och försöker förklara varför.

Jag menar bara att om man har en hemlighet så är det inte en hemlighet längra om man berättar för någon. Något ma inte vill ska spridas vidare, säger man inte till någon. Så menar jag.

Jag har inga svårigheter med att vara tyst. Bär på mångas "hemligheter". Men för dem är det ingen hemlighet längre eftersom det kommit över deras läppar.

Men jösses vad jag svamlar…Hoppas att det går att förstå vad jag menar.Tyst

Tuva-Lena
2/13/12, 10:32 AM
#11

Det är precis så frågan är ställd också. Jag tror du har missuppfattat den.. Sedan kan man ha hemligheter som berör en själv bara, och såna kan vara en lättnad att få avslöja för dom närmaste, precis som frågan också är ställd.. förstår alltså inte alls vad du menar. Obestämd

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

[GunillaF]
2/13/12, 10:38 AM
#12

#11 Varför tror du att jag missuppfattat frågan?

(Verkar få en "dumstämpel" i pannan)

Elpida
2/13/12, 10:48 AM
#13

#11, #12 Det beror ju på om man menar att man bär på någon annas hemlighet eller bara sin egen. Glad

Jag bär på en egen hemlighet, och den stannar oxå hos mig.. och berör bara migFlört

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
Tuva-Lena
2/13/12, 12:13 PM
#14

Att berätta att man bär på en hemlighet - om någon frågar - är inte detsamma som att avslöja den. Och någon "dumstämpel" får man inte i pannan även om man uppfattar en fråga annorlunda än andra. Förvånad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

[GunillaF]
2/13/12, 12:20 PM
#15

#14 Ok FlörtKyss

Upp till toppen
Annons: