Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 804 ggr
shigne
0

Pratbubbla 24 februari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

-22 grader här på morgonen - trist, men sant! Samtidigt är väl det här som kallas norrländsk vår? Kalla nätter och soliga dagar!

Kanon hårda skoterspår på förmiddagarna och dagsmeja på eftermiddagen…

Nu måste jag kolla upp pimpelutrustningen, för det är dags att doppa kroken tror jag Obestämd Åh, vad jag längtar efter stunder ute på isen, när fräknarna på näsa och kinder ökar i antal…

Fredag idag….städning och tvättning och kanske en och annan tur på skidorna - vi får se vad vädret tillåter.

Vilket fall som helst så ska jag hålla humöret i topp idag - det får bli min stora utmaning det!

Önskar alla en härlig dag! Är rädd om er!

kram

Elpida
0

God morgon söta Shigne! -22!! Vi har nog en sådär +4 här på morgonen och vårfåglarna är i full fart. Igår var det uppe i +7 och blåste så vi har knappt någon snö alls - lite "skit" i hörnen bara. Det ska bli så roligt att se hur det växer i nya trädgården i vår, det är dessutom alldeles övermöblerat med buskar som ska tas bort. Idag hoppas jag och tror att mitt kök blir färdigt, maken och jag fixade lite grejer själva igår kväll och nu hoppas jag verkligen att de gör klart resten! Sov knappa 5 timmar inatt så jag tror att det blir svårt att hålla sig vaken på massagen i eftermiddag. Lär väl ligga och snarka som en liten gris med tanke på förkylningen. Ska be honom ta det lugnt så han inte triggar igång något, bara avslappning! Stooooor kram tebax Shigne och massor av kramar över till er andra!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Elpida
0

Gulle dig Mama!!!! Tack för blomstrena, det piggade upp!

"Du har alltid två val"

MaMaMade
0

Morrn!

Jobbade 2 h för länge igår…tog fel på vecka så jag gjorde nästa v städning  nu istället…sedan 1 h av goodwill…men den sätter jag upp på min dams "konto". Flört Guben ringde o sa att det blev övertid igen, ingrävning o pyssel med bilarna under dagen o sedan snökörning från kl 16. Han kom dock hem *redan* kl 22! Förvånad Nåja, klirr i kassan…det behövs inför sommarens resa. Det är så bra ordnat att körningen går under annat företag så den lönen får han alltid ut - räknas alltså ej som övertid hos borrföretaget.

Idag har min dam kurs från kl 10 = den tid jag ska börja jobba. Ska åka ner liiite tidigare så slipper jag stressa om hon vill att jag ska möta upp nere på stan. Hoppas nästan det, kanske jag hinner kila in o köpa mig en melonhållare…har tappat bort min nya o den gamla fyller knappt sin funktion längre. Behöver lite te också…o så hoppas jag på hyfsat normal hemgång, det är ju *TGIF*! Tungan ute

Snuban håller i sig o töserna har rossel i bröstet (Minstan) o ont i halsen (Mellis)…en fröken är hemma med flunsan (jättehög feber) - *ta i trä*!

Ha en fin fredag allahopa! Kyss

abbis
0

Morn morn

Fredag igen..

Drejade 24 skomakarlampor igår eftermiddag..Hann inte mer för det har kommit en pall varor som skulle upp..Kolla gärna min blogg..

Helsidesartikel i NWTFlört med mycket bra bilder..

Idag ska det skäras lampor..

ha de gott

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Tuva-Lena
0

Go'morron allihopa!

Du skojar shigne! -22!! Här snöar det för fullt och nån stackars minusgrad är det nog, annars väldigt blöt snö.. Tänk om jag hade bott närmare dig ändå! Då skulle jag ha slagit följe med dig ner på isen, eller ut i skidspåret.. en norrlänning är alltid norrlänning och vårvintern är liksom en helig tid..Oskyldig bästa tiden på året tycker jag! Knallhårda skoterspår som sagt och skidorna glider av sig själva, ofta hör man hackspetten sitta o trumma på nån tall också. Tungan ute Småkrypen börjar vakna till liv..

Det är alltid spännande med en ny trädgård Elpida, innan man vet  vad som gömmer sig där under. Här kom en massa buskar fram också - risbuskar så jag vill hellre sätta barrväxter kring huset; thuja, en och söta små granar. Tänk er det tillsammans med rhododendron och små marktäckare..Oskyldig

Krya på er därhemma MaMa! Får man fråga vad en "melonhållare" är för nåt? Vad är det för fel på händer..? Skrattande

Morrn morrn abbis, gratis marknadsföring tackar en inte nej till. Jga försökte lura tidningen att komma till mig också, men icke, fastän jag beställde annons för 2500:-.. skall kolla din blogg ikväll.. Flört

Och här sitter jag o väntar på att pengarna skall rulla in. Tror ni att det är värd all väntan? Gammal o (s)liten känner en sig, har nog krympt några cm också, och i kapp med att pluskan töms så krymper jag alltmer på längden. Man borde ha fötts lång..Guld i mun Fast rik på fantasi istället blev jag, apropå det så drömde jag om ett fantasymonster inatt, fast ett snällt sådant - måtte ha varit sambon..Skrattande

Ta hand om er idag och ha en fin dag!Kyss

Dessutom fyller han(det) år snart.. Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Ians
0

Godmorgon på Er.

Har sovit länge idag, var på en healing Andakt igår kväll…sedan somnade jag inte förrns vid 2-tiden!

Lilla vovven var o gnydde vid 7, men jag vände mig bara om o somnade om…..O tro det eller ej hon höll sig tills jag vaknade vid 10.20!

Halv soligt och + 6,0 grader idag här….det känns som våren snart är på väg! Och här nere hos oss så betyder det 1 månads riktig vinter i år….snön kom den 21 januari och har regnat bort redan!

Nu kaffe o lite surf!

Ha en underbar dag alla goingar så ses vi i trådarna under dagen!

Elpida
0

#5 Sträck på dig kvinna, jag vet ingen som är så utbildad här som du!!!! Börjar du få snits på affirmationerna än? Tack för att jag alltid har pengar på kontot, tack för att pengar alltid kommer till mig så lätt!!!! Tack för att jag har så många kunder i mitt företag!!!! =)=)=) #6 Rara vovven som kände att matte behövde sova ut!

"Du har alltid två val"

Clary
0

Go middag

Eftersom jag inte längre har tillgång till den låsta avdelningen vill jag passa på här att tacka er som hållt mig under armarna när världen snurrat för fort. Ni har varit ett mycket stort stöd och all healinghjälp vi fått är guld värt. Det får mig att fortsätta tro på att det finns änglar bland människorna.

Var rädda om er, livet är kort och du vet ingenting om morgondagen. Kramis

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Ians
0

#8……Hjärtat Gråter ledsen jag blir! Har det blivit fel administrativt eller ?

Men du finns med oss ändå!

kramar i massor tillbaka!

Pagan
0

Clary du finns väl kvar hos oss ändå??Gråter

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Toyan
0

God eftermiddag.

Solen som lyst hela dagen har försvunnit, himlen har läckra rosa slingor och är för övrigt ljust blå..så vackert.

#6 Duktig liten Tindra IansKyss

Vaknade med migrän, efter att jag tagit medicin och sovit nån timme så är det nu nästan helt braGlad

Nu är jag hungrig och sen blir det kaffe.

Ha en fin fredag kväll allihopa.

Isa56
0

Godkväll i stugorna Skrattande

Här har visst hänt en hel del. Skrattande

Själv blev jag hemma idag med. Och slappade. Fast jag fastnade lite väl mycket vid datorn. Med en del att filosofera över. Men skönt det med.

Ha en skön kväll.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Tuva-Lena
0

#8 Självklart får du tillgång till låsta tråden om du vill det Clary? Jag såg att du hade tagit bort "medarbetare på AB" från din signatur, och då strök jag dig som sån. Då blir det automatiskt att du stängs ute från låsta tråden och måste be om att få vara med som privat medlem istället. Så funkar det tyvärr, men jag kan lägga in dig om du vill det?Obestämd

Skönt att du slapp migränen Toyan! En ny Toya och en fräsch kopp kaffe sätter fart på livsandarna igen! Kyss

Ja visst är det skönt att bara få göra det man känner för Isa - utan att det där som kallas för dåligt samvete alltid skall ligga o lura bakom axeln.Oskyldig Kram tillbaks!Glad

Clary
0

#13 Det vore trevligt att ha tillgång till den ja.

Önskar er en fortsatt trevlig fredagskväll

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Ians
0

Flört ordningen återställd i lägret ser jag Skrattande

Ha nu en skön kväll allihop!

kram

Tuva-Lena
0

#13 Men då får du det - då. Flört Du har inte varit aktiv i den låsta delen så jag utgick ifrån att det inte skulle spela någon större roll för din del, men visst ska du få det om du känner ett behov av det.