magisk himmel
Mmmm jag älskar himlen när den visar skådespel!
Väldigt fina bilder!
nämen oj vad vackert!
Jätte Vackert Mayolica!!!!!! 

Tack!
Så vackert, helt förtrollande.
www.vovvensdagis.se
Underbart mayolica - helt sagolikt!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Oh så härligt! Det är ngt speciellt med en tjusig himmel när man ser den över havet, tror att det är oändligheten mot horisonten som gör det.
Jo att se när solen går ner över havet är en mäktig upplevelse varje gång.Jag såg många fina solnedgångar från köket o balkongen i förra lägenheten,men jag har tycker att färgerna har förändrats
kan inte komma ihåg att jag har sett så starkt orange/rosa färgade ulliga moln förut
#10 jag har inte lika mycket havsutsikt längre,måste gå ut nu för att kunna se solnedgångarna.
~ mayolica ~

Vet ni varför det sägs att människor som bor söderöver är mer lugna och harmoniska. Inte så stressade som oss nordbor?
Jo, för de ser solnedgångar vid havet som speglar i alla möjliga färger och då fylls de upp av alla chakrafärgerna. En gratis balansering kan man säga.
Det kanske även är anledningen till att Norrlänningar är så coola, de får se norrsken lite då och då.
Jag ska ägna mig åt lite fler solupp-/nedgångar i sommar
.
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Jag var med ett pojkfotbollslag på nordvästra Jylland en gång. Dom var i den där fantastiskt rörliga, impulsfyllda åldern.
En av ledarna som varit där förut sa att man brukade ta med pojkarna till stranden nån kväll när det var klart väder. Detta för att se solnedgången i havet.
Okej tänkte jag, trevligt - för mig iallafall att se - pojkarna kan ju alltid springa omkring där nere, stranden är ju lång…
Döm om min förvåning när pojkarna en efter en stillnade, satte sig ner, och bara betraktade solens väg ner i havet. Det blev en så lugn och fin stämning i gruppen som gladde oss alla.
En oförglömlig stund som jag minns som Harmoni…