Annons:
Etikettövrigt
Läst 2134 ggr
Tuva-Lena
2012-04-03 00:36

Nyfiken på magi?

Discovery channel ikväll 3 april kl 22.00.. kolla det!

Brittiske trollkarlen Dynamo utför sin spektakulära levitation, tar bort en solbränd flickas bleka linjer och gör trick med rocklegenden Ian Brown…

Klart man tittar! Tungan ute

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Annons:
shigne
2012-04-03 07:14
#1

NÄmen….det missade jag! Hojta till ifall ni ser att det går i repris någonstans

Tuva-Lena
2012-04-03 08:45
#2

Nej shigne, det går ikväll tisdag, fast jag la in det igår kväll.Skrattande

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

shigne
2012-04-03 09:28
#3

Jag var nog lite för trött imorse….. Nu ser jag att det står den 3 april - klart och tydligt! Skäms

Tuva-Lena
2012-04-03 11:49
#4

Nja, jag fuskade lite och skrev in datum sedan du skrev första kommentaren - så det var inte du som var alltför trött, bara jag som var alltför lat inatt innan jag la mig.Tyst

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Joppo
2012-04-03 22:27
#5

Haha… Killen är ju asgrym Skrattande Jag fattar inte hur han bär sig åt…

Tuva-Lena
2012-04-04 00:10
#6

Jaa, visst är det otroligt!Förvånad Vi har fått en ny Jesus! Tungan ute En som går på vatten!Förvånad Gör om det den som kan.. Cool

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Annons:
Joppo
2012-04-04 00:18
#7

#6 Min favorit var när han trollade in mobiltelefonen i flaskan. Då tappade jag hakan i golvet alltså Skrattande Balansakten med gitarren var jäkligt cool också.

Tuva-Lena
2012-04-04 00:42
#8

Tänkte just på detsamma jag också. Gitarren som svävade själv i luften - med en trumpinne - och ett plektrum balanserande på den! Herre gud, såg vi rätt?Obestämd Eller när han böjde sig bakåt i 90 graders vinkel och endast stödde sig på ett ben med böjt knä.. är detta möjligt ..?Foten i munnen Och hur kunde han ändra namnet på sitt betalkort..? till ett helt annat? Och dessutom fiska upp en annan persons pinkod..?

Efter det här så tycker man att andra s k "trollkarlar" nästan är ett skämt.

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Tuva-Lena
2012-04-04 00:52
#9

Titta själva..Förvånad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

shigne
2012-04-04 07:22
#10

Shit….jag missade programmet!!!

Det hade jag velat se. Vad ska man tro???

Tuva-Lena
2012-04-04 08:23
#11

Du kommer att tro allt du ser när du har sett allt de andra han utförde. Alltså, det här handlar om "tankens kraft" som han uttryckte det själv.

Den här killen var mobbad som barn, och växte upp hos sin morfar som lärde honom att tro på sig själv. Och allt han ville skulle ske kan ske, sa hans morfar.. Ja att han har lyckats använda sig av tankens kraft råder det inga tvivel om. Ni skulle ha sett..!? Man är helt mållös. Han höll ju inte till  på någon scen eller dyl när han gjorde sina trick, utan ute bland vanligt folk. Tänk er att kunna skicka in en mobiltelefon i en flaska som har mycket smalare hals än mobilens bredd, men där inne låg den i alla fall på två sekunder..!Obestämd

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Joppo
2012-04-04 09:59
#12

Jag kan också varmt rekommendera programmet. Jag är vanligtvis inte så intresserad av sånt här, men denna kille är nånting i hästväg. Om jag skulle summera det hela i en meningen så skulle det vara "Hur f*n gjorde han det där?!" Flört

Enligt Discoverys hemsida så går programmet i repris på söndag klockan 16.00.

Tuva-Lena
2012-04-04 11:17
#13

Ja jag kan bara säga detsamma; hur f*n gick det till?SkrattandeFoten i munnen

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Annons:
Upp till toppen
Annons: