Annons:
Etikettövrigt
Läst 1106 ggr
shigne
4/25/12, 7:06 AM

Pratbubbla 25 april

Gomorron!

Uppe med tuppen idag - trött som en bäver! Strålande sol och +2 ute just nu.

Åker till Umeå om knappt en timme - dags för cochlea-utredning! Ska även hämta ut min present; "springa-fort-skor" som ska provas ut på Löpbutiken Skrattande

Ha en underbar dag alla!

kram

Annons:
LottaO
4/25/12, 7:29 AM
#1

God morgon, Shigne och alla andra. Tittar ut och det ser skapligt ut. Solen tränger igenom molnen. 5-6 plus skulle jag tro. Uppemot 12 idag. Är det du shigne som ska göra cochlea? Vad gör man då? Varför? (har förstått att det är något hörseltest, mest för spädisar) Själv mår jag mycket bättre med är svimfärdigt trött. Känns som jag har extremt lågt blodtryck. Var helt inställd på att åka till jobbet, men inser att det inte går. Får se om jag kanske kan åka senare. Ska försöka aktivera mig lite under dagen i alla fall.

Dansa kan man alltid göra!

Elpida
4/25/12, 8:59 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God morgon!

Shigne, jag köpte nya fitnesskor igår. Det behövs bra grejer på fötterna om man vill hålla. Kul att få prova ut ordentligt!!! Lycka till på testet! (Ännu ett test..?)

Lotta, du har ju haft en pärs så ta det lugnt idag så du återhämtar dig ordentligt!

Idag ska jag få cykeln jag skickat efter levererad. Fick ta den på avbetalning men det har jag snart tjänat in på att slippa ta bilen hit och dit. Det ska bli så jäkla skönt att börja cykla igen!!

Solen lyser, det blåser lite ute men hos mig har det blåst över och ännu ett steg är taget i livets nät. Vi lär så länge vi lever..Flört.

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

abbis
4/25/12, 9:34 AM
#3

Morn allihopa

Hurtiga ni ärFlört

Nån som vet hur en lunginflammation yttrar sig? Får man feber då?

Idag blir det mer ugnsättning ..Det går ju så förbålt sakta..har ingen arbetslust alls..bläääää

Trött som en gnu dessutom…(varför säger man såTungan ute)

kraaaam

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Ians
4/25/12, 10:10 AM
#4

#3 ja man får feber, ibland hög ihållande och ibland en temp som kommer o går. Lite broende på hur ens kropp reagerar.

Hejsan på er allihop!

Själv har jag ägnat går dagen till att ligga det mesta, äta vitlök o äpple samt smörja mig med Sanchos droppar i nosen.

Vaknar Nu o är stel som en pinne, lite yrslig i mössan pga bihålorna, Men på bättringsvägen!

Önskar Er alla en underbar dag!

Isa56
4/25/12, 10:15 AM
#5

Godmorgon allesammans Skrattande

Här är full rulle. Bara jag som hänger här. Flört

Rör mig desto mer på jobb. Där skulle man behöva springa fort skor. Men tyvärr är det klumpiga tunga skyddsskor som gäller. Får mest ont och fotsvett av dem.

Önskar er alla en härlig onsdag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Elpida
4/25/12, 11:00 AM
#6

#3 Tanken slog mig faktiskt häromdagen Abbis, jag vet flera som gått med ihållande hosta men som inte haft någon vidare feber. Bara kännt sig allmänt nersatta. De har haft lunginflammation när de väl röntgats…

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
szirius
4/25/12, 11:12 AM
#7

Abbis, kolla upp! Jag gick och var hängig lääänge en gång utan att fatta vad det var…det visade sig vara lunginflammation.

Hej alla fina!

Var uppe vid 7 och gjorde frukost till sonen o såg till att han kom iväg, sedan lade jag mig o läste lite…och somnade, vaknade kl 10!Förvånad

Här är det blåsigt och fortsatt av/på-väder, dvs regn och så strålande varm sol om vartannat.

Igår såg vi dubbla regnbågar - det måste väl betyda TUR, va?Tungan uteFlört

Idag en plockdag, förstår inte hur fort allt dras fram, jag hade ju nyss så städat o fint här…Oskyldig

Ha en bra dag!

abbis
4/25/12, 6:33 PM
#8

Tack för era tankar..JA man vill ju inte springa som en tok till VC ..Jag är inte av den gnälliga sorten..Men börjar själv undra över orken..Rynkar på näsan

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Toyan
4/25/12, 8:25 PM
#9

Hej tjejer.

Höll på att försova mig i morse, blev full rulle och ingen chans att hinna titta in här.

Clary.. tänker på er,styrkekramarKyss

Abbis.. gå till vård-c, inte är du gnällig, om inte du själv tar hand om dig , vem ska då göra det…?

LottaO och Ians..ta det lugnt och krya på er.

Shigne och Elpida..visst är det viktigt med bra skor, du Elpida med ny cykel dessutom blir riktigt vältränadGlad

Sol har vi haft, men nu regnar det.

Var och kollade synen, har blivit lite sämre så jag behöver nya glasögon,klara om ca 10-12 dagar.

Szirius..så vackert med regnbågarna, visst betyder det turGlad

Önskar er alla en fortsatt fin kvällKyss

Upp till toppen
Annons: