Annons:
Etikettövrigt
Läst 657 ggr
shigne
6/1/12, 7:32 AM

Bubblan 1 jun

Gomorron!

Vilken härlig avslutning på dagen går….. Fick med mig sällskapet till Abbis butik och det helt underbara caféet! Rekommenderas med det varmaste - helt klart!

Tack för titten Abbis - hela sällskapet var superpositiva! 2 hjärtemuggar fick jag med mig också…

Så har vi nu påbörjat en ny månad: JUNI

Fast det känns idag inte som det är en sommarmånad - det blåser och är kallt, regnet hänger i luften och jag är super, super trött!

Lite kaffe nu så ska här vaknas och sen ska hundarna få sin 2:a promenad…

Ha det gott där ute och är rädda om er!

kram

Annons:
MaMaMade
6/1/12, 9:30 AM
#1

Hej!

En minusgrad inatt…Sonen har haft ett anfall, jag har sjukskrivit mig från det jobb som idag egenligen inte längre är mitt jobb för jag började idag jobba åt kommunen där min dam har sin stuga men vi hade inte tänkt flytta ut förrän på måndag o så har hon dessutom sin släkting  (min fd brukare) där…vilken cirkus…nu står de utan hjälp idag men…

Se låsta.

Kram!

abbis
6/1/12, 9:43 AM
#2

Morn Shigne ocg Mama och alla andra..

Kul att få se ansiktet bakom nicket Shigne..och roligt att ni gillade det ni såg..Glad. Ni är sååå välkomna tillbakaFlört

idag blir det verkstad hela dagen drejade och drejade igår för nu får jag sitta i lugn o ro så det blir ju mycket mer gjort..Frågan om hur mycket jag egentligen behöver sitta för det är ganska fullt i butiken just nu..Tungan ute.

Idag får vi veta när köpeskillingen kommer in för KGA.Hoppas det går fort denna gången.Hon som köpt är supertaggad..Roligt att se henneGlad

Är gråväder och regn här inget sitta ute och fika väder alltså..hmmm

kraaaam

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Pagan
6/1/12, 10:03 AM
#3

Har tagit ut en ledig dag. Har en del ärenden och det ser ut att bli en solig dag, fast lite mycket moln just nu.

Vad roligt att läsa om att Ni träffats IRL, vill också åka till ditt café Abbis.Skrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Toyan
6/1/12, 10:23 AM
#4

God morgon tjejer!

Har sovit 8 tim , det var länge sen och välbehövligt.

Drömde på morrontimmarna att en arbetskamrat och jag var på en gymnasieskola i stan, varför vet jag inteSkrattande

Så kul att ni träffats nu shigne och abbisGlad

Kanske kan du få en vilostund då och då tom abbis.

Kramar till er alla och extra stora till Mamsen och IansKyssKyss

Elpida
6/1/12, 11:11 AM
#5

God förmiddag!

Har precis fått nya huset värderat och nu kan vi skriva ner en del till av personlånet i bottenlånet - skönt!

Ska jobba kortdag för att ta hand om kottarna hemma en stund innan jag drar på jobbafterwork. Undertecknad är mat- och lekansvarig så jag måste vara i god tid tillbaka istället. Glad Har dessutom lovat att handla examenskläder som den lilla tösen valt ut på Lindex så vi får väl bege oss en runda dit.

Shigne - vad kul att få hälsa på Abbis-bönan! Ett ömsesidigt nöje förstår jag!Glad

Ha det så himla gott idag och njut av ledigheten Mama!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

mayolica
6/1/12, 3:44 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

God eftermiddag

Det har blåst o regnat ute idag,men nu ser jag att solen vågat sej fram igen. Jag har ont i halsen o känner mej sjuk idag,tänkte försöka släpa mej ut och köpa något som lindrar. Ska nog passa på att gå ut nu när det är skapligt väder och inte regnar.

ha en bra helg

~ mayolica ~

Annons:
szirius
6/1/12, 5:06 PM
#7

puh, idag har det varit mkt att göra…är inte klar på långa vägar..och trött! Nu strejkar jag en stund innan jag tar middagstag. Ska orka baka äppelpaj för 20 pers ikväll också, morgondagen startar i kyrkan kl 9.00 , musikskolans sommaravslutning, sonen ska spela pianoGlad

Håller tummarna att det ska vara uppehåll i morgon då vi sedan är bortbjudna på grillning.

Ha en mysig fredag o helg om jag inte tittar in.Kyss

Upp till toppen
Annons: