Annons:
Etikettövrigt
Läst 1654 ggr
shigne
6/27/12, 5:46 AM

Morgonbubbel 27 juni

Gomorron!

Uppe till mitt i natten och sen inte kunna sova - nu börjas det igen Rynkar på näsan

Mulet och lite kyligare idag. Regnet och åskan som gick igår vädrade ut lite skit i luften.

Idag hoppas jag på en tur in till stan med syster, behöver handla lite och komma hemifrån. Annars inget nytt precis.

Nu blir det kaffe och göra eld i pannan, tänk att det blir som kyligare med en gång inomhus när åskan dragit fram!!

Önskar alla en fin dag!

kram

Annons:
Elpida
6/27/12, 7:55 AM
#1

God morgon Shigne!

Jobbigt med sömnproblem, dessutom blir dagarna vääääldigt långa när man stiger upp så tidigt… Hoppas du hittar på ngt kul idag, som motverkan till det grå!

När jag väl somnade sov jag ganska bra, ändå blev det bara 6 timmar, det funkar men är egentligen en timme för lite för att min kropp ska må bra. Lite lunchzumba idag, ska testa kroppen, ikväll kommer äldsta dottern hem med sambo för lite kalasande. Även svärfar skulle titta in en sväng. Jag tänkte göra Västerbottenpaj…. med något till kanske. En liten tårta till det och sen börjar Elpidas sockeravgiftning!!!!

Längtar till lördag och zumbaeventet, vet bara inte hur jag ska få tid att öva på koreografier. På lördag får jag dessutom träffa Lotta, det är  det allra bästa Skrattande.

Nu önskar jag er en riktig kanondag. Kanske är det idag man ska unna sig det lilla extra, vare sig det består av en lite tupplur på eftermiddagen, ett glas vin till maten, en tur på korsordet, en chokladbit eller fika till kaffet. Vad blir ditt extra idag?

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Tuva-Lena
6/27/12, 9:28 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Go'morron allihopa!

Today's gift ser jag att shigne har skrivit i en tråd. Today's gift här hos oss blir att vi fått lite regn, inte lite heller, verkar som himlen varit öppen igår när jag var i stan. Kallt i luften och Tor verkar ha åkt förbi med sina bockar med hammaren i högsta hugg dessutom. Tur att jag drog ur kontakten till datorn, fast sånt bryr sig väl inte gudomar om..Obestämd

Otrygg ensam shigne, eller tankar som kommer och går..? Tänker på din oroliga sömn.. Mycket som snurrar i huvet också förstås nu när ni är på gång med flytt bl a..? När inte jag kan somna så tömmer jag huvet, alla tankar som kommer får fortsätta dit dom hör hemma - d v s ut i luften. Dom får jag ta itu med till morgonen istället - väldigt effektivt och när det "omedvetna" istället får bestämma "tankarna" så går dom åt det surrealistiska hållet och man somnar lätt.

Hur känns det att vara ett år äldre Pidan? Konstigt?Obestämd Vänta bara.. om någar år blir man mer medveten om åren som gått och då kan man bli så skiträdd att man får eksem av rena paniken!Förvånad Men du har några år kvar och dom utnyttjar du ju till max, fast jag skulle nog vilja dra lite lätt i handbromsen på dig också. Testa kroppen..? Din kropp står nog pall för rätt mycket, men behöver nog vila lite också när den ber om det.Kyss (Känner igen din inställnng från min ungdom. Jag testade kroppen jag också och gav mig f*n på att den SKA palla. Idag kan jag fråga mig varför jag var så nonchalant mot den.. Man ska ju vara snäll mot sina fötter… till o med, som Povel Ramel sjöng.Glad)

Ska fortsätta där jag slutade idag, med hallen. Blir ett spännande event kan jag säga. Det jag skall kosta på mig utöver det blir yoga. behöver dessutom göra mer tvål så jag får väl se vad det blir..Obestämd Känner mig styrkt av vår häxträff igår. Så trevligt att träffa tvillingsjälar är det ju!Kyss

Ha en jättefin dag alla goa! Glöm inte att lyssna till vindens röst..

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

abbis
6/27/12, 9:31 AM
#3

Morn brudar!

Är en kall och grå dag i kristinehamn..

Sova kan vara ett bekymmer för det är svårt att klara vardagen om man går och är trött hela tiden. När jag sitter och jobbar med monotona saker som putsning så kan jag bli så trött att jag skulle kunna sluta ögonen och somna sittande..Kan ha med fibron att göra oxå..

Nu behövs det mer fart i butiken  . Vädret ställer till det Rynkar på näsan.

Håller på med 2 stora beställningar men sen måste det droppa in fler..Guld i mun

Kraaam

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

mayolica
6/27/12, 9:43 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Godmorgon

Solen är framme men det ser ut att vara lite halv-kallt o blåsigt ute,ingen riktig sommar o salta bad med 16 grader i vattnet Rynkar på näsan Men sommaren kanske kommer och det är i allafall trevligare med sol ute än spöregn Glad

#0 ucsh ja sömnproblem är tröttsamt,hoppas det vänder snart.

#1 Ja det är klart att idag är en dag man kan unna sej det lilla extra,jag tror att det är bra själen för själen med en sådan dag ibland. en chokladbit låter gottTungan ute

önskar alla en bra dag

~ mayolica ~

szirius
6/27/12, 12:08 PM
#5

God förmiddag!

#0 hoppas du kan vila under dagen nåtKyss…vet hur det är det där med att vakna o inte kunna somna om, även om våra orsaker kanske skiljer just nuFlört

#1 har du semester nu?

#2 före/efterbilder vill vi gärna seTungan ute

#3 underligt att kunderna är borta…det är ju just när det är dåligt väder som folk brukar åka o shoppa i stället…Obestämd

#4 fiiin rhododendron…min lilla buske dog tyvärr förra året…vill gärna ha en nyTungan ute

Jag ligger kvar i sängen änCool, känner mig jätteduktigSkrattande som vilar så bra.

Har sovit som en stock inatt, inte ens varit upp o kissatFörvånad, det var många månader sedan sist, jag tackar healinggänget för detKyss

Man känner i hela kroppen när man fått sova oväckt en hel natt- underbart!

Och lillprinsen som inte väckte mig i morseKyss utan tassade upp o gjorde frukost o packade väskan själv. Ja, liten blir stor som sagt.Han har SÅÅÅ kul på lägret, det värmer i mammahjärtat!

Idag ska det bli lugna tag, ska gå på foten så lite som möjligt för att vila upp den…har lite att sy och ska finslipa lite på brevet till gyn/förslossningsläkaren som jag tänkte lämna idag när vi ska på ultraljud. Får se om jag får nån liten bild på bebisen idag kanskeGlad

Ha en fin onsdag!

Elpida
6/27/12, 1:37 PM
#6

#5 Inte semester än, jobbar nästa vecka oxåGlad. Så mysigt med bebbebild!!!Kyss

#3 Blötväder är ju inte bästa vädret för oss med muskelvärkObestämd. Hoppas nu det rullar in några fina ordrar till digGlad

#4 Tungan uteSkrattande

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
Ians
6/27/12, 2:58 PM
#7

Godmiddag på er!

Somnade vid healingen igår och vaknade vid 22.30…sedan var de svårt att somna i natt så vid 03-tiden var jag fortfarande vaken…

Men nu har jag sovit ordentligt! 11 timmar i sträck!

Det blir finemang för ikväll går jag på natt 1/2 …förra jobb tillfället började jag med att vara vaken 24 tim i sträck, det bidde inget bra alls! Så förutsättningarna finns för 2 bra nätter energimässigt mao.

Önskar er Alla en bra dag! Mina goa sajt vänner…..följer er o era liv både här o i låsta.

Pagan
6/27/12, 11:28 PM
#8

önskar er en godafton mycket god sömn och sköna drömmar. PyssKyss

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: