Gomorron 7 Augusti
Här är mulet och regnet hänger i luften!
Det har varit, och är, intensiva dagar här nere hos syster - känner att "min" vardag blir skev och jag hänger inte alls med. Det är mycket på G, samtidigt som jag går och väntar på besked om inflyttningen.
Så det ska bli skönt med healing ikväll!
Var i Åmål igår och provade Fisk-spa….de ska ju vara bra för psoriasis. Min PPP har blossat upp ordentligt här nere.
Det var en annorlunda upplevelse, men så mjuk och härlig man blir i huden. Idag ser det ut som om det nog hjälper lite i mina utslag - men samtidigt så tror jag att det är lite för tidigt att göra ett utlåtande. Ska tillbaka till fisk-spaet om några dagar eller så.
Nån som provat?
Ha en fin dag alla!
Första bilden på mig, sittande i fotbadet innan jag fick sticka ner fötterna hos firrarna.

God morgon Shigne
Det är ju rätt fantastiskt egentligen, de här små firrarna. Vad kul om det hjälper! Hoppas du hittar rätt i vardagen snart och får lite andningshål.
Tisdag och gråmulet ute. Lillstumpan ska iväg nägra nätter till kompisar så jag ska passa på att skicka lite healing och meditera tänkte jag.. om jag inte somnar i meditationen förståss… Ett zumbapass är oxå inbokat. Igår skickades filmningen av mitt Bodybalancepass in för att jag ska få licensen - håll tummarna. Jag gör ett ett litet misstag på filmen men korrigerar mig så jag hoppas de har överseende!
Kram på er!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

Morn..
Fiskspa..Det fanns i Krshmn ett tag..Såg det på Canarie öarna i januari..överallt!
Dom vi frågade sa att det inte gav så mycket bara en kul grej..Sen är jag lite rädd för fisk i vatten ..
Fucking tuesday today..som sambon säger..Men förra tisdagen va en överraskning..rent försäljningsmässigt.
Tömde en ugn igår..mycket nöjd med mina Pikattzokannor..Nu väntar jag bara in Vistaprint med GRATIS ettiketter,banderoll och vykort…he he
ha de gött
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Morrn!
Alla utfodrade utom jag själv men så skall bli bara jag sagt godmorgon härinne.
Fiskspa vill jag testa men har inte råd, här uppe tar hon (bara en som håller på) 675 kr o det är alldeles för mkt för mig! Funderar dock på att skaffa egna sådana där fiskar…bara jag kommer på vad de heter.
Grått väder här med o lite regnstänk i luften, hade gärna sett ett par fina dagar till den här, sista, semesterveckan men vad kan lilla jag göra åt vädret. Har iaf fått in 40 buntar m nässlor o det är ju inte fy skam!
Elpida: såklart att du får din licens! Fattas bara annat!
abbis: di där pikattzokannorna är ju helt underbara! (Kattälskare som jag är…såklart…!)
Nu frukost, sedan lite TV o klippning av mattrasor, sedan ska jag nog ställa mig vid spis o ugn om gråvädret fortsätter. Kanske frosta ur en frys under tiden. Ha en fin dag allahopa!

Du överträffar dig själv varje gång abbis! Häftig kruka!
Go'morron shignetösen och alla ni andra! Så näpna dom är de små firrarna och tänk att dom kan hjälpa oss med hudbesvären vi har! Är inte moder jord förunderligt utformad ändå!
Det kommer nog att gå som på räls Elpida! har en känsla av att du behärskar det mesta du tar dig för inom "rörlig hälsa".
Idag spöregnar det, igår hade vi fin sol hela dagen så jag passade på att ta årets första dopp vid stugan. Underbart med "naturligt vatten", så mjukt och behagligt och hela kroppen blir som pånyttfödd. Har blivit lite bad i år p g a vädret, synd för jag tor att det är hälsan själv, speciellt i små skogsjöar som är "relativt" opåverkade av nedsmutsningen av miljön.
Åker in o jobbar idag, hoppas att händerna håller..
Tack för erbjudande om healing! Va gulliga ni är! Tar tacksamt emot ikväll.. *kram*
Nä dags att hoppa i kläderna och möta den nya dagen..
Ha en jättefin ny dag alla ni andra också!
Midsommar 2012 heter bilden - der är ett tag sen nu.. Time flies..
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Gomorron
Här har det spöregnat hårt regn och blåst under natten o morgonen,men det ser ut som det kanske håller på att klarna upp lite.
Det där med fisk-spa ger mej lite blandade känslor? tror inte att jag skulle våga prova
Hoppas det går bra med ditt projekt Elpida Lycka till.
mysig kruka Abbis.
Tuvan Grattis till årets första bad,det låter lite hoppfullt. Det har bara blivit tillfälle till två bad för mej denna sommar och trodde att hela badsommaren var förbi
Ha en bra dag
~ mayolica ~

Godmorgon till Er alla!
Badat har jag inte gjort ute alls i år…vädret har inte tillåtit sådana övningar och 18 grader i vattnet imponerar inte på en som har värk i kroppen precis.
Vilka fina bilder på en fin tjej… Shigne! Ser gott ut det där…älskar att få fotvård!
Abbis gör fina krukor o kannor som vanligt….katt kannan är helt bedårande!
Visst håller jag tummarna för dig Elpida!
Skriver upp dig Tuvan på healing listan i kväll….och önskar dig allt gott under dagen!
Här är det lite hängigt idag….men det ger sig nog så småningom!
Kram till er alla!

Kannan är helt bedårande Abbis!!!
Tuvan, huvva! När badtempen når 24 och uppåt så börjar jag fundera på om det är värt att slänga sig i … "Ses" ikväll
.
Ians - en stöttande kram så här vid lunchtid
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

Tack elpida!

God middag!
Hade problem att komma in på I Fokus i morse.
Hoppas det hjälper med fiskspa shigne.
Vilken fantastisk kanna abbis.
Semester Mamsen??
Vackra bilder Tuvan och Mayolica.
Så klart du får licensen Elpida.
Hoppas det känns lite bättre Ians.
Här öste regnet ner igår kväll och ett tag i natt, nu ser det ut att vara på G igen.
Ha en fin em/kväll allihopa

Kul att ni gillar kannan..
Historien är den:
Det finns en Picasso staty ute i skärgården.DEN får inte avbildas pga upphovsrätt till familjen..Man kan åka på arslet så det ryker där.Kommunen ligger i tvist då dom tycker att i och med att den är offentlig att dom ska kunna använda den i tryck…men nähä det går inte..
Därför har jag gjort denna kanna..he he
Pikattzo …vad accocierar man till ….jo Kristinehamn..Turistbyrån tycker det är en lyyyyysande idé..
abbi i ett nötskal…

Hej på er! Mycket stolt mamma idag över åttaåringen som tagit simborgarmärke. När hon simmat sina 200 meter vände hon och tog en runda till så totalt 300 meter. Har sett henne simma 50 meter innan. Fiskspa testade vi i Thailand. Där kostade det 30 kr. Jag var inte så imponerad, men har heller inga problem med fötterna. Kollade som h gjorde det i början. Abbis, är det mjölkkannor, eller vad har man dem till? Ser fin ut! Bad, Tuvan. Jag har inte badat i år. Förra året premiärbadade jag i 16-graders havsvatten… Men då var det gott i luften. Klart det går bra, Elpida! Här har det regnat två dagar. Blääää! Imorrn ska vi åka och hälsa på en bebiskusin. Kul med en liten utflykt.
Dansa kan man alltid göra!

Ja ..det är små kannor som spyr i koppen…he he