Annons:
Etikettövrigt
Läst 1432 ggr
shigne
9/7/12, 5:01 AM

Morgonbubbla 7 september

Gomorron!

+ 0,2 brrr så kallt! Stjärnklart och vackert ändå.

Ska strax sätta mig i bilen och börja resan till vårt nya hem - hela långa dagen (12-13 timmar skulle jag tro) i bil, jag och lilla Signe!

Känns nästan som om jag vänder ett blad i min livs-bok.

Jag vet att jag varit/är lite offline, men jag läser och försöker hänga med er här inne.

Är rädda om Er!

Kramar i massor

Annons:
LottaO
9/7/12, 6:42 AM
#1

Godmorgon shigne! Och alla andra! Varmt lycka till på färden! Den fysiska och i livet! Spännande och omtumlande att ta ett sånt steg! Vi ses när du har landat! Idag fyller min älskade yngling till make 40! Snart ska jag väcka barnen så vi får gå upp och sjunga. Han får några teckningar. Vi hade ju fest i somras och han fick ju resan till Rom av mig. Men jag har köpt en kamera! Till oss från oss, men han får öppna den. Ikväll blir det vätterkräftor. Bara vi fyra i familjen. Känns som en bra dag! Jag har några utmaningar framför mig jobbmässigt som jag inte ser fram emot. Men jag hoppas jag kan hålla mig saklig nog… Här är det 12 grader och stigande. Ha en go fredag!

Dansa kan man alltid göra!

Ians
9/7/12, 9:09 AM
#2

Lycka till Shigne på färden idag…o med nya huset!

Håller tummarna för dig Lotta….o ha en trevlig kväll med kräftorna o familje mys så här på makens födelsedag!

Önskar er andra en trevlig fredag….sj kommer jag att sova så mycket jag orkar o hinner efter 2 nätter på Hemmet..med en förkylning i kroppen!

dessutom var vi kort med folk i natt…så vi sprang som skållade råttor hela morgonen…för flera av våra boende hade funnit ut att man skall ta av sig skydden innan en kissar i sängen….försäkerhet skull Flört så inte de blir blöta….Tvättmaskinerna gick för högtryck från kl 03 inatt o ringklockorna ringde konstant…svetten lackade o tom en halt höna kunde springa…De ni ! Nu vet jag det iaf…att det går alldeles utmärkt o springa med detta knät också..

Nu gör jag som sagt helg o vilar mig iaf till imon…då jag skall på kurs…så kör jag igång på söndag kväll på jobbet igen!

Jo jag glömde visst nämna att Detta var min långlediga vecka? Undrans hur mkt jobb de blir näste vecka då Obestämdingen risk att en hinner va sjuk då heller tänker jag! Flört

Toyan
9/7/12, 9:10 AM
#3

God morgon shigne, Lotta och övriga.

Lycka till på resan och i ditt nya hem, kramKyss

Ha en fin dag både på jobbet och med familjen Lotta!

Kylig solig morgon, härligt att vakna till.

Idag blir det lite av varje, ärenden på stan och pyssel hemma.

Ha det bäst alla goingarKyss

Toyan
9/7/12, 9:14 AM
#4

Hej Ians!

Oj..oj.vilken natt, hoppas du får all sömn du behöver. Krya på dig.Kram.

Elpida
9/7/12, 11:13 AM
#5

God förmiddag!

Idag har Pidan tagit sig en egen-dag. Jag rensade upp så mycket på jobbet att jag inte hade så mycket att göra idag ändå, och så får de som tagit över mina arbetsuppgifter lite tid på sig att se om det fungerar.

Började med ett Bodybalancepass i morse, jäklar vad jobbig den nya releasen är!!! Men görhärlig! Jag har ju inte gått på min CXWORKS för att bespara sträckningen baksida lår sen i somras som fortfarande bråkar med mig. Jag lär få min dos ändå av denna releasen!!

Snart är det dags för lite lunchzumba och sen ska jag ner till stan i lite ärende, önskar att jag hade några timmar till på dagen för det är lite jag skulle vilja hunnit med idag… tex att ta det lugnt och meditera..

Shignegumman, ännu ett en sida i livets bok. Försök att se på framtiden med glädje och spänning, skapa positiva vibbar.Kyss Vi vänder blad både du och jag fast på olika sätt!

Ians, gamlingarna kan ro hit med skydden så jag kan lägga dem på mattan som vår gamle terrier plötsligt fått för sig att pinka inSkrikandes.

Abbis, hahahaha, ja se fulla kvinnor i 40-års åldern är inte lätt att tas med. Tur att resan går relativt fort! Hoppas ni får det helt ljuvligt!

Grattis grattis till maken Lotta, låter som en mysig kväll!

Vink vink Toyan!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Tuva-Lena
9/7/12, 1:59 PM
#6

Go'dagens på er alla! Sitterjust nu o väntar på besök nr 3 hos veterinären, fy fasen va dom har farit fram med min hund idag! han ärhelt slut stackarn. Och visst var det som jag misstänkte, diabetes, så nu ska vi upp en sista gång för att bestämma dosering av medicin kl 3.

Hoppas att resan går bra shigne! Du sitter anatgligen i bilen nu och kämpar med regnet antar jag.. här har det precis slutat och solen tittar fram - kanske för att trösta mig lite..

Krya på dig Ians! Sänder läkande tankar åt ditt håll..Kyss

Tänk på vilodagen Pidan - fredag passar väl bra till det också..?Kyss

Ha det gott Toyan!Glad

Och strora grattishälsningen till gubben Lotta!Tungan ute

Ha en fortsatt fin dag alihopa!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Annons:
szirius
9/7/12, 6:58 PM
#7

Tittar bara in lite snabbt o säger hej till alla, har bara snabbskummat vad ni har för er.

Kan nämna att läkarbesöket gick bra, ingen fara där. Och har varit hos veterinären för genomgång av kissen och så köpte jag maskmedel. Kontroll o medicin för 30 svenska kronor…det finns bra sidor med detta land…Flört

Nu springer jag till låsta, innan det är dags för middag o fredagsmys. Tillbaks till rutinerna igen. Fredagsmys är en trevlig rutinFlört.

Kram!

abbis
9/7/12, 8:50 PM
#8

Hej i kvällningen.. Sitter just nu med benen högt då höger fot samt vrist svullnat upp . Ser ut som en stukning. Men det är det inte. Händerna känns oxå svullna. Till råga på allt så har jag fått ett köttigt skavsår mellan låren pga att det va ett hål i tightsen .kul o förklara det på apoteket. Blir en kväll med högläge således…några tips va svullnade n kan vara. Har inte gått så mycket idag vi har åkt både buss o spårvagn. Ju… Men kärringen börjar bli gammal… Fått se gamla staden o slottet idag… Nu vila…. Kram

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Ians
9/7/12, 9:35 PM
#9

Men Abbis! Du skulle vila vid poolen…sa jag inte det Flört hehehehe

Blåser lite läkning till dig under natten…kram

szirius
9/7/12, 10:19 PM
#10

Abbis, hoppas ni kom iväg till restaurangen, är det Sir Lancelot månntroGlad? Där har jag varit, mkt rolig underhållning och god mat - man får så otroligt mkt mat där så man rullar utOskyldig!

Hoppas att du kryar på digKyss….harklar mig lite och säger det vi OFTA säger här: blir man sjuk när man slappnar av så är det ett tecken på alldeles för mkt stress i vardagen. Kan inte de stora kosingarna trilla in så att du kan ta dig en assistent snartFlört Det är du värd!

Pagan
9/7/12, 11:07 PM
#11

Har du fått ett insketsbett Abbis? Va tusan du ska ju slappa, ha det gott och bara vara! Skit i kvadrat. Ser du ett bett någonstans? Kolla på apoteket om de har sistralsalva, kanonbra!

Trött, sent och fredag önskar alla en skön sådan om än lite sent.

Shigne, fytusan vilken spännande tid du har framför sig. blir avis!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

abbis
9/8/12, 9:24 PM
#12

Inget bett, Pagan….. Båda fötterna svullnar…ser för roligt ut.. Ja sz det är sir lancelot vi ska till…kosta va det kosta vill inte ikväll men nån kväll…sitter med is på fötterna nu…. Kram

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Upp till toppen
Annons: