Annons:
Etikettövrigt
Läst 2069 ggr
shigne
2012-09-16, 07:56

Morgonbubbla 16 september

Gomorron!

Solen skiner och det verkar bli ett helt underbart väder idag!

Igår blev det inköp att lite tapeter och färg, så snart bär det av till huset.

Glad överraskning; en släkting med man kom och hälsade på igår, huserar dem i lilla stugan här bredvid. Väntar på att de ska vakna, så jag kan få visa vårt nya boende - så det hittar dit till nästa gång de kommer.

Ha en skön söndag - kramar i massor och är rädda om Er!

Annons:
Toyan
2012-09-16, 08:52

God morgon shigne och alla som tittar in.

Solsken här också, ska vara hundvakt i em/kväll, skönt promenadväder för oss.

Kul med såna där överraskningar shigne, så fint för dom att få en liten egen stuga att sova iGlad

Kramar tillbaka shigne och till alla andra goingar härKyss

Elpida
2012-09-16, 09:58

God morgon

Vi bor uppenbarligen i olika delar av landet. Här är det grått, grått, grått. Viloväder med andra ordTungan ute. Har inget mer inplanerat än mitt zumbapass idag och det känns väldigt skönt. Kanske liiiite övning på mitt Bodybalancepass oxå..

Shigne, vilken glad överraskning!Skrattande

Toyan, ja du får bättre väder på prommisen än jag. Men det finns visst bara dåliga kläder säger de juGlad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Tuva-Lena
2012-09-16, 10:44

Go'morron på er allihopa!

Ja solen skiner här också, jätteskönt ute redan nu. Tråkigt för dig PIdan med gråväder, men som den sol du är av dig själv kommer du att lysa upp dagen för andra istället.Kyss

Igår var det lika fint och jag tog tag i plattorna utanför, där ogräset har trängt sig upp mellan dom. Lyfte varenda platta och rensade bort allt. Gissa om det blev fint? Och gissa om jag blev aaaningen slut?Tyst Ändå hade jag tid över - nu när jag inte kan gå med vovven medan han är för svag, så då tog jag och tränade på zumbastegen istället - Pidan!!!Tungan ute Gud så roligt det var, och var jag inte "slut" innan så blev jag det efter det i alla fall. Ha ha, mör som en nybankad biff.Skrattande

Och idag ville hunden äta av egen maskin för första gången på en vecka! verkar som han har tagit sg igenom krisen och jag är så tacksam och lycklig! SEr nästan fram emot återbesöket i S-vall imorgon, då jag får visa upp en pigg och frisk-are hund.. Glad

Det kliar i fingrarna shigne när jga läser om dina inköp av tapeter och färg. Ääälskar att hålla på med sånt och skulle gärna hjälpa dig - om det inte vore så långt mellan oss.Glad

Toyan, ha en härlig dag med "bästa vännen", voffen, och ge honom en klapp klapp från mig.Kyss

Ha en fin dag allihopa och kram till er alla som behöver en!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

abbis
2012-09-16, 11:00

Go förmiddag allihopa

Man behöver bara bo 3 mil ifrån shigne så är det grått grått grått..

Vi ska ta det coool idag..bara gå på en konsthantverksutställning med bl.a keramik ett stenkast från min butik i kommunens galleri "vågen" Ska visst vara ett 20tal hantverkare som blivit inbjudna..så lite nyfis är jag..Vi har ju kulturkalas här…Flört

Jag har bestämt mig för 2 saker….söka in till Liljewalchs vårsalong till 2013 och ställa ut i gamla stan i Stockholm om ca 1 år tillsammans med en kille som redan varit med på Liljewachls..Skulle vara kul att ha namnet på utställningen i gamla stan "Två Liljewalchsare"Tungan ute

Igår ramlade min väninna sen 42 år tillbaka som bor i  Norge in bara sådär i butiken..Dessutom kom en av mina flickor som jag haft anställd i 5 år oxå in igår..vi hade tempo igår oxå…

Skönt att höra att vovven blivit bättre Tuvan..

En av mina vinägerkrukkor…blev riktigt bra…Glad

**kram på er allihopa
**

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Ians
2012-09-16, 15:59

Gomiddag på Er!

Här är det riktigt sletet….feber, hosta, snuva,….behöver jag säga mer!

Det positiva är att det går över!

Ursnygga vinägerkrukor Abbis! Tror jag läste att man kunde göra sin egen vinäger i dem…hur bär man sig åt då?

Önskar er andra en trevlig söndag kväll! Här skall vilas!

O jag har ingen sol här inte…regn o blåst….så de är lika gott o ägna sig åt stilla aktiviteter Flört

Lite sur för att det inte blir några yogatöj..annars passar det mig att kura idag!

Får väll smygtöja iunder täcket Flört

abbis
2012-09-16, 18:40

Ians …man köper en vinägermamma som startar processen.Sen är det bara att fylla på med vinslattar…Glad

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Annons:
Upp till toppen
Annons: