Annons:
Etikettövrigt
Läst 2308 ggr
shigne
9/17/12, 10:12 AM

VAD GÖR DIG GLAD?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte att bland allt bråte i själ och hjärta, kan det vara skönt att tänka på det positiva - låte bra energi flöde lite i grann i kroppen!

Så jag satt en stund i imorse och gjorde denna;

Annons:
abbis
9/17/12, 10:26 AM
#1

Tycker nog rätt lika där Flört

Kan tilägga för egen del …att

jag blir glad över allt beröm jag får i mitt jobb..Det är nog min största drivkraft.För man blir inte stenrik i mitt yrke.

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Tuva-Lena
9/18/12, 10:25 AM
#2

Att få krypa upp på sängen när vovven ligger där och höra hans nätta snusande andetag eller gå ut i skogen på morgonen när dagen fortfarande är ny. Att känna uppskattning för den jag är och inte alltid behöva inta försvarsställning eller att få ett telefonsamtal från en nära vän eller släkting. Att träffa en person där allt "stämmer" och känna att man balanserar varandra.. Att se höstlöven virvla i vinden eller höra regnet smattra mot fönstret när jag sitter i vardagsrummet med braskaminen tänd… det finns MÅNGA saker som gör mig lycklig, men just nu är det att min hund fick en ny chans leva så att vi får några extra år tillsammans. Kyss

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Ians
9/20/12, 6:53 PM
#3

När lilla vovven kommer o ger mig en vovve kram….hon trycker sig tätt intill med huvudet…..o tittar kärleksfullt på mig

då brister det nästan i hjärtat så fullt av kärlek blir det!

Tuvan att höra om din vovves andra chans gör mig också Jätte glad!

När vänner lyckas….när det går bra för dem. Det gör mig glad!

Små vardags uppskattningar….nr kollegor ringer o smsar o frågar hur man mår…..

Ja det finns mycket som gör en glad i livet!

Pagan
9/20/12, 10:20 PM
#4

Ja och när man läser vad som gör er glada så är det slående att allt är gratis!!Glad

Jag kommer bli himla glad imorgon då jag får hämta mitt paket från Bokus, fast det har jag ju fått betala för förståss, men det kommer glädja mig hela hösten.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Ians
9/21/12, 9:48 AM
#5

ÅÅÅÅÅ en god bok gör mig oxå jätte glad! Bra val Pagan!

frodig
9/22/12, 8:34 AM
#6

Flört allt som är gott gör mig glad!

En god bok, ett gott skratt, en god tanke från någon. Och en god chokladbit Tungan ute

Annons:
LottaO
9/23/12, 8:00 AM
#7

Jag ser mig som glad för det mesta! Inte fnittrig och skrattigt glad, men nöjd och belåten. Varför? Livet är gott! Mitt liv gör mig glad. Familjen, jobbet, dansen!

Dansa kan man alltid göra!

shigne
9/23/12, 8:22 AM
#8

Det finns så otroligt mycket som gör en glad - ju mer jag tänker på det ju mer små grejer hittar jag!

Som igår kväll när jag pratade med sambon och bland det sista han säger är "jag älskar dig"…..stressman nummer 1, å det ska till mycket för att han ska säga nått sånt. Det värmer i hjärtat!

abbis
9/23/12, 10:56 AM
#9

Måste lägga till "min sambo" han är helt helt otrolig…

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

shigne
9/23/12, 6:14 PM
#10

Men kära hjärtanes då….vet ni vad jag glömt och som gör mig så jäd..ns glad, varje dag:

Järngänget AB!!!

Ni är guld värda!!

Kraaammmmm

abbis
9/23/12, 7:38 PM
#11

Shigne …..Kyss

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Ians
9/25/12, 1:42 AM
#12

Säger som Abbis…Shigne! Kyss Gotösa där! Visst är det så att gänget här inne gör mig glad.

Att läsa om hur ni har det  i "hött & mött" som en arbetskamrat uttrycker det Glad

Upp till toppen
Annons: