Annons:
Etikettyoga-qigong
Läst 2426 ggr
Steffo Yogi
2012-10-02 22:11

Flygande AcroYoga

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Flygande Yoga är en sammansmältning av den dynamiska kraften från akrobatik, den andliga visdomen från yoga och det kärleksfulla rogivande från thaimassage.

Det är att njuta av nuet. Intensiteten gör dig medveten om din kropp och du blir så fokuserad att du inte kan annat än att vara helt närvarande med den du flyger med.

För mer info eller gå en kurs och lär dig från grunden:

https://www.facebook.com/events/510447695651054/

” Flygande Yoga utmanar rädslor, är fantastiskt roligt och skönt och ger dig vingar.” - alltomyoga.se

“You can discover more about an person in an hour of play then a year of conversation” - Plato

Annons:
Tuva-Lena
2012-10-03 09:55
#1

Wow, det ser jätteroligt ut! Fast för en gammal inbiten ashtanga-yoga-utövare som jag blir det nog lite knepigt det där. Har ingen att yoga med och tror inte heller att någon i min ålder skulle våga sig på nåt sånt faktiskt - mer än jag då möjligtvis som saknar vettet att vara rädd.Skrattande Räknas det om jag slår knut på mig själv istället?Tyst

Tack för ett härligt inlägg! Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Steffo Yogi
2012-10-03 12:10
#2

Haha härligt svar.

Men jag tror ju inte på att åldern spelar någon roll. Och för att gå en kurs behöver du inte en partner utan grupperar dig med de som är där!

Du som är orädd asthanga yogini skulle klara det strålande! Jag kommer hålla några kurser i Stockholm i vinter om du är intresserad att lära dig ;)

Tuva-Lena
2012-10-04 10:01
#3

Skulle gärna vara med Steffo men eftersom det här landet ligger på längden istället för på tvären blir det liiite långt att åka för mig.. du har inte vägarna förbi mellersta norrlandsskogarna i vinter..?Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Upp till toppen
Annons: