Annons:
Etikettövrigt
Läst 1010 ggr
shigne
2012-11-02 08:46

Fredagsbubbel 2 november

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

Här är det regn och +6,4 grader.

Blir nog ingen svampskog idag …blir nog inomhus pyssel. Det står fortfarande några flyttkartonger orörda, så det är nog inga bekymmer att hitta på aktivitet.

Sambon har varit borta en vecka snart - börjar bli less på ensamheten nu!

Ska åka på systersonens grav, tända några ljus, både för honom och för alla mina nära och kära som inte finns i livet längre!

Jag hoppas och önskar er alla en fin dag!

kram

Annons:
LottaO
2012-11-02 08:54
#1

God morgon shigne och andra! Har inte tittat ut men hör några fåglar så det kanske inte östegnar just nu. Idag är vi lediga. Mamma med man är här. De tar hand om barnen så ska vi göra klart i dotterns sovrum. Blir fint! Sen blir det god mat! Framåt kvällen! Exakt vad får vi se. Må gott!

Dansa kan man alltid göra!

Tuva-Lena
2012-11-02 09:52
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Go'morron shigne och alla ni andra go'töser!

Orkanvindar och regn - kort sammanfattning av dagens bäder. Vaknade inatt av att det tjööööt i fönstren, det gör ju det när man har klisterremsor i gamla fönster. Rena Halloween-tjuten med andra ord, men jag är ju van och man sover gott när det busar ute..Oskyldig

Borde ju göra det o det o det förstås men vet ni, jag tror jag skiter i det idag.Skrattande Jag skall också åka till kyrkan o tända ljus på gravarna, men jag tror jag väntar till imorgon, idag får jag nog inte fyr på nån tändsticka där ute.. Shigne, den som väntar på nåt gott..Flört sedan kan ensam i ensamhet vara bättre, än att vara ensam i tvåsamhet också, men det gäller inte för dig - det har jag förstått. Hoppas att ni får en mysig helg tillsammans!

Härligt med ledig dag Lotta och dessutom ha "barnvakt". Blir säkert fint i sovrummet - du är i alla fall duktig på ansiktsmålning!Flört

Vet ni, till veckan skall jag börja en cirkel där vi går igenom "årshjulet". Årshjulet är motsvarigheten till vår kalender med högtider m m, men sedd ur keltisk och fornnordisk tradition.. självklart firar vi dessutom traditionsenligt!Flört Blir jättekul!

Idag blir det innesittardag bortsett från kisserundorna då - alltid är det nåt som släpar efter, eller hur?Flört

Kram till er alla och ha en fin dag!Kyss

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

abbis
2012-11-02 19:06
#3

Gokväller

Hade vaktis här i morse och bytte ut strilarna på alla kranar för så in i helsike med vatten som vi förbrukar på 2 personer är inte möjligt..Vaktis själv är 4 personer i hushållet och dom förbrukar inte i närheten vad vi gör och då är vi inte ens hemma på dagarna..

Bra tempo i butiken idag och vi beslutade att ha öppet imorgon fast det är röd dag..Kanske kan bli lite extra pengar om vi har tur…

Ikväll blir det plockmat kom sambon precis in och sa..och jag ska lägga ut en annons på blocket om julkorgar…

Kram på er alla goingar därute..

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Ians
2012-11-03 08:00
#4

kram tillbaka Abbis …o en värmande kram till er andra också!

Tog timeout igår…så trött efter 3 nätter….med lite sömn på dagarna!

Upp till toppen
Annons: