Annons:
Etikettövrigt
Läst 910 ggr
shigne
2012-11-14 09:38

Morgonbubbel 14 november

Gomorron!

Här är det + grader fortfarande, just nu 8,7 Förvånad

Jag undrar ifall jag nånsin kommer att fatta att det är vinter??? Okej - har bott på Gotland under flera år så jag borde inte vara så förvånad egentligen. Men knepigt känns det iallafall.

Igår hade jag tänkt vara med på healing - men det tyckte inte min kropp och knopp.

Idag ska vi åka in på lasarettet, sambon ska få sin "dom" efter stroken i våras. Jag ber till min högre makt att allt ska vara okej.

Ta vara på dagen och är rädd om dig!

kram

Annons:
Tuva-Lena
2012-11-14 09:43
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Go'morron shigne! Ha ha, idag var du verkligen ordträngd!Skrattande Har du lyckats sätta tandborsten i halsen, eller..?Skrattande Kram kram på dig!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Tuva-Lena
2012-11-14 09:46
#2

Nä men, där kom det ju mer text ändå! Vet du, när jag tittade första gången så stod det bara "Go'morron" och ingenting mer, där har du förklaringen till mitt inlägg. Tyst

Då flyttar jag mitt försök till tråd och hoppas att det kommer lite mer än själva inledningen i den rutan också.Tyst

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Tuva-Lena
2012-11-14 09:48
#3

God morgon allihopa! Hoppas att ni har sovit gott och att solen tittar fram på er!

Här har det regnat lite inatt så bron var snorhal när jag gick ut på morgonkvisten. Fick ta hetvatten för att tina upp den, för bäst att ta det säkra för det osäkra s a s..

Ikväll är det dags för första cirklekvällen för mig, blev inställt p g a sjukdom förra veckan så det blir spännande att få lära sig mer om vårt "årshjul" sett ur naturreligionsperspektiv. Lite utav bondepraktika kan man säga. SEdan får jag se hur det blir med kvällen… hundens blodsocker ligger skyhögt och jag vill inte åka ifrån honom när han är så avslagen, men det kan ändra sig på några timmar så jag håller tummarna för att det är tillfälligt - igen. Gud så jobbigt det är när det inte stabiliserar sig! Upp o ner, ena dagen sprudlande glad och man tänker ÄÄÄÄNTLIGEN!, nästa förtvivlad igen..Gråter

Nåväl, det blir som det blir här i världen.

Hoppas att ni får en härlig dag allihopa och ta hand om er därute! Extra kram till Ians - kram kram, och en liten extra till alla er andra också!Kyss

Hur tror du att ditt liv skulle se ut sett ut berguvs-perspektiv..?Flört

 Sajtvärd på Alt Behandlingar

Välkommen in! Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Tuva-Lena
2012-11-14 09:50
#4

Shigne! En liten kommentar till bara: Jag håller tummarna för att allt är okay med din sambo! Massor av "friska bubblor" ser jag omge honom just nu, så du ska se att allt ordnar sig!Kyss Kram till er båda!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

shigne
2012-11-14 09:57
#5

HIhihi….. Jag trodde jag var smart att lägga ut en snabbtråd med bara "gomorron", bara för att det inte skulle bli nån dubbel!!!! Skrattande

Å sen fyllde jag på med text!!

Blev lite vimsigt så här på morgonskvisten - men helt okej att radera den här tråden Tuva!

Det räcker ju med en!

kram

p.s.

tack för "friska bubblor"….

Tuva-Lena
2012-11-14 10:03
#6

Skrattande fast… the more, the merrier.. Lycka till idag gumman!Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Annons:
Toyan
2012-11-14 10:34
#7

God förmiddag! På hemväg efter 5 härliga dagar i skåneland. Kram och ha en fin dag.

abbis
2012-11-14 19:22
#8

Shigne…smart drag där…FlörtHoppas allt gick bra på lasarettet..

Jag hinner knappt med på mornarna för nu vill sambon vi ska gå ner lite tidigare..Då vi ibland har folk som hänger på låset..

Imorgon ska jag på uppföljning av det positiva resultatet av cellförändringar..Äntligen kanske man får lite svar och inte bara får höra -Det är så vanligt eller-Det har jag oxå haft osv . För av någon anledning så tar man dessa prover om det inte är så farligt så tog man väl inte dessa prov alls..

Ni får ha en skön kväll

/abbis

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Elpida
2012-11-15 11:16
#9

Så märkligt! Jag var ju inne här och läste igår, trodde helt klart att jag lämnat ett litet tassavtryck….

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Upp till toppen
Annons: