Annons:
Etikettövrigt
Läst 690 ggr
shigne
11/23/12, 7:49 AM

Fredagsbubbel 23 november

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron vänner!

Kan inte fatta att det är den 23:e november redan…..jag känne inte det minsta gnutta vinterkänsla! + 6,9 grader ute, mörkt så jag vet inte vad det är för väder….

Simning igår igen, nu kände jag av nacken som du funderade över Tuva - provade ryggsim, men det var liksom lite för trångt i bassängen för mina vidlyftiga viftande vid ryggsim Skrattande

Om det går som jag tänkt idag, så skiter jag helt och hållet i hus oh hundar och tar mig en heldag i stan! Gå i affärer och klämma och känna på precis allt! Titta på folk, insupa inspiration i hantverksaffärer etc. etc.

Ska filura på nya jobbet lite i helgen - det är ett projekt inom rehab.sysselsättning psyk. funktionsnedsättning…. Spännande!

Är rädda om Er och ha en underbar fredag!

kram

Annons:
Toyan
11/23/12, 9:28 AM
#1

God morgon shigne och alla som kikar in senare.

Låter som ett riktigt spännande jobb du fått shigne, lycka till!

Ha en riktigt trevlig fridag, ta en paus och ät en god lunch och njuut.

Här är det solsken, nästan 6 plus och blåser lite, älskar dessa soliga novemberdagarGlad

Ledig dag och ska få sällskap av en liten go hundfröken, mysigtGlad

Ha det gott vad ni än fyller dagen med. KramKyss

Tuva-Lena
11/23/12, 9:49 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Go'morron shigne! Och morrn morrn alla ni andra!

Åh shigne, det låter ju jätteintressant ditt nya jobb! Ett jobb där man kan "göra skillnad". Verkligen! Stort lycka till och jag vet att ingen mer än du kan ha hamnat så rätt här i livet, du med din medkänsla till andra.Kyss Så unna dig en fridag du, den är du värd. Ibland önskar jag också att jag kunde släppa allt och bara få vara själv en hel dag. Ägna mig åt mitt företag framför allt. Kontakta reklambyrå, göra mer tvål - ett helt lager krämer, lotions, ja rubbet! Fundera över annons, planera öppet hus o s v.. samtidigt få ägna mig åt dom intressen jag har, inredning, web design, sy om kläder, yoga, kropp/själ - tänk, en HEL dag!Tungan ute

Vet du vad Toyan, här lyser också solen och i o med att himlen öppnade sig så åkte tempen ner på nollan. Dimmigt så man knappt ser ner till vägen, men solen finns där och det ser ut som änglarna har strött guldstoff över dalen.Glad Mysigt sällskap du får idag! Hoppas att ni båda får ut mesta möjliga av den här soliga novemberdagen!Kyss

Jag åker nog in till stada idag, måst fortsätta med fönstren och passar på medan tempen ligger över nollan..

Ha en härlig dag allihopa! Kram kram till er alla!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

abbis
11/23/12, 9:58 AM
#3

Morn

Å jag vill göra tvärtom ett tag…skita i jobbet . Men på måndag checkar vi in för ett arbetspass som håller på till den 23 dec..Öppet alla dagar fram till Jul.

Solen skiner idag i alla fall..

Kram på er

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

LottaO
11/23/12, 1:28 PM
#4

Hej på er. Säger som igår, är otroligt tacksam för alla som vill och kan jobba med människor! Tack Shigne! Flexade tidigare idag. Åkte hem och la mig i badkaret efter att ha stått och gått ute i några timmar. Svinkallt. Blek sol, 7 pluss och en bitande vind rakt från syd. Nu ska jag hämta barnen och åka till jobbet och bjuda på bajsbollar (gårdagens tråd om någon missade). Känns ju mysigt :) Go fredag!

Dansa kan man alltid göra!

Elpida
11/23/12, 10:22 PM
#5

God kväll!

Dagen gick i rusande fläng, igen… Efter att ha varit skitöm i musklerna efter att lilla vovven dragit så vid sjöpromenaden kände jag mig som överkörd av tåget efter zumbapasset på lunchenObestämd. Jag, maken och lillan for till badhuset i kväll och en runda i bubbelpoolen och sen lite bastu på det så känner jag mig liiiite mera mänsklig iaf.

Imorgon ska vi fara till gamla huset och hämta julsakerna, här är ju julskyltning redan på söndag. En hel helg för tidigt anser jag, men men…

Läser vad ni har för er och tänker på er!Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Upp till toppen
Annons: