Annons:
Etikettövrigt
Läst 506 ggr
shigne
2012-11-29, 08:29

Morgonbubbel 29 november

Gomorron!

Faktiskt -grader idag; -1,8 Förvånad

Förkylning på G, så jag välkomnar Ians tråd om huskurer…

Inga planer för dagen = vardagliga sysslor och vila.

Ha en underbar dag!

kram

Annons:
Clary
2012-11-29, 08:47

Go morgon Shigne och alla andra.

Vitt på marken men för tillfället vindstilla.

Förändringarnas vind blåser här inne ser jag, på många sätt.

Själv har jag packat resväskan för i morgonbitti åker jag till Goa och solen. Efter det här senaste året så behöver jag verkligen komma iväg och samla nya krafter för att kunna möta kommande utmaningar.

En liten fundering har jag när det gäller de trådar som handlar om cancer, har någon av er som skriver drabbats själva eller närstående och då testat att utesluta den traditionella vården? Varken jag eller min man skulle våga chansa.

Önskar er alla en bra dag

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Ians
2012-11-29, 09:16

Hejsan på er! O speciellt hej till Clary. . Va mysigt o åka till sol o värme nu….hoppas ni får en trevlig o avkopplande resa! Som svar på din fråga Clary. ….jag hade nog gjort som en godvän. Använt alternativa metoder som komplement, för att stå ut m biverkningarna av cancermedicinerna. Hon fixade en rätt tuff behandling så. Men att bara käka rötter o tro på det goda i livet bara …..Svar Nej!….Det är ett för högt vågspel m livet som insats. Men vem vet någon kanske löser den gåtan också, vart de lider. Och man slipper de giftiga behandlingar som vi har att förlita oss på idag! Tror många hade tackat för det Men där är vi inte ännu!! Önskar er alla en underbar dag…..kram på er!

Tuva-Lena
2012-11-29, 09:19

Go'morgon shigne!Kyss

Äntligen väder för en inbiten norrlänning med andra ord, shigne! Ja här har vi haft minus några dagar nu och det känns verkligen "som det ska va" - och leran slipper man ju. Men nordanvinden biter i kinderna när man går ut så den avstår jag gärna. Nu ser jag att några flingor dalar mot marken, snö på gång..Glad Ha en fin dag shigne-vännen!

Så härligt för dig Clary, att få några dagar i sol och värme för att ladda om batterierna! Önskar dig en underbar vistelse i Goa med dina vänner!Kyss

Själv tar jag bilen och styr kosan in mot stada. Skall jobba några timmar och sedan passa på att röja inne i huset så att det blir "bobart". Just nu rumsterar sambon om där inne och jag gav order om att röja bort all bråte tills jag kommer - annars återvänder jag hit och bor kvar här. *punkt slut*Cool

Nä, dags att göra sig i ordning så ha en riktigt fin dag allihopa! Extra kram till er som behöver en!Kyss

22:a december 2010… undrar hur den dagen ser ut i år..?

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Tuva-Lena
2012-11-29, 09:24

Go'morrn på dig Ians! Ha en fin dag du med!

Jag tycker nog som du: Att komplementen ger ett extra hopp - för de hopplösa fallen. Det heter ju faktiskt "#Komplementärmedicin" också. Båda behövs och individerna är olika så det som ger resultat för den ena kan vara verkningslöst hos den andra. Därför är det väldigt viktigt att vi har tillgång till valmöjligheter.

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Ians
2012-11-29, 17:23

Så tänker jag Tuvan!

För om det var så att inget annat hjälpte hade jag nog varit öppen även för att äta koskit ….för att ha ett hopp om att rädda livhanken!

Och vad har man att förlora i det läget? Förutsatt att ingen bara gör grymma pengar på min situation.

För visst finns det mycket "skit" inom alternativ svängen! Det inser väll de flesta även här Flört Och det är väll därför vi vill diskutera det i detta forum för att få lite perspektiv, tips och kolla om det funkat på någon annan som inte betalats av någon reklam för att säga att det fungerar.

Super kram tillbaka Tuvan!

Och massor till Er andra också! Kyss

Upp till toppen
Annons: