Morgonbubbel 10 december
Gomorron alla!
Det verkar vara stilla och lugnt ute, bara - 8,4 just nu.
Jag hoppas innerligen att snöovädret håller sig borta när jag ska ut på vägarna och köra - det räcker med den nya trafiken och stressen kring den!
Dags att slänga sig i duschen och iväg på jobb….. Tänk vad en sån mening kan klinga gott.
Helgen har varit hektiskt och innehållsrik, hinner inte med allt jag skulle och skulle vilja! Glömde visst bort att kika in här igår
Ha en fin dag alla och är rädda om Er!
kram

Go'morron!
Ha en fin dag på jobbet shigne och ta det lugnt i trafiken. Kram.
Här är det 9 minus nu, kom lite snö sent igår.
Ska också göra mig redo för den nya dagen
Ha en fin ny måndag alla goingar

God morgon!
Här är det bara -3 grader. Blir hemma med hängig dotter idag. Hon är nog nte så sjuk men hela familjen har känt sig hängiga i helgen, så vi blir hemma.
Ha en rolig jobbdag, Shigne! Du också Toyan!
Dansa kan man alltid göra!

Go'dagens på er alla!
Blev sent idag men huvet hänger inte med riktigt..
Önskar dig en fin jobbdag shigne och visst klingar det fint att ha ett arbete att gå till. Någon som väntar på en och förväntar sig hjälp av dig, en häärlig känsla. Hur går det med Signe då när du är borta hela dagen? Hon är ju van vid sällskap..?
Ha en fin dag du med Toyan, lagom temperatur har du också. Ganska behagligt med andra ord, elle rhur?
Hoppas att ni kryar på er Lotta och att lilla dottern får en xtra kick av att få rå om mamma hela dagen!
Jag råkade ut för världens uppvaknande inatt när hunden ville gå ut, eller snarare "insomnande". Misstaget att inte tända lyset höll på att kosta mig både armar och ben. Och huvvet fick sitt också, därför är jag allt annat än alert idag.
Hoppas att ni alla har en underbar dag. Jag får ta det lite lugnt idag men en prommis på eftermiddan tänkte jag ändå "drista mig till".
Ha det så gott och kram kram!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Men Tuvan..tur du inte bröt nånting, själv missade jag sängen i mörkret, fick lov att ta mig till vård-c, som skickade mig på röntgen för att dom trodde jag hade inklämd höftfraktur.
Tack och lov hade jag inte det, men jädrar så ont det gjorde, läänge

MEN Tuvan!
Var rädd om sig! Blåser lite helande bubblor till dig ! kram
Toyan o Shigne läser era inlägg o myser!
Lotta…önskar Godbättring till er alla i familjen!
Kram Till Er alla…strax är det ett nytt yogapass i all enkelhet som gäller, för mig.
Så skall jag iväg på arbetsplatsmöte, för oss nattisar lite senare.

Tack alla!
Vi är piggare än väntat. Maken åkte och hämtade datorn och satt hemma och jobbade när han orkade. Dottern har legat i sängen och pysslat, men är pigg nu. Jag åkte faktiskt på ett möte som var i ett par timmar och känner mig helt ok. Så det verkar ha varit en kort släng av nåt. Som ändå kändes lite mer än ren latmask . Brukar ju nästan aldrig vara hemma. Dotterns första sjukdag får denna terminen. Tandläkaren två gånger, annars har hon inte missat något.
Dansa kan man alltid göra!

LottaO,
Härligt att höra! kram på Er

Sjuka och blåslagna..Ja jisssuuusss hur det är..
Här är det jämna plågor…
Det har varit lugnt idag.. Har packat en ugn med dom sista tallrikarna till Stockholm..och drejat 3 plank med kristinehamns siluetter..
Har chansat på att beställa nya glasögon från Lens way..Ser ju knappt längre för mina nuvarande är så repiga..5-6000:- hos dom vanliga optikerna NU 2048:- Får se om jag får skicka tillbaka dom som dom andra som inte va bra i glaset..Kan ju vara optikern som mixtrat med receptet oxå den linslusen..
ha de gott nu blir det räkmacka som kvällsmat
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Smaklig spis Abbis!