Annons:
Etikettövrigt
Läst 847 ggr
shigne
2012-12-12 08:39

Morgonbubbel 12 december

Gomorron!

Blev en sen morgon för min del - sovit som en stock. Kan hända pga healingen igår, får då brukar jag sova så gott hela natten.

Magisk dag idag = 121212

Kommer att dröja länge innan alla siffrorna blir lika igen Obestämd hmmmm nästa gång då är jag jätte gammal!!! Förvånad

Idag ska jag åka och kika på kläder tillsammans med syster och sen ska jag göra lite pappers arbete - det är rätt kul, men tar lite tid.

Igår gjorde vi (jag och sambon) så fint här hemma, jag myser som tusan - skönt att göra sånt som egentligen tycker är lite tråkigt, att göra det tillsammans!

Riktigt kallt idag; -15 och det blåser lite. Brrrr

Ha en härlig dag alla! kram

Annons:
Elpida
2012-12-12 09:28
#1

God morgon Shigne!

Jag hoppas det blir en dag med underbara läkande energier! Hur går det på jobbet förresten?

Här är det lite si och så, jag längtar efter Tuvans laser, tror att den skulle vara perfekt för mig nu för jag har nog ett ryggskott. Hela vänster ländrygg är åt h-vete rent ut sagt och det känns som att någon plockat ut alla ryggdelar och satt in dem fel igen…. Det blir inte någon långprommis med vovvarna iaf, det får ungarna klara när de kommer hem!

Idag blir det julklappsinslagning och till kvällen ska jag nog göra Ians goda pepparkakskolor!

Ha det bäst!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Tuva-Lena
2012-12-12 13:23
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Go'morron shigne! herre gud, go'morron säger jag men det är ju sena eftermiddan!Förvånad

Har varit hos vet på morgonen med vovves öga som har blivit infekterat. Han har ju skadat det sen han blev blind och nu verkar det som det är infekterat. Vi fick antibiotika utskrivet i alla fall, sedan är det bara att hoppas att ögat går att rädda.. Min tappra vovve!Kyss det ena avlöser det andra ändå är han så go och glad. Inatt var det hans tur att springa ut o in med dålig mage, förra natten var det tiken som skulle ha behövt kattlucka i dörren. När får vi andas ut..?ObestämdGråter

Så härligt att ha uppbackning när man fixar till där hemma shigne! Var det på ordergivning eller skedde det med den fria viljans hjälp? Kan tala om att här delar jag ut order men det blir inte mycket mer heller, förrän jag står där själv och fixar. Sanrt ska du se att ni har "bott in er" och allt kommer att kännas hur rätt som helst!Kyss

"Tackars" Pidan! Ja en laserbehandling skulle nog kunna hjälpa dig, speciellt tacksamt är det att behandla människor som är vältränade, dom är ju så att säga av rätta virket och har ett bra "läkkött". Jag skulle kunna turnera runt i landet och hjälpa er med era skavanker, eller att vi träffs på en central ort där jag kan ta er allihopa på en gång! Önskar att jag hade en husbil - då skulle jag kunna turnera med den hela vintrarna och ingen av er skulle behöva ha ont. Hypnosterpain är också till god hjälp vid kroniska smärttillstånd..

Nä dags att möta den här dagens vedermödor -och glädjeämnen inte att förglömma.. Ha en fin dag allihopa och ta hand om er därute!

Kram kram till er alla!

PS Ians, har du fått paketet än? jag skickade det på söndag så det borde ha kommit fram..Tyst

Sommarminne..

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Toyan
2012-12-12 16:05
#3

God middag.

Hoppas du haft en fin dag shigne.

Krya på ryggen Elpida.

Stackars fina vovven Tuvan, hoppas infektionen ger sig. puss på nosen och kram till dig.

Bra idé att bli en mobil laserbehandlare Tuvan, tänk så många som skulle bli hjälpta då.

Nu ska jag ta en kopp kaffe så jag inte somnar, för då blir det dåligt med sömnen i natt.

Ians
2012-12-12 16:29
#4

Gomiddag Allihop!

Sovit som en stock idag, efter en något jobbig natt på jobbet! Nu är det bara 2 nätter kvar på denna omgången! Tack o lov! vi har en stackars krake som ringer o ringer o ringer…vi hinner knappt ut ur rummet. Och inget biter på den ångesten denna boende har. Trots Mängder med mediciner…..Det känns riktigt frustrerande både för personen i fråga o för oss som står bredvid o inte Kan göra något.

Det går ju över tillslut, men undertiden det pågår så är det riktigt tungt, känslomässigt för alla parter!

Elpida…din stackare ont i ryggen är inte roligt alls. En stor värmande kram till dig!

Shigne….Vad mysigt det låter att få ordning ordentligt. Pyss på pannan både till dig o sambon!

Toyan…vännen hoppas att dagen ändå har varit uthärdlig!

Tuvan…..när jag vaknade låg avin på mattan! Kyssskall ta en sväng runt utlämningsstället påväg till jobbet! Tusen tusen tack! Stor stor kramis till dig!

Är det inte slut med elände snart för den stackers vovven? Tänker på er! Inte för det hjälper men det kanske känns gott o veta att gammelvovven engagerar ute i landet Flört

Nu skall jag strax göra mitt dagliga yoga pass….sedan jag fått sådan effekt i kroppen så känns det inte alls motigt att göra det där passet varje dag. Börjar kännas som ett måste….som o borsta tänderna Glad

Sånt tvång att röra sig har Aldrig denne kroppen upplevt förr! Det skall väll vara rätt grej som skapar, en sådan önskan.

Ha en gokväll alla Goingar!

Elpida
2012-12-12 17:55
#5

Tuvan, stackars stackars lilleman. Och tänk ändå hur glad han verkar vara. Det är nog för att han vet att matte gör allt för sin guldklimp!Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

abbis
2012-12-12 19:00
#6

Gokväller..

Satt igår natt och såg en dokumentär o 3 unga pojkar som blev dömda till döden och livstid trots att dom var oskyldiga till mord på 3 8åriga pojkar….Efter 18 år släpptes dom ut om dom erkände sig skyldiga (dom nekade hela tiden) för då skulle dom inte kunna kräva skadestånd..Jävla rättsväsende det finns överallt..Stackars föräldrar till dessa unga pojkar som va oskyldiga..och fy för fasen att mördaren går där ute någonstans för polisens inkompetens..

Har inte kunnat släppt detta på hela dan..

Ska inte titta på sånt där..blir bara arg..

Nå…idag har det tuffat på..Färdig med Beställning och sitter och drejar smått..Drejade 39 mjölkannor på 34 minuter..rekord tror jag..Dom är långt ifrån färdiga men stommarna är klara..

Krya på er alla som kämpar..

kraaaam

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Annons:
Upp till toppen
Annons: