Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettandligt-shamanism
Läst 4913 ggr
Tuva-Lena
0

Tetsa dina chakran

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det kan du göra på den här sajten

Jag var in på samma sajt för 4 år sen och då hade jag ett överaktivt rotchakra. Idag har jag ett underaktivt sådant..Obestämd Däremot hade jag ett överaktivt pannchkara idag så fantasin är det minsann inget fel på!Skrattande

Följer det månne dagsformen?

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

MaMaMade
0

Samma här…jag har ingen underkropp! Underaktiv tom naveln… Obestämd

Men resten är öppet…hur många % är bra? Kan man vara "över-öppen" också?

Ians
0

Det mesta är halv öppet bara…får öva att öppna mina chakran rejält Flört

szirius
0

rot o navel underaktivt enligt detta test, men resten öppet…låter ju FÖR bra för att jag ska kunna ta till mig det, hahaha, är så medveten om alla grejer jag behöver jobba på…Tungan ute

Själv är jag väldigt försiktig med att medvetet arbeta på att stänga och öppna chakran…kanske funkar det " åt båda håll", dvs att om man balanserar chakrana genom meditation så försvinner orsaken till varför det stängts menObestämd..njae……jag tänker att om de är stängda så är de det av en anledning och om man tar tag i och förändrar situationen/ föreställningen som orsakat att man stängt ner så öppnar sig chakrat av det….och jag känner av nån anledning att det är "vägen att gå"….för mig iaf.

vet inte om nån följer med i hur jag tänker…Obestämd

Visserligen kan en föreställning förändras via meditation, men då ska det vara en meditation som inte enbart handlar om att se en färg och se hur man öppnas och det börjar snurra osv, utan att den går in på djupet vad just det chakrat står för och vad en obalans i det området står för, så att man s.a.s jobbar medvetet.

Elpida
1

Alla mina chakran var öppna, hals- och hjärtchakra lite mer än de övriga. Jag brukar inte stänga o öppna mina chakran särdeles ofta, däremot brukar jag balansera och rengöra dem.

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaR]
0

Så här blev det för mig

Root:

under-active

(-25%)

Sacral:

open

(56%)

Navel:

open

(25%)

Heart:

under-active

(12%)

Throat:

over-active

(69%)

Third Eye:

open

(62%)

Crown:

open

(31%)

shigne
0

Line:

underaktiv

(-31%)

Sakral:

underaktiv

(-6%)

Navel:

underaktiv

(-56%)

Hjärta:

öppet

(50%)

Throat:

öppet

(44%)

Tredje ögat:

underaktiv

(-19%)

Crown:

underaktiv

(0%)

Det blev mitt resultat idag! Jag har aldrig någonsin (inte medvetet) gjort något sånt här förut - så jag har ingen aaaaning om vad detta innebär. Kanske ska läsa på lite, för det verkar som om det är en ordentlig blockering i kroppen. Kanske därför som jag mår som jag mår just nu?

LottaO
0

Root: over-active (69%) = girig, materialistisk och trygghetstörstande Sacral: open (31%) Navel: over-active (69%) = dominant och aggressiv Heart: open (56%) Throat: open (50%) Third Eye: under-active (6%) = Tänker inte själv, ser upp till auktoriteter, stelbent i mitt tänkande och Har lätt att bli förvirrad Crown: under-active (6%) = Återigen stelbent i tanken. Inte speciellt spirituell. Kanske ska göra om det ikväll igen…

Dansa kan man alltid göra!

Ians
0

putter denna tråden…..kan ju vara kul o se om det ändrar sig….nu skall jag göra chakrayoga ett tag för o se om det gör någonting för resultatet Flört

Root:

under-active

(-19%)

Sacral:

under-active

(-12%)

Navel:

open

(25%)

Heart:

open

(25%)

Throat:

open

(50%)

Third Eye:

open

(50%)

Crown:

open

(44%)

örtatösen
0

Vill bara flika in med ett litet varningens ord….va försiktiga med att mixtra med energier…energisystemet, olika chakraövningar m.m. Energisystemet öppnas sakta upp av sig självt eller med hjälp av "guider".

Har man otur kan kundalinikraften aktiveras och sker det när energisystemet inte är tillräckligt "rent" kan man råka mycket illa fysiskt.

Som exempel kan jag dela med mig av ett fall. En kvinna som fick healing. Den som utförde det öppnade upp kvinnans energisystem och hon blev så sjuk att hon nu är som ett paket, helt sängliggandes och inte kontaktbar. Dessa typer av fall pratas det inte högt om i samhället!

Kan dela med mig av en länk så kan ni kika lite: www.kundalini.se

Fick inte länken att funka, men googla på kundalini så går det komma in på sidan o läsa!

"Går mot strömmen med stora steg"

carinafolkesson@blogspot.com

shigne
0

Resultat från 120415;

Line:

underaktiv

(-31%)

Sakral:

underaktiv

(-6%)

Navel:

underaktiv

(-56%)

Hjärta:

öppet

(50%)

Throat:

öppet

(44%)

Tredje ögat:

underaktiv

(-19%)

Crown:

underaktiv

(0%)

Resultat från ikväll;

Root:

under-active

(-6%)

Sacral:

open

(19%)

Navel:

open

(25%)

Heart:

open

(56%)

Throat:

open

(31%)

Third Eye:

open

(12%)

Crown:

under-active

(-12%)

En viss skillnad! Men hur ska man tolka det här?

felixifokus
0

här är bara tredje ögat på hugget. En del att jobba med då…