Annons:
Etikettövrigt
Läst 473 ggr
shigne
2/8/13, 8:11 AM

Morgonbubbel 8 februari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

-5,7 , lite gråmulet och uppehåll.

Full rulle på vägarna här pga Svenska Rallyt. Själv hoppar jag nog över det och ger mig i kast med annat idag.

Först ut till en klient och kika på dennes vision (jätte spännande), sen handla lite, hem o göra mat för syrran kommer på lunch. Efter det åker vi norröver till syskonbarn - varav en är min privata frisör (tur att man har tillgång till en sån i närheten) och hon har fått fria händer vad gäller min frisyr och ev färgning.

Kanske sambon inte känner igen mig när jag kommer hem ikväll 

Ha en underbar fredag alla och glöm inte bort dig själv!

kram

Annons:
abbis
2/8/13, 9:18 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

morning..

Här är det mildväder-2.Snöflingor stora som dasslock ramlade ner inatt när jag låg och försökte sova . Men idag syns knappt spår av detta..

blir en dag på drejen idag … har inte så mycket i orderboken just nu..folk verkar lite avslagna ..

Idag firar jag och sambon 10 år tillsammans.Bästa killen på denna planet..Visst har han sina sidor men det positiva överväger...

Härligt med egen frisör  Shigne saknar min som jag hade i Nora..

Ha de gott

kram

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Ians
2/8/13, 12:55 PM
#2

Go´middag !

får en kanske säga så här dags! Det låter som du skall ha en trevlig dag Shigne…får se hur det blev med frisyren sedan

Abbis Grattis till dig o sambon! Ja alla har sina sidor, även en själv

Själv skall jag strax ta en lång promenix med vovven, solen skiner och det är nollgradigt ute! Man blir glad i själen av sånt väder!

Lite Träningsvärk av all yogan…ligger i hårdträning Nu ju…snart är det dags att komma upp till bevis. Lite pirrigt är det…tänk om det inte kommer någon till 2a gången! Första gången kommer det folk iaf…men om jag suger totalt som lärare…hm

Ja då vet jag det isf! Inget o oroa sig för redan nu…försöker jag intala mig själv. Utan bara o köra så det ryker o hoppas på det bästa!

Ha en bra dag alla goingar! Och var rädda om er

Toyan
2/8/13, 1:20 PM
#3

God middag!

Här är det nästan töväder, blåser lite så snön trillar av träden, har varit till centrum och handlat, nu ska jag köra lite tvätt och annat nödvändigt.

Ha en trevlig dag shigne, skulle också behöva en frisör, men..vet inte om jag vill behålla det lite längre eller klippa kort, väntar väl lite till

  Dom växer inte på trän' dom bra killarna. Grattis till er båda abbis 

Du Ians! Jag tror helhjärtat på att du blir en ypperlig yogainstruktör.

Ha en riktigt fin fredag allihopa. Kram..kram.

Ians
2/8/13, 1:36 PM
#4

Tack Toyan

Upp till toppen
Annons: