Annons:
Etikettövrigt
Läst 988 ggr
shigne
3/5/13, 8:19 AM

Morgonbubbel 5 mars

Gomorron ☀️

Nån stackars liten +grad och mulet. 

Tog en liten sovmorgon, sitter med kaffe och en macka just nu.

Tänk vad tiden går fort (igen), nu löns det knappt att tända ljus på morgonen, det är alldeles för ljust och det ger liksom inte samma stämning. Alternativet är att stiga upp lite tidigare….🤔

Klippte ut i renskinn igår, så idag ska jag börja sy som smått - flera herrans år sen sist, så jag hoppas det sitter kvar i ryggmärgen. Det ska bli en mobilväska med "vackert" tenntråds-monogram… Jaja, fantisera kostar inget vet ni!

Annars blir det som vanligt; promenader och lite hushållssysslor.

Ha en fin dag - är rädda om Er!

kram

Annons:
abbis
3/5/13, 9:37 AM
#1

Morn

Sovmorgon här me..Sambon kom och väckte mig vid 8,30

Idag ska det glaseras så det ryker..Har torkhjälp så nu går det undan värre. Sambon har lite svårt att släppa ifrån sig sina sysslor till praktikanten så han skickar in henne till mig 😉

Har inte ens fått ett livstecken på det jag skrev i låsta igår..Nån respons hade jag väntat mig faktiskt..😡

gråväder här och milt..

Sy på Shigne och ha de gott allihopa

kram

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Tuva-Lena
3/5/13, 9:41 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Go'morron på dig shigne!

Här har vi ungefär samma väder, på nollan och grått. Verkar som vintern drar dom sista suckarna nu, kämpar liksom för att hålla balansen men tiden vill nåt annat.. Härligt att det snart är över! Har varit en minst sagt jobbig vinter i år med sjuk hund, blind hund och ilska över maktfullkomliga veterinärer..

Va spännande det verkar med ditt hantverk! Låter som det skulle bli nåt väldigt vackert! Kanske kan ta en beställning sedan..?😛Träna på shigne! Jag har idéer i huvet som skulle kunna ge avkastning för ditt/vårt arbete!☝️

Idag ska jag släppa bomben på vet mottagningen. Allting färdigskrivet, dubbelkollat och rätt avstavat, så nu postar jag hela paketet som en extra överraskning till "dem det berör.."😉*skitstövlarna*

Annars som sagt, så är det dags att smälta om två tvålblock som ligger o väntar på både vårdande oljor och go'doft, får se vad jag hinner idag, det tar ju en väldig tid med omsmältningen..

Hoppas att du får en härlig dag shigne! Och alla ni andra också, fånga dagen som man säger, annars fångar den dig och allt blir stillastående..

Kram till er alla goisar!❤️

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Tuva-Lena
3/5/13, 9:44 AM
#3

Morrn morrn på dig abbis!

Hoppas att du får valuta för ditt arbete. Känns minst sagt bortkastat att ta första steget när ingen reagerar.. men vänta lite, det kommer nog ska du se.❤️

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Ians
3/5/13, 11:21 AM
#4

Godmorgon på Er ❤️

Shigne Gu vad spännande ….Du kan väll lägga upp en bild i hantverkstråden sedan på mobilväskan ?

Abbis Ja du, säger som Tuvan…Några dar kan hon ju få på sig. Även om jag förstår att du är frustrerad över denna "Struts"…men kanske har ho inte hunnit läsa det än 😇

Tuvan 😡 på dem bara! Håller tummar o tår för att det sker förändringar på kliniken, för de djur som kommer in i framtidens skull. Din vovve är ju redan fel behandlad…..Men kanske kan Du få Någon ersättning för detta…det var väll inte gratis precis, när de gjorde ett sket jobb 😡

Här är det sol och 4.3+ grader….fåglarna kvittrar o jag o vovven skall ta en härlig promenix strax. Hon har sovit tills nu, vi var hos systera o hennes vovve igår…och de rasade runt i flera timmar inne…samt att damen fick bada igår kväll…hon var riktigt skiten….Så idag är hon trötter 😴 hahahahaha

Ha det gott alla Goingar o stora kramar till alla som vill ha en 🤗

Toyan
3/5/13, 2:21 PM
#5

God eftermiddag!

Vackert solsken och 5 plus, nyss inkommen från skön promenad🙂

Rätt Tuvan..på dom bara säger jag också😡 Kram

Goda tankar och önskningar om en fin dag☀️

Upp till toppen
Annons: