Morgonbubbel 19 mars
Gomorron!
Ledig dag idag, -9,1 och mulet….
Full rulle mest hela dagen; buspromenad med grannen och hennes hund, systerdotter kommer på lunch och sen åker jag å köper en cykel 😃
Å hörrni - det är en alldeles speciell dag idag 😮 Jo, är det inte så att Toyan fyller år?
Grattis till Dig Toyan - önskar dig den bästa dagen och skickar kramar i massor!

Gomorron Shigne och alla andra som tittar in!
Härligt med en ledig dag som är fylld med roliga saker😃 Grattis till Toyan på hennes dag🌺
Här är det -8,3 idag,men än så länge har vi inte fått någon mera snö …
Jag ska laga lunch till gubben nu innan det är dags för jobbet,och imorron är jag ledig…
Puss å kram på er
Tag vara på ditt liv,det går inte i repris

Tack för gratulationerna🙂❤️
Här har snöstormen dragit in, blir en lugn dag med familjen, god mat och tårta förstås.
Önskar er alla en fin dag😘

Stort grattis till födelsedagsbarnet..❤️
Många🌺på din dag Toyan
Godmorgon alla goa
Här blev man bryskt väckt av svärmora som ringde..Hon går upp kl 4 på morgonen frivilligt men lägger sig o sover vid 10-11 igen..Hon har en könstig dygnsrytm hon.
Idag ska det hänklas nya modeller på muggar då jag hittat på ett alldeles nytt eget handtag jag vill testa..Har dock inte bestämt hur muggen ska se ut ännu..
Kristinehamns kommun ska köpa in mina Kristinehamnssiluetter till kommunens lager för presenter till kunder etc..Det va turistchefen som sa till dom..Blir det enda dom har som är tillverkat i staden så det blir väl bra.
Jag hade kurs igår kväll.Ser ut att bli en grupp som startar om nästa vecka.."järngänget".
kram
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Hej och hallå! shigne och anise! Grattis Toyan! -4,5. Det fnyker som min mamma säger. Det singlar ner än och annan snöflinga alltså. Kallt eftersom det blåser isande från det stora vattnet i norr. Ska testa på något som heter BodyJam idag. Kroppssylt… Njae, tror det handlar om att röra sig till go musik. Det låter kul! Hade fått tips om en bra sjukgymnast. Ringde, men blev hänvisad till min vårdcentral istället. Dit vill jag inte. Eller jag vet ingen där som är bra. Vet bara en som inte är det. Skulle behöva hjälp med att räta ut armarna! Må väl!
Dansa kan man alltid göra!

Go'morgon på er alla!
Nää kan det va möjligt? Toyan fyller år!!! Och hur kan du veta det shigne? Har du nåt extra känselspröt utfällt du, eller..?🤔 I vilket fall så; Stort GRATTIS till dig mysiga Toyan! Måtte din dag med familj och go' tårta bli den bästa någonsin!❤️
Och morrn morrn på dig shigne! Hoppas att din dag blir superhärlig, det låter i alla fall som den vore bra planerad, allting på plats liksom.🙂
Ha en fin dag du med anise! Här blev det kallt igen också, -20 igår kväll men nu har det vänt så vi nöjer oss med 10 nu på morgonen. Lunch till gubben? Då lagar han väl middag åt dig..eller?😉
Pensionärerna blir som katter abbis, dom följer sin egen rytm. Sover när dom vill och ringer när dom vill..😎Jättebra att kommunen blir din storkund! Fattas bara annat när man har en mästare inom kommungränsen! Lycka till med kursandet ikväll! Tänk om det fanns såna kurser här i stan också, men icke.. Synd att jag inte är kristinehamnsbo, för jag har garanterat varit en av dina elever.🌺
Och snön dalar så sakteliga ner mot marken.. vet ni, det ser ut som guldstoff som faller för flingorna är så små att solstrålarna skiner igenom dom, det glittrar så fint i skogen..
Idag blir det yoga för mig, ryggen strejkar och magen säger urrrk. I övrigt så sitter jag med en hemsida just nu, så jag ser jag fram emot att få fylla dagen med den. Underbart med kreativa uppdrag!🙂
Ha en fin dag allihopa och en XTRA STOR KRAM till vår fina TOYAN på FÖDELSEDAGEN!🌺
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Usch Lotta! Hoppas att du hittar någon som kan hjälpa dig med armarna.. har du provat nyponpulver? Just nu gör man reklam för det på 4:an tror jag det var, och är man inte nöjd får man pengarna tillbaka. Kanske du kunde testa i alla fall? Låter kul med Body jam så jag hoppas att den kan skingra tankarna lite..🙂
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Ha..ha Tuvan..vilken liknelse😂 Kan tassa fram som en katt och sova när jag vill nu, men.. ringer gör jag inte när jag vill, ( ännu:😉

Tack Tuvan! Det är inte värre än vanligt, bara att jag med jämna mellanrum kommer på tanken att de behöver rätas ut. Just nu testar jag msm. Ska låta det ge sig till känna och ge det ett antal veckor innan jag testar annat. Hade jag bott närmare dig hade du fått gå på med din laser! Har testat det också för många många år sen, men kommer inte ihåg hur det var.
Dansa kan man alltid göra!

Gomiddag på er,
Hade ställt klockan på 9…..men det larmet hade jag stängt av tydligen. Vaknar av att stora dotera kommer hem vid 12.30. 😴
Ja ja så är det nr en är ledig en natt bara ….dags att gå på en 2 nätters nu. Yoga klass först vid 17-tiden.
Bäst är att jag sedan är ledig fram till onsdag nästa vecka …när jag går av på torsdag morgon….För hur trevligt man än har på jobbet så sliter det lite att vara vaken på nätterna. När man jobbar många nätter i sträck o inte får vila upp sig mellan jobb sessionerna.