Annons:
Etikettövrigt
Läst 2873 ggr
shigne
3/22/13, 6:35 AM

Bubbel 22 mars

Gomorron!

-12 och lite solsken ser jag..

Jobb idag med, fast idag blir det en annorlunda arbetsdag. Klienterna får bestämma, men aktivitet idag iallafall. Kan bli yoga, långpromenad, badminton eller bowling 🙂

Det var ju bara ett litet ingrepp jag gjorde igår - så det klart det gick bra! 

Ha en underbar dag och är rädda om Er!

kram

Annons:
Ians
3/22/13, 6:54 AM
#1

Godmorgon Shigne 👋

Tänkte smita in o skriva bubbeltråd…men ser att Shigne hann precis före mig. 😉

Hoppas Du och dina klienter får en trevlig dag! Och att ni gör något Riktigt skoj.

Härligt att höra att det gick bra igår också shigne!

Själv är jag ledig från natt jobbet, men skall iväg på en föreläsning som är jobb relaterad. Tillsammans med goa kollegor o en trevlig boende. Det blir kul det också.

Önskar er alla en trevlig dag och en trevlig fredagkväll sedan!

Kramar har jag en hel kasse om det är någon som behöver en, så är det bara att ta!

LottaO
3/22/13, 7:40 AM
#2

Hej på er! Shigne, är det något du kommer få svar på senare eller kunde de konstatera att det inte var något konstigt? Hoppas det blir en givande föreläsning Ians! Fredag! Skönt! Jag är trött! Har slut på D-vitamin. Kanske får investera på lunchen. Ska till mamma med make idag. Ska bli mysigt. Längesen! Barnen längtar! -10 idag. Solen tittar fram. Helt ok januaridag om ni frågar mig! Ha en go helg!

Dansa kan man alltid göra!

Tuva-Lena
3/22/13, 8:57 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Go'morrn shigne!

Skönt att det gick bra med fläcken i alla fall. Liten tuva kan ju stjälpa stort lass om det vill sig, som ni vet..😉Ha en bra dag med era aktiviteter! ❤️

Låter som en bra ledigdag Ians, att ändå få umgås med kollegor och en o annan "tagare". Ibland kan jag uppleva det som att jag "står utanför" samhället som alltid är själv. Det är också orsaken till att jag tidvis   jobbat som anställd, bara för att få kontakt med yttervärlden liksom. Att vara ensamföretagare är fritt, och "man säger att ensam är fri, den frie lär vara den starke.." men sällskap utvecklar också själen åt det positiva hållet, att säga nåt annat vore ren lögn.🤫Ändå är jag nog den mest självständiga ensamvarg man skådar, eljest liksom, som vi säger här..🤔.. eller så har jag inte träffat på mina rätta medsystrar än..

D-vitamin ingår i Vitae Pro också, så jag la av med D-vitaminet när jag började med dom andra. Jag förstår att det känns trögt för er där nere Lotta, att fortfarande ha vinter. Vi är ju vana här i norr, att våren inte kommer förrän i början av april, snarare blir vi mäkta förvånade om den skulle halka in redan i mars men visst känner man en viss leda för kylan vid det här laget. Snötäcket är fortfarande halvmetern, minst, så det lär dröja innan man ser marken i år, eller så blir det en explosion med översvämningar och halka istället. Hade det däremot varit i januari och vädret hade varit som det är nu, så hade vi haft ca 30 minus med så långvarigt högtryck. Marskylan är trots allt något lindrigare..☀️Hoppas att du får en fin dag hos mamma med barnen!🙂

Ha en fin daga allihopa! Ska förbereda en middag till imorgon, städa förstås och ta en o annan promenad (självklart) med hunden. Qué dia mis amigos!😃

Kram kram!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Toyan
3/22/13, 9:57 AM
#4

God morgon!

Solsken, blå himmel och minus 3 grader, härligt🙂

Vad ni än ska aktivera er med idag shigne så önskar jag er en trevlig dag☀️

Undrar som Lotta..har du fått svar eller kommer det senare?

Ha en fin dag med kollegor och boende Ians, hoppas det blir en bra icke sövande föreläsning😉

Ha en riktigt fin dag Lotta.☀️

Ha det så gott Tuvan med goa hundar, städning och allt du gör❤️

En riktigt fin fredag önskar jag er alla😘

Elpida
3/22/13, 10:17 AM
#5

God förmiddag!

Idag är jag ledig, och jag är ledig ända till tisdag. Jag kan inte tala om hur otroligt skönt det är!!! Det är full rulle på jobbet och konferensrummen fylls så vi fick tom lägga en i vår relaxavdelning. Kul. men också lite stressigt. Jag håller ju dessutom på att lära mig receptionsdelen och frukostavdelningen på hotellet och det är så jäkla mycket att hålla reda på. Jag väntar på kvällarna att klockan ska bli nio så det är legalt att lägga sig, somnar i soffan mest varenda kväll. Det blir liksom inte roligt i längden om jag säger så. Därför har jag fått lite lediga dagar nästa veckan också, för att kunna umgås med familjen OCH kanske få lite egentid!

Idag ska jag luncha med två väninnor, köra vovvarna till stora rastgården så de får busa av sig. I eftermiddag ska jag till muskeltören och fixa kroppen, kanske bli av med belastningen jag har på atlaskotan just nu… Ikväll kommer svärfar till stan och vi ska ner till stan och äta lite gott. Svägerskorna bestämde igår att de inte vågade köra hit i snöovädret på kalas idag….Att vägarna var bara när både jag och maken körde hem från jobbet igår är ju en annan sak…. eller att solen lyser idag och det är hur lugnt och fint som helst även om det snöar…Ja ja, vill de inte komma så skiter vi det! Desto fler cupcakes till oss 😉.

Hoppas ni har en underbar fredag med jobb, mammabesök, hundprommisar, föreläsningar och allt ni tar er för!❤️

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Pagan
3/22/13, 4:12 PM
#6

Godefermiddag

Elpida det låter som jobbiga arbetsdagar. Men grattis till jobbet, sist jag hade koll så var det lite ovisst om framtiden på den fronten. Men inte så himla kul när den enda fritid man har går åt till att sova så man pallar med nästa dag. Jobbar du helger med?

Låter gott Shigne att det gick så bra på sjukhuset i går.

Låter som alla haft fullt upp idag. Abbis tumme, hur går det med den?

Själv njuter jag av soool!! blå himmel och vindstilla. -11  och kalla vindar i morse men det kan man ju lätt förlåta när det blev en sådan vacker eftermiddag. Ska ta mig en snabb och lätt middag och ut och promenera lite. Bäst att passa på innan jag får för mig att vila middag😉

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
abbis
3/23/13, 9:38 AM
#7

Det är långfingret pagan ..är fortfarande rejält svullet 😕

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Pagan
3/25/13, 8:16 PM
#8

Jaha, ja du ser vilken koll jag har☺️

Har det blivit bättre? Rejält svullet? Låter som en inflammation?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

abbis
3/25/13, 11:39 PM
#9

Det sitter precis i en led så det blir nog irriterat då jag måste använda fingret.😕

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Upp till toppen
Annons: