Onsdagsbubbel 27 mars
Godmorgon alla sköna och goa. På jobbet, rätt lugnt just nu. Blir övertid i dag så jag har ju ett par timmar framför mig. Hoppas er dag blir underbar. Kram till alla.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot

Go'morron Pagan!
Och lilla shigne också förstås, som fläckvis har fått flunsan, inte så bra..😕
Hoppas att du får en bra dag på jobbet Pagan, med lagom mycket jobb säger vi, övertid o allting fast då brukar det vara bra att ha mycket att göra, så går tiden fort! Ha det gottast idag!❤️
Usch o fy shigne! Vådan av att krama småttisar med rinnande näsor, fast vad gör man inte..?🙂
Igår träffade jag en liten 5 månaders tös som var dödssjuk vid födseln. Flera operationer har hon gått igenom och dessutom låångt hemifrån, men jag har ALDRIG träffat en sån solstråle, en liten ängel som bara satt och log hela tiden medan mamma pratade med mig. Så fort jag tittade på henne så fick jag ett leende tillbaka!❤️ Är det inte märkligt, precis som om hon uppskattade livet mer nu när det äntligen har blivit lugn och ro omkring henne och hon bara får njuta av livet och av att finnas till.. så söt och go'.🙂
Idag fortsätter jag med tvålen som har legat i blöt nu under natten. På det sättet smälter den snabbare sedan. Sedan få jag väl se vad jag tillsätter för go'saker i den, fast en sak är säker: det ingår endast fina och välgörande oljor i mina tvålar!👍
Puss o kram och ha en fin dag allihopa!
Slår ett slag för yogan!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Godmorgon Pagan Shigne och Tuvan,
Jag slocknade som en klubbad säl vid 21 igår! Full rulle hela dagen…besökte en härlig kvinna som var så nära döden man kan komma och återvända…efter en ridolycka för 2 månader sedan. På sitt vanliga vis så ser hon mening med saker som händer. Och är tacksam för sin olycka 😎 För möten med människor o saker som hänt efteråt!
Gick därifrån med en sådan glädje i mitt hjärta ❤️…så blev det lite shopping med lilla dottern, och yogaklassen…..jag har några sega elever som hänger med varje gång…..och några som alternerar efter tid och schema. Och så lilla dotera som hängt på och tycker att yoga är toppen 🙂En underbar stund det också…
Och väl hemma blev det fruktsmoothie i stor kanna och sedan var det dags för att knoppa in!
Idag skall vi iväg för att ha utvecklingssamtal på doteras skola och sedan blir det besök hos min syster o lite lunch där…..sen är det till att bege sig till jobbet för natt 1/2…i goa kollegors sällskap!
Ha det gott mina vänner trots fläckvis sjukdom, tvål stöp och övertid! Och vad ni nu kan hitta på denna underbara vår dag! Kramar i massor ❤️ kikar in nu och då från mobilen 😎

God morgon!
Hoppas dagen går fort Pagan.
Krya på dig shigne.
Ians och Tuvan…såna underbara hjärtevärmande möten ni hade❤️
Ingen sol i sikte ännu, för mycket moln.
Önskar er alla en härlig onsdag☀️🤗

Hej på er! Vackra möten, Ians och Tuvan! Krya, Shigne! Hej på er andra! Jag är trött. På gränsen till febrig. Jobbat på ipren idag… Men det har funkat helt ok. Båda barnen har legat i soffan hela dagen. Så imorrn blir det till att vara hemma med dem. Solen skiner. Det är riktigt behagligt ute. Fast fortfarande snö! Varje år en helg runt den 1 april brukar vi passera Hornborgarsjön. Det brukar vara tusentals tranor. I år finns inga. Det finns inget öppet vatten. Det tror jag aldrig har hänt på de 8 år vi passerat. Nu ligger jag på soffan uppe. Barnen ligger fortfarande där nere. Får se vad det blir för påsk av detta! Hjälp mig att skicka tankar till min chef att min jobbarkompis är mest lämpad för jobbet! Kram!
Dansa kan man alltid göra!

Gokväller
krya på er sjuklingarna..
Imorse hann jag inte in här då jag skrev ett debattinlägg i Nerikes allehanda om kulturen i Nora..KUNDE inte låta bli..😈
Svaret lätt inte vänta på sig..😐.
Kurs igår kväll..Vilken glädje när en av eleverna provade drejning för första ggn..Hon hade lera överallt t.om i ansiktet ..Mitt skyltfönster va rappat..Men det bara lös i ögonen på henne..sånt gillar jag..
Ikväll är det lugna puckar , väntar på att sambon ska laga klart maten..
kram
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Abbis, friskt vågat hälften vunnet! Vilken härlig elev du har!😃 Ta det "lilla lugna" bara när du skriver offentligt, man vet aldrig hur dina rader kan utnyttjas av rivaler.. Säger jag av erfarenhet. jag har också lätt för att lägga in synpunkter på de mest "olämpliga" ställen..🤐Freedom of speech, som Francis på TV gör reklam för, är ofta en sanning med modifikation.🤔
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."