Annons:
Etikettövrigt
Läst 891 ggr
shigne
2013-04-07 08:22

Bubbel 7 april

Gomorron!

Idag blir det en härlig dag igen, -4 och strålande sol.

Ska göra lite pappersarbete inför arb.dag imorgon, fast det blir nog på eftermiddagen. Just nu så väntar jag bara på att vovven ska vakna så vi kan ta en morgonpromenad. Lite senare kommer syster och svåger och ska följa med oss på gymet…. Oavsett väder och vind, så ska jag köra varannan dag.

Njut av dagen och ha det gott! kram

Annons:
Tuva-Lena
2013-04-07 09:09
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Go'morron shigne!

Du kör så det ryker..? Och det är lika bra det så får man in rutinen och tänk att du har lyckats få med tjocka släkten på båten också!👍

Jag är precis på väg till en yogaklass, an nystartad grupp som kör kundaliniyoga. Helt nytt för mig får jag säga som kör hathayoga i kombination med ashtangayoga annars… ska bli spännande att se om jag hittar mitt "kundalini" idag, annars kommer det väl med tiden.😃

Har liiite bråttom så jag säger " ha en fin dag" så länge, så tittar jag in senare och berättar om upplevelserna.😉

Kram kram!

Yoga passar alla..

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Toyan
2013-04-07 09:46
#2

God morgon, shigne, Tuvan och övriga som tittar in.

Härligt väder här också, sol och 1,3 plus🙂Kul att få med fler till gymmet shigne.

Hoppas du får en bra yogastund med trevliga "klasskompisar" Tuvan.

Hittade inget speciellt på seconhand igår, en blå blomkruka blev det och en trevlig pratstund med gamla bekanta.

Idag blir det hemmapyssel och framåt kvällen besök hos äldstsonen 🙂

Ha en skön söndag allihopa🤗☀️

abbis
2013-04-07 10:59
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Morn

Sambon cyklat till coop för att inhandla färskt bröd.han lät mig sova idag då jag gäspat heeela veckan så munnen hållit på  att gå ur led..

Igår bak …idag ett vitt blad!

Har vi rutiner när kisse sätter sig i sin väska så fort husse tar på sig skorna , eller?

nu frulle om en stund..

kram på er

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Pagan
2013-04-07 11:20
#4

godförmiddag

SÅ aktiva Ni är träning och yoga. Hoppas du piggat på dig lite Abbis. Här har snön smält bort och solen lyser så vackert. blir nog sommardäck på iallafall i dag.

Hoppas Ni får en skön söndag. Det ska jag ha.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Ians
2013-04-07 17:14
#5

Godmorgon på er….

Ja jag kör morgon Nu 🙂 Det är ju så med oss nattarbetare att vi får ha morgon när vi vill 😉

Hoppas din yogaklass blev trevlig Tuvan!

Och att eran dag har blivit bra….Shigne, Abbis och Toyan.

Själv skall jag göra några yoga töj innan natt 3. Hade ju en arbetskamrat som erbjöd sig att jobba för mig förra helgen, så nu är det dags att jobba för henne, så hon också får en riktigt go långledighet!

Önskar er alla en bra kväll! Kram ❤️

Upp till toppen
Annons: