Annons:
Etikettövrigt
Läst 2165 ggr
shigne
4/8/13, 6:52 AM

Bubbel 8 april

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

-8,9 och solen har börjat visa sig. Fast igår eftermiddag var det mulet och snö i luften…

Brrrr vad jag fryser!!

Jobb idag, så de ä bara å vakna till och se till att man kommer igång. 

Ha en jättebra dag - det är precis vad jag önskar er alla! Å är rädda om Er!

kram

Annons:
Ians
4/8/13, 8:55 AM
#1

Godmorgon Shigne….

Hoppas du får igång kroppen så dagen kan ta fart. 🙂 själv har jag motsatta tankar….hur skall en komma sig till ro o få sovit lite här då?

Efter en natt med mycket spring så är man uppe i varv…

Önskar er alla en trevlig dag….Stor kram till er var och en ❤️

Så kör vi lite healing ikväll om någon vill hänga på 😉

Tuva-Lena
4/8/13, 9:23 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Go'morron på er shigne och Ians!

Här var det kallt på morgonen också och sen har det snöat och blåst i helgen - bara att gilla läget som sagt.😉

Var ju på yogaklass igår, kundalini- den här gången och jag måste säga att det blev en positiv överraskning! Inte alls lika fysisk som den yoga jag gör annars, men VÄLDIGT mycket andning! Sedan mantrat ni vet; Sat Nam. Där skulle verkligen andningen vara med i rörelserna och inte bara en lite pust heller, utan kraftiga in-och utandningar! Avslutades med en otroligt skön avslappning till ljuv musik, heter den Depak Chopra eller nåt sånt..? Kan verkligen rekommendera denna yogaform till er som stressar mycket i vardagen, hur skönt som helst och dessutom påverkar rörelserna/andningen våra chakran, som får ny energi och balanseras upp. En stunds meditation ingick också med mantrat Sat Nam..😇Tummen upp!👍

Ha en fin jobbardag shigne och du Ians, får försöka meditera lite innan du somnar så kanske du kan slappna av och glömma nattens spring.❤️

Ha en fin dag alla ni som tittar in senare också!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

abbis
4/8/13, 9:24 AM
#3

Morn morn  alla goa

I går va vi vid Tysslingen och tittade på 1800 svanar som dunsade ner på fältet .Man måste ha en superkikare för att se dom på nära håll för dom är avskärmade från oss..Men det är mäktiga djur.Det va en akvarellmålare i deras galleri som jag sett förut som bara målar fågglar..Han ä duktig 🙂Det blåste isvindar så det va knökafullt på caféet som är på max 50kvm..Så vi tog lä bakom en husvägg en stund och drack vårt eget kaffe..sen åkte vi hem..

Idag ska påsken ut så min praktikant har nått att göra..

Själv ska jag tömma en skröjbränning och börja glasera dom saker som står däri.

ha en bra dag

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Toyan
4/8/13, 9:54 AM
#4

God morgon på er allihopa.

Lite kallare här också, igår em kom enstaka snöflingor som sen blev rena yrvädret, inget som blev kvar i alla fall.  🙂

Ha en bra jobbdag shigne.

Meditation som Tuvan föreslår eller en tråkig bok Ians? Sov gott😴

Fint att du blev nöjd Tuvan🙂

Oj..abbis..måste varit en fantastisk syn med alla dessa svanar, dom är ju så vackra.

Ha en fin måndag🌺

mayolica
4/8/13, 10:37 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Gomorron 

Solen skiner och det är fint vårväder ute

vaknade för en stund sen och ska försöka komma ingång så smått och fixa med lite saker.

Önskar alla en bra dag.

~ mayolica ~

Pagan
4/8/13, 6:09 PM
#6

Här lyser en vacker sol. Jag kan dela med mig av den. Låter som en underbar upplevesle Tuvan, ja det kan säkert vara deepaks musik, har läst några av hans böcker, en komplicerad karl denna där. Hörde på radion att tranorna vid Hornborgarsjön inte tagit sig fram i de mängder som de brukar. Tydligen vill de ha andra vindar så de  kan segelflyga och sedan sitter de fast i ett kallt Tyskland. Det är ovanligt kallt för årstiden lite överallt.

Har varit hos doktorn och fått konstaterat att jag fått kristallsjukan. Jäkla ofog!! Började så smått i helgen. Jag som hatar att gå till doktorn fick göra det för jag trodde jag höll på att få en stroke eller nåt. Så visar det sig att jag har virus på balansnerven. Ja, det får man ju hoppas försvinner snabbt nu då. Jobbigast är att vara så småyr och illamående hela tiden. Får kraftigare yrsel då och då, lite otippat när. Hastiga vridningar på huvudet är inte att rekommendera heller. Tur att jag samåker med en jobbarkompis, hade nog fått vara hemma idag annars.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Ians
4/8/13, 8:43 PM
#7

Blåser läkande vindar åt ditt håll Pagan!

Upp till toppen
Annons: