Annons:
Etikettövrigt
Läst 863 ggr
shigne
2013-04-09, 07:23

Bubbel 9 april

Gomorron!

Här skiner solen igen och tempen visar på -8,5.

Ledig dag idag, så det blir en hel del promenader med vovvarna, lite vardagliga sysslor och en sväng till gymet.

Fast idag säger kroppen att den inte vill….

Hur är det Pagan idag? Jag hoppas du kan ta det lugnt och att du är rädd om dig. kram

Ha en bra dag alla och är rädda om Er också!

kram

Annons:
Tuva-Lena
2013-04-09, 09:12

😃Håller med dig shigne, choklad är lycka i lyxformat!

Go'morron på dig vännen! Hoppas att du får en härlig vovve-dag i det fina vädret! Hörde på omvägar att våren faktiskt är på väg, men nog tog den en rejäl omväg alltid!🤔 På kvällarna går jag fortfarande med täckisar och mössa.. man undrar hur sommar'n ska bli..?🤫

Men Pagan! Jag läste just i gårdagstråden om din yrsel! Har aldrig hört talas om "kristallsjukan" men jag förstår att det måste vara skitjobbigt när balansnerven är inblandad. Tänk att virus kan ta sig in överallt och på de mest märkliga ställen… 🤔Klarar du att jobba ändå? Tycker det ska vara svårt med dagens tempo. Krya-kram till dig!🌺

Här är det kallt som sagt, hade -13 när jag tittade ut genom köksfönstret för ett tag sen men nu går det snabbt uppåt - tack o lov! Ser fram emot att få flytta ut på landet men än så länge är det för kallt, man är ju snål också och direktel är inget drömläge så länge tempen ligger under nollan.

Idag blir det datorjobb så går tiden snabbt, springer ut mellan varven och lapar lite sol.☀️

Ha en fin dag allihopa! Kram på er!

Till dig Pagan!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

abbis
2013-04-09, 09:33

morn

Pagan pagan..fy va jobbigt.Kristallsjukan har jag hört talas om .Virus på balansen är inte roligt.

Idag jobbar jag till 21.30 med kursen . Så segar lite här..

Har fotat en av mina första 10 drejade saker,  en tekanna. Då vi ska dra på om mitt 40 års jubileum..Ska redigera bilden så den kommer på FB om en stund..

Choklaaa är gott

kram

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Ians
2013-04-09, 09:41

Godmorgon på er som redan kikat in och 👋 vink vink till er som kikar in senare!

Jag har sovit så gott inatt….och så är det dags att gå på en två nätters i kväll igen. Så det var riktigt skönt att få sova ut.

Men innan det är dags för jobb, så blir det en yoga klass på jobbet och lite ärenden på stan innan!

Solen skiner från en klarblå himmel och vi har just nu 2.3 plus grader i skuggan 🙂man blir riktigt glad i sådant väder!

Ha det gott och var rädda om er ❤️

Toyan
2013-04-09, 10:20

Go'morron.

Efter en kall natt har vi nu 15,2 plus i solen, börjar bli fart på pippisarna också, hääärligt🙂

Usch då Pagan..två i bekantskapskretsen har haft kristallsjukan, jobbigt. Ta det lugnt och var rädd om dig. Kram.

Idag blir det lite av varje, i kväll besök av en väninna🙂

Ha en bra dag all goa🌺

Pagan
2013-04-09, 10:33

Tack sötisar ja jag har haft det småjobbigt milt sagt

Vaknade och allt var ok i morse, men sedan fick jag ett yrselanfall och magen vände sig ut och in. Helt skakis och det kändes verkligen allt annat än ok. krälade på golvet i badrummet och hade inte kraft att stå upp. Fick ringa och sjukanmäla mig och kunde knappt hålla i luren. Då var det synd om mig kan jag lova. Fick lägga mig igen och hela vida världen snurrade ett antal varv innan jag slutligen lyckades somna. 

Nu har jag varit uppe en stund och känner mig som vanligt. Så det blir till att trava iväg till jobbet i alla fall. Känns fel att vara hemma när det finns grejer att göra och jag mår bra igen. Åksjuketabletterna hjälper ju inte, det kunde jag ju konstatera i morse. Så det blir en sen frukost och sedan blir det jobba idag. Himla underlig åkomma detta.

Peppar peppar jag hoppas detta var det som fick den där kristallen att sätta sig på plats igen. Gjorde övningarna jag fick flera gånger i går, så det vara kanske slutklämmen i morse då.

Nu ska jag strax ut i solskenet, ska ta en tallrik fil, magen skriker efter mat. men det får bli en mild variant.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

mayolica
2013-04-09, 12:51

Gomiddag  

Solen skiner men det är lite molnigt och småblåsigt ute.

Kristallsjukan? vet inte riktigt vad det är,men det verkar lite likt mina symptom 🤔 Jag är fortfarande lite matt men känner mej mycket bättre nu.🙂 

Ha det så bra allihopa o krya på dej Pagan 🌺

~ mayolica ~

Annons:
Upp till toppen
Annons: