Annons:
Etikettövrigt
Läst 2805 ggr
shigne
2013-04-10 07:28

Bubbel 10

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

-7,7 och solen skiner på trädtopparna….

Jobb idag. Först mitt livselixir = kaffe och sen kan jag börja tänka på att packa och ge mig iväg till bussen.

Lite träningsvärk efter övningarna igår, tur att det är en "må-bra-dag" på jobbet idag 😉

Ha det gott alla och är rädda om er!

kram

Annons:
Toyan
2013-04-10 08:22
#1

God morgon shigne och alla som kommer senare.

Härlig bild, instämmer helt😃 ha det gott.

Lite segt idag, somnade sent och vaknade redan 04:20, gick inte somna om, ska till tandläkaren på fm men har ju möjlighet att vila en stund senare idag.

Önskar er en fin dag och hoppas solen lyser på er☀️🤗

abbis
2013-04-10 09:16
#2

Morn

Segt här jobbade sent igår och varit uppe och sprungit inatt även vid 4.20 ,va konstigt..

Idag är det vårmarknad i Kristinehamn..Vi har 40% på utvald keramik pga av mitt 40årsjubileum . Sambon på företagsträff då han vet att jag är morgontrött..

Glaserar ihop för att bränna en glasyrugn ..Tar en stund att packa 300 liter..

Ni får ha de gott i vårsolen

kram

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Tuva-Lena
2013-04-10 09:26
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Go'morron shigne och Toyan!

Nä absolut inte "old" men välanvänd skulle vi väl kunna kalla det, eller hur? Och det är ju inte alltid man har tid att smörja maskineriet heller.😃Ungefär som en gammal stalldörr som folk och fä har kutat in och ut genom i alla tider. Lösningen shigne, heter yoga, fråga Ians hon vet.😉

Kallt och härligt här också, men igår blev det vår på riktigt ändå, första gången på månader som jag kände mig varm när jag gick ut med hunden på eftermiddan. Annars är det vansinnigt mycket snö fortfarande där inte solen har kommit åt, egentligen är det bara plogkanterna i söderläge som har sjunkit undan än så länge.

Härligt jobb du har shigne, må-bra-dag.. det borde fler arbetsplatser kosta på sig, då blev effektiviteten bättre de andra dagarna. Kanske som skiftgång?☝️

Hoppas att det går bra hos tandis idag Toyan. Affirmera känslan efteråt så känns det bättre, även om plånboken tycker annorlunda.😕Det går nog bra ska du se!🙂

Sol och snö, en underbar dag med andra ord så jag får se vad det blir av den, pluggar eller fräschar upp rättare sagt, mina hypnoskunskaper för tillfället, så jag hoppas kunna ta emot klienter inom en snar framtid. Synd att vi bor så långt ifrån varandra, annars har ni alla varit perfekta träningsobjekt! Och hypnosen är suverän, annat kan jag inte säga.👍

Ha en underbar dag allihopa och stor kram till er som behöver en xtra boost!

Mitt "kattbidrag" för dagen..❤️

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Tuva-Lena
2013-04-10 09:32
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Go'morrn abbis!

Kul och STORT GRATTIS på 40-årsdagen!🎂

Har du lagt in några reavaror på hemisdan också? Eller på din FB sida? 40% är ju en rejäl rabatt!👍

Ha en fin dag idag och måtte hela stan strömma till för att fira dig och din fina keramik!❤️

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

mayolica
2013-04-10 13:49
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Gomorron

Här skiner solen och det ser ut att vara jättehärligt fint o varmt vårväder, men när man kommer är det isig blåst och inte alls lika härligt son det ser ut från fönstret🥶  Någon snö har vi ju inte ,men det är onormalt kallt här för årstiden.🤔 

Ska dricka upp kaffet och gå ut och göra några ärenden på stan.

Ha en bra dag.

~ mayolica ~

Ians
2013-04-10 16:58
#6

Godmorgon/middag på Er! ❤️

Grattis Abbis på 40-års Jubiléet !

Yoga is Da shit! Jag lovar dig Shigne, får gnisslande dörrar/leder att bli smorda igen…

Skall sätta ihop ett litet nytt program för mina stadiga elever, till nästa vecka. Med fokus på de problem som de har i sina kroppar. Så vi kan jobba dem smidigare 😉 Har några som har speciellt jobb relaterade problem.

Hoppas det gick bra hos tandläkaren Toyan , en liten blomma som uppmuntran 🌺

Vink vink till Tuvan och Mayolica…..

Nu skall jag dricka mitt morgonkaffe, och pressa lite juice innan jag gör mig redo för natt 2/2, på Tanthotellet.

Annons:
Elpida
2013-04-10 18:31
#7

God sen eftermiddag!

Här börjar våren ta lite fart, snön är bara kvar inne i skogarna. Så fort kölden släpper taget om nätterna och isarna får börja laka upp så kommer nog värmen också.. på riktigt liksom. Krokusarna blommar och det skjuter skott och lökar överallt i landen 🙂. Något annat som släpper taget är Lights vinterpäls, allt täcks här hemma av ett vitt ludd….inte alltid så kul. Det räcker med att hälsa på henne så får man gå och rolla kläderna, men det är ju snart övergående som tur är. Jag har beställt tid för kastrering av Billy nästa fredag. Jag frågade om det även fanns smärtstillande för ett värkande mattehjärta också… hon skrattade gott, veterinären. Det är ju för allas bästa så det är bara att bita ihop! I övrigt trivs han så bra på hunddagiset mitt ute på landet där han får springa fritt över åkrarna att han knappt vill följa med hem, det gläder mig. Då vet jag att de har det bra när vi åker till Kroatien i juli!

Grattis till 40-års jubileumet Abbis!!!

Pyss och kram på er allihop!❤️

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

abbis
2013-04-10 18:52
#8

Tack tack..

Nej inga bilder har jag för det är så väldigt mycket olika saker..Om du kollar på filmen inne från butiken på tuben så ser du mängderna ..

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Pagan
2013-04-10 19:16
#9

grattis Abbis🙂

Hej Elpida, saknat dig..❤️ och jag har inte en lampa tänd inne.

Här har SMHI lovat plusgrader dygnet runt fr.o.m. torsdag.

hahaha tuvan, jag skulle nog inte likna dig vid en stalldörr där folk kutat in och ut genom i många år. ASG!!😂

Mått bättre idag. Kanske gör övningarna nytta eller så är det kuren med nässlor/blåbär/gurkmeja och Ingefära som smakar F*n som börjar hjälpa. Jag tog allt som gör bra och blandade, lät det stå och dra och nu dricker jag det tre gånger om dagen. Allt i en salig mix och med råd från detta eminenta forum. fast inte i hop då i vanliga fall. Men en kombo som verkar funka. Bara hålla för näsan, andas djupt och dra i sig i ett svep.

Toyan hoppas det gick bra hos tandläkaren, dagens hjältinna!! 

Hoppas ni haft en bra dag. Strålande sol, men vansinnigt kyligt så for man hamnar i skuggan. Men detta ljus gör mig salig!! Nu klockan 19.15 och jag har inte en lampa tänd inne.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: