Annons:
Etikettövrigt
Läst 576 ggr
shigne
4/24/13, 8:20 AM

Morgonbubbel onsdag 24 april

Morrn, morrn!

Sitter och försöker vakna till… Jobb idag på eftermiddagen, massor med möten och samtal. Det är härligt, men jag brukar bli väldigt trött.

Önskar alla en fin och härlig dag! kram

p.s. solen skiner och det är +7 redan 😮

Annons:
abbis
4/24/13, 9:42 AM
#1

Morn morn allehop

Sitter och tar sats för lite kontorsjobb sen butiken..

Här är det grått och tråkigt..

ha de så bra nu

kram

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Tuva-Lena
4/24/13, 10:03 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Morrn morrn säger jag också!🙂

Här blåser det idag, kallt men va då, det är ju vår vet ja!

Skall sätta om lite blommor idag tänkte jag, kanske jag hinner göra en tvålsats till också, vi får se..

Ha en fin dag trots mycket prat shigne..😉 och jag önskar dig detsamma abbis, ta en rejäl sats så går det administrativa som en dans!

Kram kram till er alla!🌺

Snart blommar "vårfrylen".. vackert namn eller hur?

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Toyan
4/24/13, 11:27 AM
#3

God förmiddag.

Väldigt blåsigt, men 9 plus och solen lyser om än lite blekt🙂

Många möten och massa prat blir man trött i huvudet av tycker jag också shigne. Ha det gott.

Bra att klara av jobb som är nödvändigt men inte så kul först abbis.

Blommor och tvåltillverkning Tuvan..roligare än tvättdag som jag har.

Ha det fint idag allihopa☀️

Ians
4/24/13, 11:31 AM
#4

Godmorgon på Er!

När jag loggade in så höll jag på o få en liten infarkt….för det dök upp en stor groda med glasögon på min skärm 😃

Tusen tusen tack Shigne! ❤️ För när jag väl såg vad det var så blev jag så glad!!!

Är Så trött…trots att jag sover. Men det har varit mycket nu! Tack o lov är jag ledig denna veckan, skall bara göra klart min uppsats inför Yogalärarutbildningen….så blir det avslutning under helgen.

Har haft lite ångest inför den uppsatsen o inte hittat fokus. Men så träffade jag en kurskamrat i Malmö, och vi pratade om detta….och plötsligt Visste jag vad jag skall skriva om!

Allting har en mening…..😎

Önskar er alla en bra dag Shigne, Tuvan och Abbis…med prat, administrativt och blommor och tvål…trots att det är lite mulet och grått.

En stor kram till Er som kikar in senare också ❤️

Pagan
4/24/13, 4:59 PM
#5

Å vad härligt Ians, att du fann inspiration till din uppsats.

Möten brukar jag också bli trött av. Inte konstigt  brukar ha in för mycket folk i för små lokaler så det tar ju slut på syret!

Här öser det ner och liknar oktober. plus 4 i morse bara, våren som försvann?  

Sitter som bäst å funderar på vad som ska lagas till middag, eller jag vet, men jag vet inte om jag vill, funderar på att fuska till nåt i stället. Liiiite trött idag.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: