Annons:
Etikettövrigt
Läst 751 ggr
shigne
2013-04-25, 07:44

Morgonbubbel 25 april

Gomorron!

Efter en kall natt så skiner solen igen och det är för närvarande +3,5…

Idag har jag en lunchgäst och annars så blir det inte så mycket - ledig dag och ska vila öronen 😃

Ha en skön dag och är rädda om Er! 

kram

Annons:
abbis
2013-04-25, 09:33

morn morn

sol även här..🙂Skönt då glassboxen är fylld till bredden..

Drejat så mycket stora saker denna vecka så jag har träningsvärk..Hittade gammal torr rödlera i stengods som ska bli planteringskrukor i klassisk stil..men med min touch..

Snart valborg..vart tog april vägen..

Ha det gott därute

kram

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Ians
2013-04-25, 10:55

Godmorgon,

Här har vi också sol, skönt efter regnet igår. Inte ens vovven ville vara ute tillräckligt länge för att bajsa, så det blev lite olyckor inne 😕 Men jag förstår henne, jag hade nog också knipit ihop om jag var tvungen att gå ut i regnet och sätta mig i det blöta gräset. 😃

Får vi lite bilder på krukorna sedan Abbis????

Visst är det gott Shigne att ha en ledig dag, och inte bara vara utan jobb o skrota runt hemma 😉 Man njuter mer av en ledig dag!

Igår satt jag med min avslutande uppsats, inför avslutningen på yogalärarutbildningen. Får se om jag får något diplom till helgen 😮 Men nu är den gjord iaf. 🥵

Min goa syster hjälpte mig att redigera och kontroll läste, on line. Det är ju lite mycket nu med allt så vi hann inte träffas idag för detta. Tack Gud för internet 😍 och för världens goaste syster!

Ha en fin dag alla Goingar stor kram till Er alla!

Toyan
2013-04-25, 11:41

God förmiddag.

Solen lyser, 7 plusgrader🙂

Ha det så fint på din lediga dag shigne.

Hoppas på många glassugna gäster då abbis.

Skönt att få hjälp Ians, det behöver vi alla i bland. Om du vänder ändalykten till så får du en lyckospark😃

Varma kramar till dig och familjen❤️🤗

Ha det gott alla fina🌺

Tuva-Lena
2013-04-25, 12:13

Go'dagens kära vänner!

Har "stallat" på morgonen och eftersom jag alltid passar på att röja lite samtidigt så tar det sin tid.. synd att man  inte kan använda björnfällen som faller av hästarna nu när man borstar dom, herre gud vad dom fäller hår! Två kajor höll mig sällskap och dom såg i alla fall chansen att ta vara på ullen..

Blåser som attan idag, trots de tio graderna så känns det riktigt kallt i snålblåsten, men det tar bra på snön så låt det blåsa!😉

Önskar dig en härlig "ledigdag" shigne!😇

Blir nyfiken på dina planteringskrukor abbis, en bild kanske..? Tänk att en "gammal drejare" kan få träningsvärk av att dreja..? Måtte va hiskeliga krukor du har skapat! Funderar på att ta bort rabatten invid väggen och istället använda planteringslådor/krukor - då slipper man ju ogräset som är det enda som trivs där ute på landet.. Det blir så när gården ligger på stenhäll.🤔

Men Ians, va ä' det för "prinsessa på ärten" du har i kopplet?😂 Klart att fröken ska gå ut fastän det regnar?😓 Har du inget regnskydd du kan sätta på henne så att hon slipper bli blöt då..? Mina hundar reagerar inte vilket väder det än är, men dom har kanske tjockare päls..? den enda som lider av skitvädret är väl jag i såna fall, som får in leran i huset efter promenaderna.😟Men du, LYCKA TILL med uppsatsen! Snäll syrra tackar man inte nej till, om man hade nån..😃Det kommer att gå jättebra tror jag! Kuuul sedan att få visa upp diplomet!🙂

Ha bästa dagen du med Toyan!🌺

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Pagan
2013-04-25, 18:48

Jag e oxå nyfiken på krukorna🙂

Bättre väder här i dag, very najs. Hoppas Ni haft en skön dag. Haft en riktigt bra dag, ibland är vardagar riktigt bra.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

abbis
2013-04-25, 18:50

Jag ska fota så fort dom är klara..🙂

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Annons:
Ians
2013-04-25, 20:05

Tuvan….Prinsessan HAR en regnjacka, som vi får jaga runt henne för att få på henne! Går gärna o sätter sig Under sängen dit matte inte kan krypa 😃

Ja du ser själv hur Glad hon ser ut….not!

Tuva-Lena
2013-04-26, 00:32

"Huuujedamej, vilken skärseld man skall tvingas gå igenom.." tackars liten.❤️Söt som en sockertopp är hon!🙂

Ser fram mot foton abbis!👍

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Upp till toppen
Annons: