Annons:
Etikettövrigt
Läst 725 ggr
shigne
5/12/13, 8:48 AM

Morgonbubbel 12 maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

Lovat mig själv att jag ska ta vara på dagarna bättre…. 

Här har det regnat inatt och marken verkar mättad på vatten. Snart dags att ta morgonpromenaden - bara det att hunden sover fortfarande. Om jag känner henne rätt, så har hon krypit inunder täcket i min säng och ligger där och stormyser.

Ha en fin dag alla! kram

Annons:
Mooniq
5/12/13, 8:53 AM
#1

Det har regnat på västkusten oxå. men nu börjar molnen anta en ljusare ton och även jag ska snart ge mig ut på promenaden. Katten ligger på sitt ställe i fönstret och har intagit - jag-skiter-i-allt-ställningen 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

abbis
5/12/13, 9:38 AM
#2

God förmiddag allihopa

Mulet och grått ..

Ledig dag idag..blir smått rastlös 😕 

Får se vad dagen ger .

kram

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

LottaO
5/12/13, 9:48 AM
#3

Hej på er! Klokt shigne! Och en dag i taget! Att vila och göra inget kan också vara att ta vara på en dag! Idag är vi i Göteborg! Sovit hos min kusin! Vi växte nästan upp som syskon och har som vuxna knappt kontakt alls. Men igårkväll satt vi på terassen och pratade gamla minnen och drack vin! Jättemysigt Idag ska vi först åka på stan en sväng. Sen är det kalas hos en annan kusin som egentligen bor i Australien, men som är här ett par veckor. Dags att kliva ur sängen!

Dansa kan man alltid göra!

gummimamma
5/12/13, 4:04 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Underbart väder idag igen! Lite kyliga vindar, men termometern visar på 18-19 grader. Skulle egentligen behöva lite regn på växtligheten, men jag är glad för det fina solskenet. Varför kan det inte regna på natten och vara soligt på dagen?

Jösses vad naturen har exploderat till liv! Björkarnas musöron är inte längre musöron, det blommar för fullt över allt och fåglarna är fullt upptagna med att skaffa bo eller så har de ungar redan.

Idag ska vi inte ut på några långvandringar, men tog en sväng till mina nässelmarker och plockade 20 liter nässlor! Hälften kokade jag och förpackade i lagom portionspåsar till frysen. Resten torkas till nässelpulver. Det räckte även till en underbar nässelsoppa…

Pagan
5/12/13, 6:51 PM
#5

Godafton i tråden

Jösses G-Mam vad du har varit i farten. Ser smarrigt ut också

Här har vi haft en del gråväder och sedan soligt. Men jag har varit runt lite överallt i dagarna två och kan stolt meddela att jag fått en ny familjemedlem. En Skoda Fabia Greenline, ursöt och lite kaxig, miljövänlig diesel och billig i drift. Så jag är skitnöjd!!🙂

Lotta snacka om att du gått på memorielane denna helg. låter jättetrevligt!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Ians
5/12/13, 9:45 PM
#6

Kikar in o ser att ni sköter Er 😉

Har saknat Er alla utom Elpida som jag träffat hela helgen! Underbar kvinna IRL också, inte bara här.

Nu är jag hemma iallafall, lite trött, men glad i själen. nu skall jag landa resten av kvällen, så ses vi i trådarna imorgon igen!

Annons:
mayolica
5/12/13, 10:16 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Gokväll  kikar in en snabbis innan jag lägger mej och sover, har inte sovit i natt så det ska bli jätteskönt att få sova hoppas jag Gonatt😴

~ mayolica ~

Upp till toppen
Annons: