Annons:
Etikettövrigt
Läst 1033 ggr
shigne
5/15/13, 7:24 AM

Morgonbubbel 15 maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron godingar!

Livet har sina spratt ibland - just nu simmar jag så lugnt jag kan och försöker inte göra en minsta liten svallvåg. Endera dagen kommer jag nog att nå land!

En dag i taget - det är det enda som gäller…..

Har inte tappat bort träffen i sommar - den kommer att gå av stapeln!!!

Jag önskar er det bästa av denna dag!

Kramar finns till alla som behöver….

Annons:
shigne
5/15/13, 7:59 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Å när jag lix är här och snurrar runt - så kan jag ju lägga in en härlig bild med text…

Knyckade den på FB "Meditationsguiden":

abbis
5/15/13, 9:24 AM
#2

Morn morn

En dag till som ska fyllas med något..

Glaserar för fullt då jag vill ha klart alla planteringskrukor..

Ikväll är vi inbjudna till Vårt nya Harrys som öppnar imorgon officiellt .Dom bjuder alla medlemmar i köpmannaföreningen på mat och dryck..Så det ska vi väl gå på.Ska bli skönt att få bort alla hantverksbilar(20-25 st) som stått runt vår butik oxå i över en månad nu..Vi har blivit skymda av alla höga lastbilar och containrar..

Gör som du Shigne simmar så lugnt så det inte blir svallvågor och tar en dag i taget .

kram

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Tuva-Lena
5/15/13, 9:25 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Ja den var inte dum shigne!🙂

Go'morron på dig och på er alla andra!

Solen skiner från en blå himmel idag - äntligen efter allt regnande! Igår eftermiddag spöregnade det när jag gick ut med hunden, precis då, och bara en fem minuter sedan jag kommit in så slutade det. Är inte vädret det som sätter krydda på tillvaron ändå?😃 Fördelen med spöregn är att jag blir garanterat ensam i motionsspåret.😉

Tycker att du gör alldeles rätt shigne, ta en dag i sänder och simma lugnt bland svallvågorna, eller så skaffar du en båt som bär dig när vågorna går som högst.

Igår bokade jag en tid med Pehr Trollsveden som besöker stan i början av juni. Ska bli jättekul! En av favoriterna bland våra proffsmedium måste jag säga. Tyvärr var privatsittningarna fullbokade men en gruppseans på 10 pers kan bli givande det också.👍

Skall åka ut på landet idag och dels skörda björksaven, men måste se till lite där nere också. Lite penséer på gravarna behövs för att inte säga pyssel med rabatterna. Snart dags nu att flytta..🙂

Ha en fin dag allihopa! Och stor kram till er som behöver lite uppmuntran!

Dom går ju att äta också men vem kan stoppa en sån vacker blomma i munnen?🤫

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Toyan
5/15/13, 11:09 AM
#4

God förmiddag.

Härliga bilder och fin text shigne☀️

Ha en trevlig kväll abbis🙂

Å..så spännande med gruppseansen Tuvan, såg honom på storseans i vintras, tycker han är bra👍

Solen skiner och det är 17 grader här, ska strax mata liten bebis🙂

Ha en underbar dag alla goa🌺

Ians
5/15/13, 11:22 AM
#5

Godmorgon!

Har läst era inlägg Shigne, Abbis, Tuvan och Toyan. Så gott o kika in och läsa lite om hur livet tassar på hos er.

Bra Shigne att inte ta allt för stort utan ta en dag i taget. Annars blir det lätt oöverkomligt emellanåt. Varför sätta målet på Mount Everest när en knappt orkar klättra upp på en stol. 😉

Ser fram emot att träffa dig och er andra som kan och har lust att komma, på en liten improviserad forumsträff i Juli. Gå gärna in o skriv vilken helg som skulle passa bäst Snälla!

Och kommer ingen annan så kommer jag, så kan vi lägga upp läskande bilder så de andra ser vad de missade…eller hur Shigne 😉

Tar gärna en varm kram Shigne och lägger en i potten från mig också till någon som behöver.

Elpida
5/15/13, 5:59 PM
#6

Hej svejs!

Äntligen verkar solen vara på väg tillbaka, även om det susar ordentligt i trädtopparna. Ska snart ta ljudboken i öronen och bege mig ut i skogen med vovvarna!

Det är två intensiva jobbveckor och jag fattar inte att det redan är torsdag imorgon!!! Ordnade en aktivitet för ett en stor konferensgrupp igår men 5 olika stationer och blandat klurigt, lite tävling, lite isterbandsprovning osv. De var sååå nöjda meddelade de idag - jättekul!!!

Tuvis - så roligt med storseans. Vad avis jag blir!!! =)☀️

Abbis - hoppas ni får riktigt trevligt!🍸

Toyan - har du fått låna extragos, så mysigt!😍

Shigne - vad skönt det låter med simning. Min träning senaste veckan har bestått av….. käkmusklerna när jag tuggar i mig maten typ "/

Ians - jag säger bara ❤️😘

Må så godis - godingar!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
abbis
5/15/13, 6:30 PM
#7

ha ha ha ..jag tog fel på kväll det är imörn😐

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Pagan
5/15/13, 8:40 PM
#8

Hahaha Abbis😂

Hej Elpida👍Saknar dig tjejen, hoppas du inte jobbar för mycket du.

Jag är lite kluven till Pher, klarar inte fjantiga bögar helt enkelt, ursäkta språket, sedan må han vara ett jättebra medium. Såg Ni honom på Tv i serien som gick. Allvarligt talat!! Nä karlar som älskar karlar blir så mycket fjolla många gånger att jag har svårt för det Dramatiska. Lillfingerviftande och rent av svåra att ta seriöst. Men jag har inget emot bögar som ras om Ni förstår, har flera som jag anser vara mina nära vänner. Så Ni inte tror att jag är fobiker eller nåt😛

Shigne, ja en dag i taget, mycket bra ljudböcker och frisk luft. Och kramar förståss, här kommer en från mig också.

Sovit okey Ians? Inte läst för mycket romantik till mitt i natten😉

Här startade dagen med skitväder för att sedan förvandlas till svettig varm sommar dag. Har plockat mer sten i min trädgård, det finns alltid fler och fler, bara man böjer sig ner så dyker de upp. Vore miljonär om man kunde sälja dem kilovis.🥵

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: