Morgonbubbel 29 maj
Gomorron!
Vi går mot den här månadens slut med stormsteg känns det som..
Mulet idag och de har lovat regn på eftermiddagen - ett riktigt sommarväder med andra ord.
Ledig idag, men ska åka in till stan och göra bort några ärenden. Det är nog det enda som står på mitt schema.
Igår kväll tog jag och sambon en cykeltur med hunden. Jätteskönt och jag tror nog alla var nöjda när vi kom hem igen.
Ha en underbar dag alla och glöm inte bort att njuta av de små stunderna!
kram

Morn
Underbar bild Mayo..Skönt att värmen är här 🙂
Trodde jag skulle komma undan med blotta förskräckelsen(se låsta) men icke sa nicke..Bara en tegelsten till på bördan.
Har en affärstv som sagt..Ny bild gjorde jag igår och erbjudande till alla som säger var dom sett den i staden..
Ha de gott
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Underbaaar abbis! Åh va fint du har fått till det!🌺
Go'morron shigne och alla ni andra också!
Här är det hett som i ****************! Jo jag lovar. Fööör varmt för en aktiv tant som vill vara igång på dagarna. Jag har ju huuuur mycket som helst att göra ute på gården men såna här dagar går det bara inte, värmen är för påträngande.🥵Hundarna har dragit sig in i hallen också och då ÄR det varmt, för dom vill ju helst ligga ute för att hålla koll på vad som händer hos grannen.🐶
Låter härligt med cykelturen i sommarkvällen shigne! Saknar dom, men nu kan jag inte anstränga hunden på det sättet, fast kanske om jag tar cykeln till affär'n ute på landet..? Det blir nästan en mil fram o tillbaka! Perfekt!👍Får pumpa upp däcken först bara..🤔
Säger samma som abbis om din bild mayolica! Underbart fint! Läängtar till västkusten, där jag alltid var som barn på semester - och fiskade krabbor. Sedan dessa oändliga sandstränder, ett paradis för ett barn!🙂
Nä dags för morgonprommis, men nu får jag försöka att hålla mig inne i skogen där det är skugga och inte kan jag gå så långt som jag brukar heller. Det blir för varmt för hunden.
Ha en underbar dag allihopa!🙂
Alla gillar inte värmen!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

God middag.
Här är det mulet och 17 grader, har regnat en del och ser ut att bli mer.
Vacker bild mayolica.
Är ständigt frusen av mig, men är ingen vän av för mycket värme heller, tycker det är jobbigt. Förstår fina vovven som leker tittut där under Tuvan.🙂
Ha en bra dag allihopa🤗

Gomiddag vänner!
Sovit gott, skall strax förbereda mig för natt 2/3. Men är det som natten innan så kommer detta att gå som en dans!
Gjorde lite nya moves i mitt yoga pass igår, så lite, lite träningsvärk har jag idag. Men det är frisk "värk" bara att träna vidare 😉
Vilken fin bild mayolica! Hoppas du hann till din buss!
Tuvan såg på väderprognosen att ni har varmare än oss! Hade ni inte så förjolat mycket mygg där uppe i norr, så hade jag starkt funderat på en semester där uppe 😎
Abbis skall läsa låsta,alldeles strax.
Det är inte kul Toyan att vara frusen jämt, lite kokosolja i théet eller kaffet brukar fixa till förbränningen o alstra värme!
Kram på er ha en trevlig kväll!

Ja det är allt härligt här på sommaren 🙂
Jo då jag han med bussen och kom fram som jag skulle både dit och hem,fast jag höll på att kliva in i fel buss och hamna i Stenungsund när jag skulle hem. Jag klev bara in efter alla dom andra när bussen stannade utan att vad som stod på, 😞som tur var såg det helt annorlunda ut inne i den bussen än dom vanliga 🙂.
Gonatt.😴
~ mayolica ~