Bubbel 10 juni
Gomorron!
Ser att jag varit borta alldeles för många dagar härifrån - massor, massor med trådar att läsa in.
5 dagar i Stockholm hos söner och sonson m familjer. Superhärliga dagar! Synd att tiden går så fort bara.
Idag har vi soligt och just nu står tempen +9…. Har en hektisk vecka framför mig, men ska försöka komma ikapp lite här.
Önskar alla en härlig dag!
Kramar i massor till Er allihopa

God morgon på dig shine och till er andra som tittar in här🙂
Härligt att umgås med barn och barnbarn shigne, ha en fin dag🌺
Här har vi 12 plus nu, i natt har det regnat och det blir nog lite under dagen också.
Idag blir det att ut och handla och lite annat smått och gott.
Önskar er alla en fin måndag och ny vecka🤗

Go'morron shigne! Och till er alla andra som tittar in senare..!🙂
Härligt shigne! Fick du nån skymt av bröllopet också? Annars räcker det kanske att få titta på barnbarnen några dagar?😉Roligt att se att du har återvänt välbehållen i alla fall, här blir det lite tomt utan dig.🙂
Idag är det dags. Hästarna ska flyttas och det blir spännande att se hur den nya, Madam flod, reagerar på det. Hon kanske får för sig att hon skall bryta upp ännu en gång, precis när hon har funnit sig tillrätta hos oss.🤔Tur att hon är lydig för kroppshyddan är som en elefants och tur att hon inte vet att hon är MYCKET starkare än jag.😟Där ligger jag i lä..
Så inatt blir det första natten jag få lyssna till tystnaden och gransus, istället för bilar som svischar förbi ute på vägen - fast dom hörs inte såå mycket om jag skall vara ärlig, det ska vara timmerbilarna då som går i skytteltrafik den här årstiden, för att förse övriga Sverige med det norrländska guldet, skogsråvara.🤑
Håll tummarna för att flytten går bra!😇
Ha en riktigt fin dag allihopa och kram på er!
Det är minsann inte det lättaste …!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

👋Hej Toyan! Ha en fin dag du med och hoppas att väderleken är på din sida längre fram på dagen! Här har vi soligt men kallt, nordvästan kryper in mellan revbenen när man går ut, fast då värmer ju solen som tur är.🙂

Skall strax gå o sova…… ler åt madam Flod o dina flytt bestyr Tuvan!
Håller tummarna!
Shigne gott o ha dig tillbaka ❤️
Vink vink till dig Toyan, hoppas du hittar något riktigt mysigt att handla!
Kramar o vink till er andra också 👋
Så ses vi i trådarna senare under dagen!

Sussa gott Ians och dröm ljuuuvliga drömmar!🌛
Jag drömde om ett ex inatt. Han hade skaffat hund! En svart labrador och jag tyckte att det var väldigt olikt honom att skaffa hund som är så "rörlig" av sig..🤔Där tog det slut för katten satt nedanför sängen och gnall, värsta solosången för han ville ut.🐱
Snällt att du håller tummarna för flytten Ians, det kan nog behövas..😉

Tycker allt att madame Flod ser mycket sympatisk ut om det är hon på bilden 💋

hej på er
Hoppas du fick sovit gott Ians, kramar tillbax Shigne och tar en givetvis, hur gick det med flytten Tuvan? Hoppas shoppingen gick bra Toyan.
Här är fortsatt varmt och inget regn i sikte. Ska ut och vattna mina nyflyttade buskar och träd som ser ut att törsta. Ny vecka och i dag vanlig jobbdag, lite slö efter helgen som var och att jobba belv lite vila för kroppen minsann. Hoppas Ni har/haft en bra dag och att Ni har det gott🙂
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot

Guten abend!
Är ganska trött efter en fulltecknad helg med alldeles för lite sömn. Gjorde även ett djupdyk i en prinsesstårta i ett svagt ögonblick där jag trodde att jag kanske inbillat mig min laktosintolerans…. vilket inte var fallet. Blev soffliggandes på kvällen och hade tämligen ont i magen. Själv göra - själv ha, som det heter..
Hoppas det gått bra med pållisen Tuvan, och att du sussar gott till trädens sus inatt!🙂
Shigne, låter som du haft en skön Stockholmstripp😘
Pagan, på fredag kommer regnet har jag hört… då är ju jag ledig😐..
Vink vink till er allihop!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

Gokväll
Laddar för sjukhuset imorn..Får se hur kaxig jag är då😕
Idag en vanlig dag..drejat en barnvagn 🙂
ha det gott
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Abbis hur drejar man en barnvagn? 🤔
Är med dig imorgon!

Alla mina tankar till dig imorgon Abbis!!!!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

tack mina vänner ..
här kommer barnvagnen..

Så fin så fin….inte för jag begriper hur du gör när du drejar denna ändå!….för dreja betyder i detta sammanhanget snurrande skiva….eller?
Men det är väl därför du är så duktig på det du gör o jag finner det obegripligt att det kommer så mycket fint från din verkstad 😉 det liksom bara blir fint när du tar en klumplera o bearbetar den hur du än gör! 🌺

Ians ❤️ Jag har utgått från en alldeles rund kula ..Det ser du om du kikar extra noga 🙂

😉