Annons:
Etiketthuskurer
Läst 3180 ggr
Ians
2013-06-14 12:30

Äpplecidervinäger

Hittade denna sida när jag skulle kolla vad äpplecidervinäger har för egentliga effekter på huden och hårbotten. Eftersom jag hittade ett tips om denna vinäger i en annan tråd 😎

Så nu blir det till att ha en flaska hemma ser jag 😉 Däremot har jag flera gånger prövat att dricka det, skall ju vara så bra för att gå ner i vikt! Tyvärr tillhör jag dem som får lägreblodtryck av just äpplecidervinäger, så lågt att jag svimmar o får dålig hjärtrytm. Jag har lågt blodtryck i normala fall, så det blev extrem lågt bara efter några dagars vinäger drickande!

Men för dem som tål det så är det bra för viktnedgång om man dricker ett glas vatten med vinäger strax innan måltid, och har man högtblodtryck så kanske detta är ett dunder medel även för det 🙂

http://www.äppelcidervinäger.se/behandla-haret/

Annons:
Pagan
2013-06-15 09:13
#1

Ja äpplecider ja, finns en bok t.o.m om alla dess goda effekter. Hade ingen aning om att det kunde påverka en så Ians. Jag körde det på vattenflaskan på jobbet rätt länge faktiskt, men sen glömde jag visst bara bort det. Tyckte t.o.m det smakade gott efter ett tag. Blir till att läsa på lite igen och påminna sig.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Ians
2013-06-15 13:07
#2

Själv har jag av o till problem med min hårbotten, så det blir en liten inpackning med vinäger en 30-60 min innan tvätt, så får vi se om det problemet går bort för gott.

Ett tag körde jag med oljebehandling, men det är lite jobbigt i längden. Vinägerbehandlingen borde vara lättare att tvätta ut 👍

Upp till toppen
Annons: