En vecka med Sulfur D30
…och mina eksem har blivit så mycket bättre! Dom har alltid försämrats när det blir kallt ute, men den här gången har jag klarat mig riktigt bra. Rodnaden och sprickorna framför allt som gör så ont, har blivit mycket bättre. Visst kliar det lite fortfarande men jag har bara ätit medlet i en vecka än så länge. Jag är jättenöjd med resultatet! Tack till Jeremina - vår duktiga homeopat här på sajten! 
Titta så fin handen är nu! Nästan helt utläkt.. 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Vad bra att du hittade något som hjälper.
Vad är detta för preparat? Slog på SULFUR D30 och fick upp något om hästfoder!!! 
Har problem med torr hur och oelastisk hud… kanske ngt för mig, eller?
Jag är glad. Är du?
Härligt att höra Tuvan! Händerna är ju så utsatta o man har så stort behova av att de fungerar som de ska.
Handen ser ju mer glansigare o fräschare ut
Undrar förresten vart min Goa Jeremina är..
#2 Ja, det kanske är bra för hästar också, vad vet man?
har du eksem också? Då kan jag varmt rekommendera det här preparatet, men det kankse är bäst att fråga Jeremina först - som vet. 
#4 Att handen är glansig beor nog på att jag smörjer den med ringblomsalva samtidigt, men huden är fortfarande väldigt tunn också sedan det flagnat så mycket.
#3 Ja usch, jag skämdes nästan över att räcka fram den för folk - alla backade ju! 
#5 Ok. Ja den ser lite öm ut din stackars hand. Bra att du kan vårda den väl Tuvsan 
#5 Nej, inga eksem bara konstig oelastisk hud sedan 6 månader.
Jag är glad. Är du?
#8 Ja chik, det har du helt rätt i!
Jag blev så glad över att hon kunde hjälpa mig. Eksemen började ju redan förra vintern, och kom tillbaka nu strax före jul. Vilken fin påminnelse du kommer med chik! En nattkram till dig älvan!
# 9 Finns ingenting på dessa länkar … hittar inte länken du söker?!?!
/kram Spanaren
Tackar Tiva-Lena… har köpt en hudlotion som skulle vara bra och när jag nu tittar närmare på den så är en av huvudingredienserna Sheasmör. Lite roltigt tyckte jag… 
Jag är glad. Är du?
Jag glömde http:// före www. - därför funkar inte länkarna.
Så det kan bli..! 
Jag har vilat från internet och datorn i tre dagar beroende på lite olika saker men inget farligt eller dåligt 
Det känns mycket roligt att se skillnaden Tuvan på din hand men jag är inte överraskad alls. Jag vet vilken kraft homeopatiska medel har och som sagt jag använder dem även på djuren 
Jag blir så glad för din skull framförallt och som sagt är det endast en hobby nu förtiden 
Soffe! Jag har skrivit ett pm till dig alldeles nyss….goa du själv 
Soliga hälsningar från Mig! 
#16 Min Goa Jeremina! Jag har saknat dig!
Pöss o Kram
#16 Du kan inte ha en bättre hobby min vän! 
Vilken underbar vintrebild du bjuder på? Idag har vi också haft vackert väder - och kallt, men nu börjar solen värma så det är riktigt skönt när man rör sig. 
Pöss på nosen till lilla Molly! 
Hon är såå söt! 
#22 Jaa men lite bestämd mot katterna och barnbarnen om de flamsar för mycket 

Även